Een kleine 20 jaar geleden was dat nog wel een puike live band, van wat ik me er kan van herinneren dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Datzelfde Witchcraft waarbij de frontman live met een paar onbekende (?) muzikanten onder die naam op komt draven om een ongeïnspireerde set te spelen? #ITV23
Meh.
https://en.wikipedia.org/wiki/Witchcraft_(band)#Band_membersquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een kleine 20 jaar geleden was dat nog wel een puike live band, van wat ik me er kan van herinneren dan.
quote:Headliner (in de grote zaal) is Witchcraft. Het gehannes met de instrumenten en het geluid zit de band dwars. Het lijkt alsof het drietal al lang niet meer heeft opgetreden of niet heeft opgetreden in deze samenstelling. De bassiste zoekt constant het contact met haar mademuzikanten om te controleren of ze het juiste doet. Het verschil wordt vanavond ook niet gemaakt door gitarist en zanger Magnus Pelander. Magnus moet teveel letten op zijn eigen spel. Ook dat gaat in het begin niet van een leien dakje. Helaas komt de band het rommelige begin niet echt te boven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |