POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Je bent middelmaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik schakel weer terug van TVE 1 naar NPO 1.
Na 'gol gol gol gooooooool' verstond je er niks meer van?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik schakel weer terug van TVE 1 naar NPO 1.
Lig je alleen?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
Lig net op bed, scoort Engeland de gelijkmaker![]()
Slaap lekker bedankt voor je gezelligheid dit EKquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor het leuke EK, bedankt voor het in toom houden van de topics @:mods en zo.
Bommen op UEFA en tot gauw ergens anders
Jaquote:
Welterusten lieverdquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor het leuke EK, bedankt voor het in toom houden van de topics @:mods en zo.
ok trusten dan maar maar ik snap het niet echt :pquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
En dat terwijl dat jongetje toch alleen maar mist. Ik zie het probleem niet.quote:
Of ze worden geholpen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engeland gaat het hele toernooi pas voetballen als ze achter staan
Kampioen van de armoedequote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
Engeland als winnaar zou een gigantische schande zijn
[ afbeelding ]
Nouja zegquote:
Ik ga echt niet nog langer wakker blijven om het falende en zwaar geholpen schijtEngeland te zien winnenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ok trusten dan maar maar ik snap het niet echt :p
Oke jij mag de volgende post van @Zipportalquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laat mij ook eens een post verwijderen
Verwijder die van zipportal maarquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou bij je eigen posts beginnenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal jou dadelijk eens verwijderen janet!quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Oke jij mag de volgende post van @:zipportal
Succes met pallets sorteren morgen chef.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog langer wakker blijven om het falende en zwaar geholpen schijtEngeland te zien winnenmoet morgen ook weer werken en alles.
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Hopen op een onterechte penalty voor Spanje in de laatste minuut. Moet je dan de Engelsen horen janken.
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Sow.quote:
Neequote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef TAmaru het volgende:
Engeland gaat het gewoon doen denk ik
89e minuut
Heb je twee uur geleden al gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Een sprookje van de gebroeders Grimm
[ afbeelding ]
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik heb een post van GGMM verwijderd
Als ik straks zwart ben, dan weet je waarom
Blackface?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er was eens een sprookjequote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Donker getint.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is hier de hele avond al grimmig.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Winnen van NL is automatisch kampioenschaps materiaal.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Engeland is geen kans voor kampioen.
Note gezet wegens racisme.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van het wegzappen of dat je terug bent?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben na de rust weggezapt en nu weer terug. Ik heb een beetje spijt
Dat zal epic zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Hopen op een onterechte penalty voor Spanje in de laatste minuut. Moet je dan de Engelsen horen janken.
Je had beter de 1e helft niet kunnen kijkenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Jaquote:
Neem nou niet eens alles zo serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwarte usernaam jongens (zucht)
Waarom zijn er zoveel mensen tegen me
Was denk ik een grapje van die mensenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door je postsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pas maar opquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou beter FOK! wegzappenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
We zijn niet tegen jou, we zijn tegen racismequote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou beter FOK! wegzappenDoe maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van harte.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb mijn eerste like binnen van @:IkGeefEnkelLikes
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou beter FOK! wegzappenMehh, 2/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie wed jij?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef Richestorags het volgende:
Tsja. Het is wel echt een wedstrijd nu tenminste.
M'n maat had appeltaart bij zich.quote:
Dat is juist leuk johquote:
We hebben een mooi leven gehad.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
Naar sfeertje hier
Jammer zo op de laatste dag
Moet je eens aardig doenquote:
Het is een kruimeldief. Ik doe het er mee.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit maak je maar 1x in je leven meequote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ga zo pitten. Dit worden penalties, geheid.
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh ik heb hier ook een kruimeldief.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een kruimeldief. Ik doe het er mee.
Zou een heerlijke payback zijn op de halve finale tegen onsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
Spanje dat scoort in de laatste minuut zou echt ultiem genot zijn.
Neeeee op naar de BBC JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
Spanje dat scoort in de laatste minuut zou echt ultiem genot zijn.
De passquote:
Jammer weerquote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Kriegel op 14-07-2024 22:46:36 ]
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Kriegel op 14-07-2024 22:46:36 ]
Ik dacht dat jij ging slapenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef OmniRocket het volgende:
GOOOOALLLL (durfde niet te juichen vanwege mogelijk buitenspel)
Depay ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lukaku had wel nipt buitenspel gestaan
Bergwijn ook, Depay had 'm over geschoten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze keken er wel naar.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Gek dat de VAR er niet naar keek maar ik kan er dit keer mee leven.
Dit boeit niemand, waar de spits van een onbeduidend nietszeggend voetballand gestaan hadquote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |