Waren ook weer geweldig op Graspop.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:36 schreef bartrid het volgende:
Ik vind de nieuwe Fu Manchu wel lekker, is niet echt vernieuwend of origineel maar luistert erg lekker weg.
Die vond ik wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waren ook weer geweldig op Graspop.
Orange Goblin heeft ook een nieuwe maar die heb ik nog niet geluisterd.
Ja die teksten had ik ook een beetje problemen nee.. Verder wel een goed interview hier waar hij het ook over de teksten heeft https://thequietus.com/in(...)interview-new-album/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die vond ik wel leukIk vond eerst vooral de teksten eigenlijk best cool, maar later dacht ik hmm zit ik nou conspiracy zooi te luisteren of juist anti conspiracy dingen. Maar het is verder een prima plaat
Ah dat verklaart het ik pikte wel op over de nummers over het stoppen met drinken maar heb de daardoor de antivax meuk gezien als niet persee antivax meuk, maar dat is het dus welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja die teksten had ik ook een beetje problemen nee.. Verder wel een goed interview hier waar hij het ook over de teksten heeft https://thequietus.com/in(...)interview-new-album/
Ugh, als iets een afknapper is bij mij is het wel dat soort wappiegelulquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het ik pikte wel op over de nummers over het stoppen met drinken maar heb de daardoor de antivax meuk gezien als niet persee antivax meuk, maar dat is het dus wel
ja dat was halverwege de plaat ineens, die eerste nummers waren juist wel heel helder tekstueel en dat vond ik dan wel weer passen ofzo, maar dan ineens zo'n antivax zinnetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ugh, als iets een afknapper is bij mij is het wel dat soort wappiegelul
Ik heb al een kaartjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij hebben kaartjes voor down the hill volgend weekend 30/31 - aug maar door omstandigheden kunnen wij niet gaan. We hebben ze op ticketswap gezet voor iets minder dan de volle mep. Dus mochten er hier nog liefhebbers zijn het is een heel gemoedelijk festival voor niet te veel geld.
https://www.downthehill.be/
Vind het echt jammer dat we niet kunnen
Ohja het hoeft niet via ticketswap natuurlijk, we kunnen dat wel rechtstreeks roggelen(who needs the middleman!)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartjeDus, wie mij in het echt wil zien, koop die tickets!
Hoe was het dago?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartjeDus, wie mij in het echt wil zien, koop die tickets!
Oeh brian jonestown massacre was zowel tof al tenenkrommend de laatste keer dat ik ze zag. Het begon goed totdat de zanger wel heel veel dronken begon te lallen en vooral zijn eigen bandleden en het publiek begon aan te vallen...quote:Op donderdag 5 september 2024 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weer wat toffe optredens gespot:
Bo Ningen
Brian Jonestown Massacre
Valt me eigenlijk reuze mee hoe duur de tickets zijn voor BJM, had eigenlijk iets meer verwacht voor zo'n band
Bo Ningen speelde geloof ik ook op Roadburn een paar jaar terug, maar had toen geen ticket, aangezien ik niet voor een band een ticket wilde halen
Geweldig. Heerlijk weekend.quote:
Yep hij is weer primaquote:Op woensdag 18 september 2024 08:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey er is ook nieuwe Gnome uit:
Album · Gnome · 2024 · 9 songs
Moet 'm nog luisteren, zag mensen er vorige week al over pratenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
@:alchemistofsorrows deze al gezien: https://thequietus.com/qu(...)cheerleaders-review/
quote:Following last year's much lauded Kaliyuga Express debut 'Warriors & Masters', Nolla (Finnish psych/space rockers) & Mike Vest (Maximalist guitar guru, Bong, Blown Out, Drunk In Hell, Artifacts & Uranium, Modoki, Tomoyuki Trio, Mienakunaru etc) combine their visions once again and explore dark futuristic mindscapes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |