Yes, maar wat is dit slecht voor het land als dit echt een poging tot moord is geweest. En godzijdank dat hij er relatief goed vanaf is gekomen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:33 schreef Lichtloper het volgende:
Deze verkiezing is nu wel gespeeld lijkt me.
Nog zo eentje:quote:Op zondag 14 juli 2024 00:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat een moneyshot, historisch plaatje dit.
Zeker bizar. Geweld is nooit de oplossing, zonder uitzondering.quote:
Holy crap. Hij lijkt ook meteen te denken 'dit gaat me helpen, dit zijn goede beelden'.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hij voelt aan zijn nek. Zou hij geraakt zijn?
[ x ]
Hij is wel geraakt. Bizar dit, weer...
Ik wou hem net posten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:40 schreef Lichtloper het volgende:
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je bent klaar met je campagne
[ afbeelding ]
Hoe weinig heeft wat gescheeld? Het is niet eens duidelijk of er uberhaupt geschoten is.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Holy crap. Hij lijkt ook meteen te denken 'dit gaat me helpen, dit zijn goede beelden'.
Shock moet nog komen denk ik.
Hoe weinig heeft het gescheeld zeg.
Benieuwd wie de Mat Herben van de VS gaat zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef trein2000 het volgende:
Een Pim Fortuyn moment.
Treurig. Triest, in alle opzichten.
Heb je überhaupt een woord gelezen van wat ik schreef?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor je doet telkens hele slechte aannames. Lees het topic anders even door. Over die unopposed primary heb ik het al uitgebreid gehad. Het was toen niet duidelijk dat Biden zo slecht was, nouja voor de kenners hier blijkbaar wel voor het grote publiek duidelijk niet. Er was ook geen echt tegenkandidaat omdat iedereen ervanuitging dat het wel snor zat met Biden.
Dat die informatie niet publiekelijk was zorgde ervoor dat die stemming niet erg legitiem is. Was er toen zon ophef over Bidens functioneren en had Pelosi toen gezegd je mag best Biden aanmoedigen te stoppen dan had je wel alternatieven gehad die zich opgaven. Dan had de Primary stemmer niet met Putin cijfers op Biden gestemd.
Waarom denk jij eigenlijk dat Pelosi Biden is afgevallen. Of waarom Obama zo'n karaktermoord column van Clooney zijn zegen geeft. Beide hebben lang en goed met Biden samengewerkt, beide hebben veel politiek inzicht. Misschien heel misschien is het omdat Biden zoals ik heel de tijd zeg weinig kans maakt om te winnen in de toestand waarin hij is met de bagage die hij nu heeft. Ja hij was een prima president, nee hij is nu geen goede kandidaat.
Waarom? Hij blijft een gevaarlijke ouwe veroordeelde mafketel die dystopische plannen heeft. Dat is niet ineens veranderd omdat iemand een leuk plaatje heeft gekniptquote:Op zondag 14 juli 2024 00:40 schreef Lichtloper het volgende:
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je hoeft verder weinig meer te doen met je campagne
[ afbeelding ]
Schei uit, zeg, het is zo'n beetje traditie in de VS als het om een aanslag gaat. 4 zittende Presidenten zijn vermoord, 3 zijn er gewond geraakt bij aanslagen en dat zijn de ZITTENDE Presidenten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef trein2000 het volgende:
Een Pim Fortuyn moment.
Treurig. Triest, in alle opzichten.
Yep landslide victory guaranteed.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:40 schreef Lichtloper het volgende:
Print deze uit op grote posters, leun achterover en je hoeft verder weinig meer te doen met je campagne
[ afbeelding ]
Valt wel mee, anders liet ieder kandidaat zich wel neerschieten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:40 schreef Lichtloper het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |