Je bent middelmaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik schakel weer terug van TVE 1 naar NPO 1.
Na 'gol gol gol gooooooool' verstond je er niks meer van?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik schakel weer terug van TVE 1 naar NPO 1.
Lig je alleen?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
Lig net op bed, scoort Engeland de gelijkmaker![]()
Slaap lekker bedankt voor je gezelligheid dit EKquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor het leuke EK, bedankt voor het in toom houden van de topics @:mods en zo.
Bommen op UEFA en tot gauw ergens anders
Jaquote:
Welterusten lieverdquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor het leuke EK, bedankt voor het in toom houden van de topics @:mods en zo.
ok trusten dan maar maar ik snap het niet echt :pquote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen.
En dat terwijl dat jongetje toch alleen maar mist. Ik zie het probleem niet.quote:
Of ze worden geholpen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engeland gaat het hele toernooi pas voetballen als ze achter staan
Kampioen van de armoedequote:Op zondag 14 juli 2024 22:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
Engeland als winnaar zou een gigantische schande zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |