Ze waren vroeg vertrokken dus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen hij beschoten werd was het midden in de nacht in Europa
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nee ik ben een ethische flitsbezorger
Amerikaquote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Amerika is wel een groot land. Dan kan er eens een kogel geschoten worden.
Dat lijkt me wel heel ambitieus aangezien je om de 10 minuten een dutje moet doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.
Hartstikke ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
Volgens het statistieken bureau wordt Nederland vijfde in het medaille-klassement.quote:
Moderne Vijfkamp. Vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen ze onbekende paarden van de organisatie. En red je er maar meequote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Welke random Olympische sport kijken jullie naar uit?
Speelt Bouaouzan nog?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo irritant is aan Yamal? Dat Spanje de komende 16 jaar dus weer een goede vleugelspeler heeft.
HBO Max en tien schermen opgesteld?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.
Wij juichen voor Femke.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens het statistieken bureau wordt Nederland vijfde in het medaille-klassement.
Ach, wij hebben 16 jaar de beste doelman van de wereld.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wat zo irritant is aan Yamal? Dat Spanje de komende 16 jaar dus weer een goede vleugelspeler heeft.
Wij hebben Pim, Peter R en Martin Kok.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Amerika is wel een groot land. Dan kan er eens een kogel geschoten worden.
Dat wist ik nietquote:
Af en toe overlijdt er eens een paard (zielig) of ruiter (lollig).quote:Op zondag 14 juli 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moderne Vijfkamp. Vooral het onderdeel paardrijden. Dan krijgen ze onbekende paarden van de organisatie. En red je er maar meePure slapstick
Kan het iedereen aanraden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |