POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Lekker zesde worden en NOG CL spelen omdat de rest van je land zo goed isquote:Op zondag 14 juli 2024 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als teamgenoot Mbappé. Real gaat een Valencia/Napoli seizoen tegemoet.
Doe eens kloonscanquote:
Nee, ik laat die vent gewoon lekker met rustquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IkGeefEnkelLikes --->> Kloonscan uitvoeren
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan KLB niet vergelijken met Aids. Dat is ontoelaatbaar en niet netjes tegenover KLB volk[/modbreak]
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan KLB niet vergelijken met Aids. Dat is ontoelaatbaar en niet netjes tegenover KLB volk[/modbreak]
Ook niet leuk voor mensen met aidsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jeetjequote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genant.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier kan @Coco weer over vallen ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu weet iedereen hoeveel notes ik heb, dit is een aanslag op mijn privacy.
quote:Like Alert
14-07-2024 @ 22:16:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [FINALE 14/07 21:00] Spanje - Engeland #5"
Ik zou Tour met half oog bekijken en verder OS-kijkprogramma maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is er volgende week nog wat leuks? Een al besliste tour telt niet.
Of is het opladen voor de Olympische Spelen?
Ik ga op zoek naar een leuk magazine met voorbeschouwingen voor de OS.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
@roos94quote:Op zondag 14 juli 2024 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een leuk magazine met voorbeschouwingen voor de OS.
Dus als iemand tips heeft.
Daar kijk ik voorquote:
LEEUWINNENquote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
Oefenwedstrijden Team USA basketbalquote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was terecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Broekje op de knietjes vanavond.
Oh. Daar zal je hem ook hebbenquote:
Huh ik dacht al waar is dit topic in MyAT geblevenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Inmiddels krijgt iedereen likes van IkGeefEnkelLikes.
Jaloersquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef die @:ikgeefenkellikes een keer GEEN aandacht. Als je niet durft posten dan moet ie ook die aandacht niet krijgen
hij is er wat in gaan gelovenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon boos dat jij geen likes krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef die @:ikgeefenkellikes een keer GEEN aandacht. Als je niet durft posten dan moet ie ook die aandacht niet krijgen
Laat die van jou eens zien?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien even een modbreak plaatsen voor dit gejank.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
behalve @capuchon_jongen en de buurvrouw van @Cocoquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik zal eens jouw modbreakenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien even een modbreak plaatsen voor dit gejank.
Boogschieten GENOTquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Welke random Olympische sport kijken jullie naar uit?
Ik vind boogschieten altijd wel aardig. Dat zie ik maar eens in de vier jaar. Is ook altijd vroeg in het toernooi.
En het basketbaltoernooi wordt natuurlijk episch.
Skateboardenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Boogschieten ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind boogschieten altijd wel aardig. Dat zie ik maar eens in de vier jaar. Is ook altijd vroeg in het toernooi.
Alles Kane, Wim Kane Koffie Kane Thee pot (vrouwen voetbal)quote:
skateboardenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
De sluitingsceremonie heeft wel wat.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Niet gekwalificeerd?quote:
Gewichtheffen sowieso. Boogschieten is ook leuk. Triatlon.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ons gegund.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja gunstige tijden voor NL doordat ze in het Midden Oosten spelen
Roeien.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Dinand is Woest......quote:
Ik ben net gaan liggen. Kijk hier nog even verder tot dat ik het echt beu ben #liefdagboekquote:
Schermenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewichtheffen sowieso. Boogschieten is ook leuk. Triatlon.
Nee breakdancen is een feestquote:
Oh ik wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
Ik vind eigenlijk dat er verrassend weinig ophef over is. Kreeg niet eens een PUSHMELDING van de Nos.
Flitsbezorgers ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Foden is een ongelofelijke tokkie
Ik geef je geLike.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:22 schreef OmniRocket het volgende:
Like Alert
14-07-2024 @ 22:21:10
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [FINALE 14/07 21:00] Spanje - Engeland #5"
Leuker dan de wedstrijd dit.
Het is geen BIden hé.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
Ik vind eigenlijk dat er verrassend weinig ophef over is. Kreeg niet eens een PUSHMELDING van de Nos.
Dan hebben ze jou denk ik overgeslagen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
Dat is tenminste nog objectief. Snelste tijd wint.quote:
Touretappe werd wel 400 keer onderbroken. Eerste keer "ja bloedend oor, dader dood ditdat" 399 keer "geen verder nieuws"quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
Eén van de twee goeie Engelsen. Alleen niet dit toernooi met een psycho als coach.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Met heel veel domme mensen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Amerika is wel een groot land. Dan kan er eens een kogel geschoten worden.
Scherp.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Boogschutter en 3x3 basketbal.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
En ik kreeg er wel één over de Tour zojuist dus ze lopen me dubbel te pesten.
Ik kreeg er wel een van de NOS vanmorgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
OS basketbal neemt niemand serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Maguire ookquote:Op zondag 14 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
dsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.
Toen hij beschoten werd was het midden in de nacht in Europaquote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Touretappe werd wel 400 keer onderbroken. Eerste keer "ja bloedend oor, dader dood ditdat" 399 keer "geen verder nieuws"
Nintendo DSquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.quote:
Ze waren vroeg vertrokken dus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen hij beschoten werd was het midden in de nacht in Europa
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nee ik ben een ethische flitsbezorger
Amerikaquote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt me wel heel ambitieus aangezien je om de 10 minuten een dutje moet doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.
Hartstikke ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
Volgens het statistieken bureau wordt Nederland vijfde in het medaille-klassement.quote:
Moderne Vijfkamp. Vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen ze onbekende paarden van de organisatie. En red je er maar meequote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Speelt Bouaouzan nog?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo irritant is aan Yamal? Dat Spanje de komende 16 jaar dus weer een goede vleugelspeler heeft.
HBO Max en tien schermen opgesteld?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.
Wij juichen voor Femke.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens het statistieken bureau wordt Nederland vijfde in het medaille-klassement.
Ach, wij hebben 16 jaar de beste doelman van de wereld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo irritant is aan Yamal? Dat Spanje de komende 16 jaar dus weer een goede vleugelspeler heeft.
Wij hebben Pim, Peter R en Martin Kok.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wist ik nietquote:
Af en toe overlijdt er eens een paard (zielig) of ruiter (lollig).quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moderne Vijfkamp. Vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen ze onbekende paarden van de organisatie. En red je er maar meePure slapstick
Kan het iedereen aanraden!
Grappigquote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de woordspeling maar ik vind hem niet zo grappig
Maar ik snap hem wel
Verstandige teksten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef fetX het volgende:
Mensen met een fatbike moeten ze tegen de muur zetten.
Die zijn al dood hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij hebben Pim, Peter R en Martin Kok.
Haar stemquote:
Dit kan natuurlijk nooit.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Pickford wordt gek, erg mooi
Dus je doet je anders voor dan hoe je in werkelijkheid bent?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Mensen die denken dat ik een flitsbezorger ben met dito fatbike nemen het internet veel te serieus
Poll?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Mensen die denken dat ik een flitsbezorger ben met dito fatbike nemen het internet veel te serieus
Hebben ze geprobeerd. Toevallig, nu de wedstrijd daar gespeeld wordt, in Berlijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef fetX het volgende:
Mensen met een fatbike moeten ze tegen de muur zetten.
Ze heeft al een gouden ketting.quote:
Voor de rest nemen ze niks serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Je bent iets op het spoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je doet je anders voor dan hoe je in werkelijkheid bent?
Raar.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je doet je anders voor dan hoe je in werkelijkheid bent?
Ik ben wel daadwerkelijk Maximus Decimus Meridius.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Een flink statement.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Stelling:
Olympische spelenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Nu al zin in Bolquote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lezen meequote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Engeland nog een kans wil maken moeten ze de gelijktreffer inschieten.
Jeetje. 300 miljoen gekken in een totaal de moeder gepolariseerd land, met een miljard vuurwapens. Wat kan er nou helemaal mis gaan?quote:
Speervangen en kogelhappen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Baasquote:Op zondag 14 juli 2024 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Engeland nog een kans wil maken moeten ze de gelijktreffer inschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |