Boogschutter en 3x3 basketbal.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Welke random Olympische sport kijken jullie naar uit?
Ik vind boogschieten altijd wel aardig. Dat zie ik maar eens in de vier jaar. Is ook altijd vroeg in het toernooi.
En het basketbaltoernooi wordt natuurlijk episch.
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
En ik kreeg er wel één over de Tour zojuist dus ze lopen me dubbel te pesten.
Ik kreeg er wel een van de NOS vanmorgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
Het is wat met Trump he
Ik vind eigenlijk dat er verrassend weinig ophef over is. Kreeg niet eens een PUSHMELDING van de Nos.
OS basketbal neemt niemand serieus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Welke random Olympische sport kijken jullie naar uit?
Ik vind boogschieten altijd wel aardig. Dat zie ik maar eens in de vier jaar. Is ook altijd vroeg in het toernooi.
En het basketbaltoernooi wordt natuurlijk episch.
Maguire ookquote:Op zondag 14 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Foden is een ongelofelijke tokkie
dsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.
Toen hij beschoten werd was het midden in de nacht in Europaquote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Touretappe werd wel 400 keer onderbroken. Eerste keer "ja bloedend oor, dader dood ditdat" 399 keer "geen verder nieuws"
Nintendo DSquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand neemt jou serieus. Misschien de kat van ds buurvrouw eens op je balkon lokken.
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.quote:
Ze waren vroeg vertrokken dus.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen hij beschoten werd was het midden in de nacht in Europa
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nee ik ben een ethische flitsbezorger
Amerikaquote:Op zondag 14 juli 2024 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Amerika is wel een groot land. Dan kan er eens een kogel geschoten worden.
Dat lijkt me wel heel ambitieus aangezien je om de 10 minuten een dutje moet doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk alles en ga hoop ik extra genieten van de Nederlanders bij het atletiek.
Hartstikke ethisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Met je fatbike over de stoep is niet ethisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |