POLLquote:Referee: François Letexier (France)
Assistant referees:
Cyril Mugnier (France)
Mehdi Rahmouni (France)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Reserve assistant referee:
Tomasz Listkiewicz (Poland)
Video assistant referee:
Jérôme Brisard (France)
Assistant video assistant referee:
Willy Delajod (France)
Massimiliano Irrati (Italy)
Lekker zesde worden en NOG CL spelen omdat de rest van je land zo goed isquote:Op zondag 14 juli 2024 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als teamgenoot Mbappé. Real gaat een Valencia/Napoli seizoen tegemoet.
Doe eens kloonscanquote:
Nee, ik laat die vent gewoon lekker met rustquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
IkGeefEnkelLikes --->> Kloonscan uitvoeren
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan KLB niet vergelijken met Aids. Dat is ontoelaatbaar en niet netjes tegenover KLB volk[/modbreak]
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan KLB niet vergelijken met Aids. Dat is ontoelaatbaar en niet netjes tegenover KLB volk[/modbreak]
Ook niet leuk voor mensen met aidsquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jeetjequote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genant.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier kan @Coco weer over vallen ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu weet iedereen hoeveel notes ik heb, dit is een aanslag op mijn privacy.
quote:Like Alert
14-07-2024 @ 22:16:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [FINALE 14/07 21:00] Spanje - Engeland #5"
Ik zou Tour met half oog bekijken en verder OS-kijkprogramma maken.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is er volgende week nog wat leuks? Een al besliste tour telt niet.
Of is het opladen voor de Olympische Spelen?
Ik ga op zoek naar een leuk magazine met voorbeschouwingen voor de OS.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
@roos94quote:Op zondag 14 juli 2024 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een leuk magazine met voorbeschouwingen voor de OS.
Dus als iemand tips heeft.
Daar kijk ik voorquote:
LEEUWINNENquote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
Oefenwedstrijden Team USA basketbalquote:Op zondag 14 juli 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was terecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Broekje op de knietjes vanavond.
Oh. Daar zal je hem ook hebbenquote:
Huh ik dacht al waar is dit topic in MyAT geblevenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Inmiddels krijgt iedereen likes van IkGeefEnkelLikes.
Jaloersquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef die @:ikgeefenkellikes een keer GEEN aandacht. Als je niet durft posten dan moet ie ook die aandacht niet krijgen
hij is er wat in gaan gelovenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon boos dat jij geen likes krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef die @:ikgeefenkellikes een keer GEEN aandacht. Als je niet durft posten dan moet ie ook die aandacht niet krijgen
Laat die van jou eens zien?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien even een modbreak plaatsen voor dit gejank.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
behalve @capuchon_jongen en de buurvrouw van @Cocoquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |