Nouja, nieuw. Bestonden voor corona al.quote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Gehenna het volgende:
Nieuw stoner-bandje uit Urk, best aardig.
[ afbeelding ]
https://skallebieter.bandcamp.com/album/skallebieter
Nog steeds het nieuwste stonerrockbandje uit Urkquote:Op maandag 4 november 2024 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, nieuw. Bestonden voor corona al.
quote:Op maandag 4 november 2024 18:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nog steeds het nieuwste stonerrockbandje uit Urk
Drama?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er aan de hand met Sleep & Jason Roeder?
Hij verkoopt al zijn apparatuur via sociale media en geeft aan op Instagram dat "I used to go on stage and pretend I was supposed to be there."quote:
En morgen ookquote:
Vandaag zelfsquote:
Spreek me maar aan met mijn witte labjas als ik je niet herkenquote:
Ga je twee dagen achter elkaar dan?quote:
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ga je twee dagen achter elkaar dan?
Groningen, Nijmegen, als je die kromme lijn doortrekt kom je wel ergens in Tilburg uitquote:Wel geinig dat ze twee dagen achter elkaar in Nederland spelen, meeste bands van dat formaat staan vaak maar een keer in het land.
Jammer alleen dat dit soort bands tegenwoordig Tilburg overslaat, wat vroeger toch wel echt een thuisbasis was
Da's inderdaad behoorlijk laat ja, zeker als je wat verder er vandaan woont.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo vaak komen ze nou ook weer niet.
[..]
Groningen, Nijmegen, als je die kromme lijn doortrekt kom je wel ergens in Tilburg uit![]()
Het is wel vrij laat vanavond trouwens, 20 uur zaal open, 20:30 begin. In vergelijking met vrijdag 18:30 zaal open, 19 uur begin.
Ja was leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Thuis, ik heb ernstig genoten! Nu even slaap pakken want morgen weer op tijd naar Nijmegen
De setlist:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |