abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214276558
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Qua dat aangaat kunnen mensen die zo rotsvast in Biden geloven goud geld verdienen. Ik bedoel is toch gratis geld dan, Biden is een goede kandidaat en je krijgt 7x je inleg.
Is een gok op niet Biden mogelijk? Kun je zien wat de odds daarvoor zijn?
Je moet helaas een naam invullen, zo lijkt het: https://www.oddschecker.c(...)tial-election/winner

Cornel West (die is wel kandidaat toch?) staat er nog slechter voor dan George Clooney.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214276642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, want hij kan dat verzwijgen gewoon een official act noemen.
:D
De enige echte.
pi_214276728
O ja...

twitter
pi_214276742
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:31 schreef Ulx het volgende:
O ja...

[ x ]
Daar is dit topic voor, toch?
POL / [USA] Trump's rechtszaken #2 No convicts on the ballot in Texas
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juli 2024 @ 20:33:39 #205
862 Arcee
Look closer
pi_214276755
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je moet helaas een naam invullen, zo lijkt het: https://www.oddschecker.c(...)tial-election/winner

Maar als eerste moet je natuurlijk fraction omzetten naar decimal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214277232
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:17 schreef Hanca het volgende:

[..]

Cornel West (die is wel kandidaat toch?) staat er nog slechter voor dan George Clooney.
Eindelijk een lijstje waar OMG alle namen af kan gaan om te kijken hoe geschikt ze zijn.
Staan een paar mooie tussen, blijkbaar hebben Mark Cuban, Oprah en Dwayne Johnson ongeveer evenveel kans als Bernie en Warren.
pi_214278275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Daar koop je toch niks voor. Daarom is vasthouden aan Biden en verliezen zo'n domme strategie.Ik denk dat een Trump presidentsschap extreem schadelijk is voor de wereld.
Maar dat is natuurlijk bullshit, als de democratische partij ervoor kiest dat Biden hun kandidaat is heb je, wanneer je voorkeur in principe naar de democratische partij uitgaat, 4 opties.

1. Je stemt op Biden, want je vindt hem de betere kandidaat.
2. Je stemt op Biden, want ook al heb je je twijfels bij hem, wil je voorkomen dat Trump president wordt, want extreem schadelijk voor de wereld.
3. Je stemt op Trump, want je wil een statement maken en neemt voor lief dat de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.
4. Je blijft thuis en neemt daarmee voor lief dat je daarmee de kans vergroot dat de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.

Natuurlijk staat elk van de vier opties je volkomen vrij, maar kom dan vervolgens niet aan met "Wir haben es nicht gewusst" als de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:14:55 #208
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_214278821
pi_214279026
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar dat is natuurlijk bullshit, als de democratische partij ervoor kiest dat Biden hun kandidaat is heb je, wanneer je voorkeur in principe naar de democratische partij uitgaat, 4 opties.

1. Je stemt op Biden, want je vindt hem de betere kandidaat.
2. Je stemt op Biden, want ook al heb je je twijfels bij hem, wil je voorkomen dat Trump president wordt, want extreem schadelijk voor de wereld.
3. Je stemt op Trump, want je wil een statement maken en neemt voor lief dat de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.
4. Je blijft thuis en neemt daarmee voor lief dat je daarmee de kans vergroot dat de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.

Natuurlijk staat elk van de vier opties je volkomen vrij, maar kom dan vervolgens niet aan met "Wir haben es nicht gewusst" als de uitkomst extreem schadelijk is voor de wereld.
Je scenarios zijn uiteraard niet sluitend. Je kan Biden wel kiezen omdat je hem beter vindt. Maar Trump niet.
Daarbij ga je volledig voorbij aan het punt. Waarom zou de democratische partij voor Biden kiezen.

Ik zou sowieso op Biden stemmen, maar de democraten moeten het ook hebben van niet linkse mensen.
Met Biden staan ze op verliezen. De kans dat hij het omdraait is heel klein. Het is een bekende factor. Andere kandidaten hebben veel meer kans om een positief narratief te creeren waarmee ze stemmers naar de stembus halen.
Zeker nu Biden meer onder druk komt te staan, wordt ook duidelijk dat hij geen nieuwe trucjes in gedachten heeft. Harris scoort al vergelijkbaar en ze is niet eens kandidaat.

Als de democratische partij het met een kandidaat doet die er alleen zit omdat hij niet wil stoppen en daardoor veel minder goede kans heeft om te winnen mag je daar als stemmer best over klagen. Waarom deden ze geen primaries op het moment dat duidelijk was Biden is vrijwel kansloos. Waarom trekt hij zich niet terug.

Ze zeggen Trump verslaan belangrijk te vinden, maar ondernemen daar tot nu toe geen actie in. Je moet je beste kans nemen, dus niet zeggen we hebben nu Biden dus daarmee moeten we het dan maar doen.

Misschien vergeten mensen ook dat met 50/50 stemmen Trump president wordt door middel van hoe de kiesmannen zijn verdeeld. Zoals Clinton ook verloor met meer stemmen. Zoals Biden echt flink meer stemmen nodig had. Met record high turnouts dankzij COVID.
pi_214279119
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je scenarios zijn uiteraard niet sluitend. Je kan Biden wel kiezen omdat je hem beter vindt. Maar Trump niet.
Daarbij ga je volledig voorbij aan het punt. Waarom zou de democratische partij voor Biden kiezen
Volgens mij ben jij degene die compleet voorbijgaat aan het punt. Wie straks de kandidaten worden is geen open enquête maar een voldongen feit waar de kiezer maar mee heeft te dealen of hij dat nu leuk vindt of niet.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:51:42 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214279165
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij degene die compleet voorbijgaat aan het punt. Wie straks de kandidaten worden is geen open enquête maar een voldongen feit waar de kiezer maar mee heeft te dealen of hij dat nu leuk vindt of niet.
Volgens mij moet jij je nog even wat beter inlezen in hoe het werkt in de VS.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214279186
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Nee dat ligt nu volledig open. Lees een keer een krant. Deal ermee dat de democraten ook met een ander dan Biden de verkiezing in kúnnen gaan. Dat jij liever geen andere kandidaat wil zien is jouw mening.

Hilarisch dat zogenaamde democraten stemmers dit soort idioterie zeggen. Als kiezer heb je niks te zeggen. Je moet gewoon vreten wat je gegeven wordt :') Ik moet zeggen met deze instelling mag je niet klagen als het weer Trump wordt. Uiteraard wil zeker de minder geinteresseerde kiezer voor een positieve keuze gaan.
Niet voor Joe 'je zult op hem stemmen en het fijn vinden' Biden. Dat scoort gewoon niet echt. Maargoed als jij er ook zo een bent die niet gelooft dat bijvoorbeeld Harris veel scherper kan campaignen dan deze Biden moet jij weten.
pi_214279217
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Volgens mij moet jij je nog even wat beter inlezen in hoe het werkt in de VS.
Kun je me dan in je eigen woorden uitleggen hoe Ken Kaniff uit Connecticut kan bewerkstellingen dat er straks een andere kandidaat op het stembiljet staat dan Joe Biden?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:59:24 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214279220
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee dat ligt nu volledig open. Lees een keer een krant. Deal ermee dat de democraten ook met een ander dan Biden de verkiezing in kúnnen gaan. Dat jij liever geen andere kandidaat wil zien is jouw mening.

Hilarisch dat zogenaamde democraten stemmers dit soort idioterie zeggen. Als kiezer heb je niks te zeggen. Je moet gewoon vreten wat je gegeven wordt :') Ik moet zeggen met deze instelling mag je niet klagen als het weer Trump wordt. Uiteraard wil zeker de minder geinteresseerde kiezer voor een positieve keuze gaan.
Niet voor Joe 'je zult op hem stemmen en het fijn vinden' Biden. Dat scoort gewoon niet echt. Maargoed als jij er ook zo een bent die niet gelooft dat bijvoorbeeld Harris veel scherper kan campaignen dan deze Biden moet jij weten.
Die 'blauwe MAGA'-lui zijn echt iets van de laatste tijd. Vreselijk al die kritiekloze juichaapjes overal, het lijkt besmettelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214279226
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Of je hebt niet gelezen wat ik schreef of je hebt het niet begrepen. Ik heb nergens gesteld dat het een voldongen feit is dat Biden straks op het stembiljet staat, ik stelde alleen dat de kiezer daar uiteindelijk bar weinig over te zeggen heeft.
pi_214279313
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Of je hebt niet gelezen wat ik schreef of je hebt het niet begrepen. Ik heb nergens gesteld dat het een voldongen feit is dat Biden straks op het stembiljet staat, ik stelde alleen dat de kiezer daar uiteindelijk bar weinig over te zeggen heeft.
Hoe weet jij nu al wat er gaat gebeuren dan? Primaries zijn een bekende factor in Amerika.
In tegenstelling tot Nederland heeft de kiezer daar meer te zeggen over wie er op de biljetten staat.

Ik ben zelf niet zo overtuigd. Maar dat het een ander wordt lijkt me vrij waarschijnlijk.
pi_214279327
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hoe weet jij nu al wat er gaat gebeuren dan? Primaries zijn een bekende factor in Amerika.
In tegenstelling tot Nederland heeft de kiezer daar meer te zeggen over wie er op de biljetten staat.

Dan heb je ongetwijfeld gemist dat de laatste primary op 8 juni was...
  zondag 14 juli 2024 @ 00:16:52 #218
323401 Kijkertje
met filter
pi_214279337
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214279345
Maar wat is er nou eigenlijk zo mindblowing aan de open convention?
pi_214279383
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Jezus, het lijkt ook alsof hij geraakt is. Ik zag ieder geval op 1 van de foto’s in de comments bloed bij zijn oor.
pi_214279394
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dan heb je ongetwijfeld gemist dat de laatste primary op 8 juni was...
Nee hoor je doet telkens hele slechte aannames. Lees het topic anders even door. Over die unopposed primary heb ik het al uitgebreid gehad. Het was toen niet duidelijk dat Biden zo slecht was, nouja voor de kenners hier blijkbaar wel voor het grote publiek duidelijk niet. Er was ook geen echt tegenkandidaat omdat iedereen ervanuitging dat het wel snor zat met Biden.

Dat die informatie niet publiekelijk was zorgde ervoor dat die stemming niet erg legitiem is. Was er toen zon ophef over Bidens functioneren en had Pelosi toen gezegd je mag best Biden aanmoedigen te stoppen dan had je wel alternatieven gehad die zich opgaven. Dan had de Primary stemmer niet met Putin cijfers op Biden gestemd.

Waarom denk jij eigenlijk dat Pelosi Biden is afgevallen. Of waarom Obama zo'n karaktermoord column van Clooney zijn zegen geeft. Beide hebben lang en goed met Biden samengewerkt, beide hebben veel politiek inzicht. Misschien heel misschien is het omdat Biden zoals ik heel de tijd zeg weinig kans maakt om te winnen in de toestand waarin hij is met de bagage die hij nu heeft. Ja hij was een prima president, nee hij is nu geen goede kandidaat.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:24:34 #222
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279396
Hij voelt aan zijn nek. Zou hij geraakt zijn? :N

twitter

Hij is wel geraakt. Bizar dit, weer...
pi_214279422
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ link | afbeelding ]
  zondag 14 juli 2024 @ 00:27:30 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214279424
quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:30:28 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214279453
Bizar.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_214279477
Deze verkiezing is nu wel gespeeld lijkt me.
pi_214279483
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef Mani89 het volgende:
Bizar.

[ afbeelding ]
Wat een moneyshot, historisch plaatje dit.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:34:16 #228
174756 Rnie
& Bert
pi_214279491
:o
De enige echte.
pi_214279498
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:33 schreef Lichtloper het volgende:
Deze verkiezing is nu wel gespeeld lijkt me.
Yes, maar wat is dit slecht voor het land als dit echt een poging tot moord is geweest. En godzijdank dat hij er relatief goed vanaf is gekomen.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:35:51 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214279499
Deze verkiezing wordt een ramp.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214279502
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat een moneyshot, historisch plaatje dit.
Nog zo eentje:
  zondag 14 juli 2024 @ 00:37:52 #232
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279520
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef Mani89 het volgende:
Bizar.

[ afbeelding ]
Zeker bizar. Geweld is nooit de oplossing, zonder uitzondering.

Zijn gedrag daarna was ook zeer bizar trouwens..maar dat zal de adrenaline zijn.

Thoughts and prayers, dan maar hè
  zondag 14 juli 2024 @ 00:38:10 #233
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_214279523
quote:

[ x ]

Hij is wel geraakt. Bizar dit, weer...
Holy crap. Hij lijkt ook meteen te denken 'dit gaat me helpen, dit zijn goede beelden'.

Shock moet nog komen denk ik.

Hoe weinig heeft het gescheeld zeg.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_214279536
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je hoeft verder weinig meer te doen met je campagne
pi_214279544
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:40 schreef Lichtloper het volgende:
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je bent klaar met je campagne
[ afbeelding ]
Ik wou hem net posten.
pi_214279545
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Holy crap. Hij lijkt ook meteen te denken 'dit gaat me helpen, dit zijn goede beelden'.

Shock moet nog komen denk ik.

Hoe weinig heeft het gescheeld zeg.
Hoe weinig heeft wat gescheeld? Het is niet eens duidelijk of er uberhaupt geschoten is.
pi_214279550
Een Pim Fortuyn moment.

Treurig. Triest, in alle opzichten.
zie email 27 oktober
pi_214279569
Wel een aparte manier om de media over iets anders dan Biden's leeftijd en versprekingen te laten praten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_214279574
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef trein2000 het volgende:
Een Pim Fortuyn moment.

Benieuwd wie de Mat Herben van de VS gaat zijn.
pi_214279594
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee hoor je doet telkens hele slechte aannames. Lees het topic anders even door. Over die unopposed primary heb ik het al uitgebreid gehad. Het was toen niet duidelijk dat Biden zo slecht was, nouja voor de kenners hier blijkbaar wel voor het grote publiek duidelijk niet. Er was ook geen echt tegenkandidaat omdat iedereen ervanuitging dat het wel snor zat met Biden.

Dat die informatie niet publiekelijk was zorgde ervoor dat die stemming niet erg legitiem is. Was er toen zon ophef over Bidens functioneren en had Pelosi toen gezegd je mag best Biden aanmoedigen te stoppen dan had je wel alternatieven gehad die zich opgaven. Dan had de Primary stemmer niet met Putin cijfers op Biden gestemd.

Waarom denk jij eigenlijk dat Pelosi Biden is afgevallen. Of waarom Obama zo'n karaktermoord column van Clooney zijn zegen geeft. Beide hebben lang en goed met Biden samengewerkt, beide hebben veel politiek inzicht. Misschien heel misschien is het omdat Biden zoals ik heel de tijd zeg weinig kans maakt om te winnen in de toestand waarin hij is met de bagage die hij nu heeft. Ja hij was een prima president, nee hij is nu geen goede kandidaat.
Heb je überhaupt een woord gelezen van wat ik schreef?
  zondag 14 juli 2024 @ 00:46:42 #241
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279597
quote:
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je hoeft verder weinig meer te doen met je campagne
[ afbeelding ]
Waarom? Hij blijft een gevaarlijke ouwe veroordeelde mafketel die dystopische plannen heeft. Dat is niet ineens veranderd omdat iemand een leuk plaatje heeft geknipt ;)
pi_214279599
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef trein2000 het volgende:
Een Pim Fortuyn moment.

Schei uit, zeg, het is zo'n beetje traditie in de VS als het om een aanslag gaat. 4 zittende Presidenten zijn vermoord, 3 zijn er gewond geraakt bij aanslagen en dat zijn de ZITTENDE Presidenten.

Daarnaast nog een fors aantal pogingen (en successen) op kandidaten en mislukte aanslagen op oa. Truman, Ford, Carter, Clinton, Bush en Obama.

https://en.wikipedia.org/(...)n_attempts_and_plots

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2024 00:48:37 ]
pi_214279623
twitter
pi_214279627
twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 00:49:41 #245
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279631
Doublé
pi_214279637
quote:
[ afbeelding ]
Yep landslide victory guaranteed.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:50:40 #247
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279644
twitter

Hier moest ik ook aan denken...genoeg Maga-mafklappers met kasten vol geweren en munitie die wraak willen nemen voor de Grote Leider. Het wordt spannend met al die woede, wapens en desinformatie...

Fight, zegt die gek. Levensgevaarlijk :N
pi_214279670
Was te verwachten met die emotionele en agressieve democraten.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 14 juli 2024 @ 00:53:17 #249
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214279671
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 00:48 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
:') X infinity
  zondag 14 juli 2024 @ 00:53:21 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214279672
quote:
[ afbeelding ]
Valt wel mee, anders liet ieder kandidaat zich wel neerschieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')