Van het wegzappen of dat je terug bent?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben na de rust weggezapt en nu weer terug. Ik heb een beetje spijt
Dat zal epic zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Hopen op een onterechte penalty voor Spanje in de laatste minuut. Moet je dan de Engelsen horen janken.
Je had beter de 1e helft niet kunnen kijkenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Jaquote:
Neem nou niet eens alles zo serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwarte usernaam jongens (zucht)
Waarom zijn er zoveel mensen tegen me
Was denk ik een grapje van die mensenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door je postsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pas maar opquote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou beter FOK! wegzappenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
We zijn niet tegen jou, we zijn tegen racismequote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou beter FOK! wegzappenDoe maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van harte.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb mijn eerste like binnen van @:IkGeefEnkelLikes
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou beter FOK! wegzappenMehh, 2/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie wed jij?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:41 schreef Richestorags het volgende:
Tsja. Het is wel echt een wedstrijd nu tenminste.
M'n maat had appeltaart bij zich.quote:
Dat is juist leuk johquote:
We hebben een mooi leven gehad.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:42 schreef GGMM het volgende:
Naar sfeertje hier
Jammer zo op de laatste dag
Moet je eens aardig doenquote:
Het is een kruimeldief. Ik doe het er mee.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Oke jij mag de volgende post van @:zipportal
Dit maak je maar 1x in je leven meequote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ga zo pitten. Dit worden penalties, geheid.
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ga zo pitten. Dit worden penalties, geheid.
Oh ik heb hier ook een kruimeldief.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een kruimeldief. Ik doe het er mee.
Zou een heerlijke payback zijn op de halve finale tegen onsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
Spanje dat scoort in de laatste minuut zou echt ultiem genot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |