https://www.rechtspraak.n(...)-B-in-zedenzaak.aspxquote:Haarlem, 12 juli 2024
De rechtbank Noord-Holland heeft Ali B. veroordeeld voor de verkrachting van een vrouw en de poging tot verkrachting van een andere vrouw. Hij heeft daarvoor twee jaar gevangenisstraf gekregen. De rechtbank heeft hem vrijgesproken van twee aanrandingen.
Bewijs in zedenzaken
In zedenzaken is het vaak zo dat deze zich afspelen buiten het zicht van anderen. Het is dan het woord van de aangever tegen het woord van de verdachte. Dat is in deze zaak ook zo. De verklaringen van de vrouwen staan tegenover de ontkennende verklaring van Ali B.
Er gelden strenge regels voor het bewijs. Volgens de wet mag de rechter de verdachte niet veroordelen op basis van alleen de verklaring van de aangever. De verklaring van een aangever moet daarom worden ondersteund door ander bewijs. Pas dan kan de rechtbank tot een bewezenverklaring komen. Ontbreekt dat steunbewijs, dan moet de rechtbank de verdachte vrijspreken.
Verkrachting tijdens schrijverskamp
Op 14 augustus 2018 was aangeefster Naomi in een villa in Heiloo, waar een zogenaamd schrijverskamp plaatsvond. Ali B. was daar ook aanwezig. Toen Naomi in een slaapkamer seksuele handelingen bij een andere man verrichtte, kwam Ali B. de slaapkamer binnen. Naomi heeft verklaard dat hij volkomen onverwacht een of meer vingers in haar vagina stak. De rechtbank oordeelt dat de verklaring van Naomi betrouwbaar is en wordt ondersteund door ander bewijs, met name de verklaringen van twee getuigen. De rechtbank vindt daarom bewezen dat Ali B. Naomi heeft verkracht.
Naomi verklaarde ook dat Ali B. haar eerder die dag heeft aangerand, toen zij in de woonkamer van de villa samen op een bank zaten. Hoewel de rechtbank de verklaring van Naomi hierover ook betrouwbaar vindt, is er onvoldoende steunbewijs om hem hiervoor te kunnen veroordelen. De rechtbank heeft Ali B. daarom vrijgesproken van de aanranding van Naomi.
Vrijspraak voor aanranding in auto
Aangeefster Jill verklaarde dat Ali B. haar op 19 mei 2018 heeft aangerand toen zij samen in een auto zaten. Volgens Jill heeft Ali B. haar betast, tussen haar benen gewreven en moest zij hem aftrekken, terwijl zij dit niet wilde. De rechtbank vindt de verklaringen die Jill daarover heeft afgelegd betrouwbaar. Toch heeft de rechtbank Ali B. vrijgesproken van aanranding, omdat de verklaringen van Jill onvoldoende worden ondersteund door ander bewijs.
Poging tot verkrachting in Marokko
In april 2014 was Ellen ten Damme in Marokko om met Ali B. een liedje op nemen voor het televisieprogramma Ali B. en de Muziekkaravaan. Zij verbleven allebei in een villa. Op een avond hadden zij afgesproken nog iets te bespreken op de kamer van Ellen. Toen Ali B. de kamer binnenkwam probeerde hij haar te verkrachten. Ellen verzette zich en het is haar gelukt hem weg te krijgen.
De rechtbank oordeelt dat de verklaringen van Ellen betrouwbaar zijn en dat deze worden ondersteund door de verklaringen van twee getuigen. Omdat niet duidelijk is geworden of Ali B. daadwerkelijk met zijn penis bij Ellen is binnengedrongen, heeft de rechtbank bewezen verklaard dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan een poging tot verkrachting.
Straf
Ali B. heeft met zijn handelen een grote inbreuk gemaakt op de lichamelijke integriteit van de slachtoffers. Hij liet zich leiden door zijn eigen seksuele behoeften, zonder rekening te houden met de wil van de vrouwen en de gevolgen die zijn gedragingen voor hen zouden hebben. Uit de verklaringen die tijdens de zitting zijn voorgelezen blijkt dat Naomi en Ellen nog steeds last hebben van die gevolgen.
De rechtbank heeft ook meegewogen dat het voor de slachtoffers moeilijk is geweest aangifte of een melding te doen bij de politie. Door de status die Ali B. als bekende Nederlander had ten tijde van de feiten en zijn positie en imago in de muziek- en televisiewereld, vergt het moed van de slachtoffers om die stap te zetten, wetende dat dit ook vervelende consequenties voor henzelf kan hebben.
Op zitting zag de rechtbank een persoon die zich in het nauw gedreven voelde en geen enkele verantwoordelijkheid nam voor zijn gedragingen. De rechtbank kreeg de indruk dat Ali B. een dwingend persoon is die geen 'nee' accepteert, weinig inlevingsvermogen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken.
Ook heeft de rechtbank rekening gehouden met de media-aandacht in deze zaak en de negatieve gevolgen die dit privé en zakelijk voor Ali B. heeft gehad. Dit heeft de rechtbank maar in beperkte mate in het voordeel van Ali B. meegewogen, omdat hij die aandacht aan zijn eigen strafbare gedrag heeft te wijten.
Tot slot, hoe begrijpelijk het ook is dat de slachtoffers pas jaren later de kracht of noodzaak voelden om aangifte of melding hiervan te doen, heeft de rechtbank in strafmatigende zin meegewogen dat de feiten zich inmiddels 10 en 6 jaar geleden hebben afgespeeld.
De rechtbank heeft gekeken naar de straffen die in soortgelijke zaken zijn opgelegd en vindt, gelet op alle omstandigheden van de zaak, een gevangenisstraf van twee jaar passend.
Als jij je daar zo druk om maakt heb je genoeg op je kerfstok dunkt me. Ik heb zulke angsten totaal niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
Ja, maar verdrag sluiten =/= in werking treden van verdrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Jawel. Kijk je post er boven maar. Ik weet niet of Ali B de eerste wil zijn.
We zien wel of Ali B het wil proberen. Misschien wordt hij wel de eerste die uitgeleverd wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, maar verdrag sluiten =/= in werking treden van verdrag.
Waar ben je tegenaan gelopen? De meeste mensen zijn wel te spreken over Marrakesh. Maar het is ook niet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest. Wat ik net zei over aardige en gastvrije mensen geldt niet voor Marrakesh.
Fucking oplichters daar allemaal bij elkaar zeg!
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Minister Yeşilgöz tekent uitleveringsverdrag met Marokko
Nieuwsbericht | 18-12-2023 | 20:00
https://www.rijksoverheid(...)sverdrag-met-marokko
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitleveringsverdrag
Geen idee. Heeft ook geen haast. Kan ook goedgekeurd worden als ie al in Marokko zit. Dat staat elkaar niet perse in de weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Za het volgende:
[..]
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."
Is er een update?
Jij hoopt dat Ali B nog zonder problemen naar Marokko kan vluchten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Za het volgende:
[..]
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."
Is er een update?
Je wordt van argan-olie winkeltje naar argan-olie winkeltje gesleept waar iemand zich in een apothekersjasje hijst als je binnen komt en je een afgewerkt flesje zonnebloemolie verkoopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ben je tegenaan gelopen? De meeste mensen zijn wel te spreken over Marrakesh. Maar het is ook niet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen.
Menno.²
Eea betreft vnl de georganiseerde misdaad, en is nog niet goedgekeurd op het moment dat hij veroordeeld werd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:17 schreef capricia het volgende:
Geen idee. Heeft ook geen haast. Kan ook goedgekeurd worden als ie al in Marokko zit. Dat staat elkaar niet perse in de weg.
Zou hij als veroordeelde crimineel niet gewoon op de vluchthaven gearresteerd worden als hij het continent probeert te verlaten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Ali B nog zonder problemen naar Marokko kan vluchten?
Ik weet niet of ze daar op hem zitten te wachten. Aan de andere kant kan je daar veel met geld. En laar ie daar veel van hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat kan hij sowieso.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
Dat laatste maakt voor een uitleveringsverdrag niet uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Eea betreft vnl de georganiseerde misdaad, en is nog niet goedgekeurd op het moment dat hij veroordeeld werd.
Wat denk je van zijn NLse vrouw, met al haar bedrijven en zijn NLse kinderen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar op hem zitten te wachten. Aan de andere kant kan je daar veel met geld. En laar ie daar veel van hebben.²
Helaas zijn dit bekende verhalen waar ik zelf ook tegenaan loop. Nooit iets eten voor je de prijs hard hebt afgesproken. Wordt je opgelicht, dreig met politie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wordt van argan-olie winkeltje naar argan-olie winkeltje gesleept waar iemand zich in een apothekersjasje hijst als je binnen komt en je een afgewerkt flesje zonnebloemolie verkoopt.
Same shit met die "parfumblokjes" die je hier ook bij de Blokker kunt kopen; wat ze je laten testen is niet wat je krijgt.
En bestel je een specifiek gerecht van de bbq, dan komen ze met een enorme lading vlees aangezet. Vreet je het op, dan krijg je een fikse rekening voor al dat extra vlees en als je er over gaat klagen, gaan ze hardop zingen en klappen zodat de anderen die op dat moment ook opgelicht worden, het niet horen.
Zijn maar ff een paar voorbeeldjes, en is verder offtopic natuurlijk.
Die zal echt niet trouw achter hem aan gaan reizen na wat hij al die jaren geflikt heeft!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je van zijn NLse vrouw, met al haar bedrijven en zijn NLse kinderen?
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal echt niet trouw achter hem aan gaan reizen na wat hij al die jaren geflikt heeft!
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
De rechter was gewoon een racist die de veroordeling uit de duim heeft gezogen natuurlijk idd!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:20 schreef capricia het volgende:
Dat laatste maakt voor een uitleveringsverdrag niet uit.
Ook bestaande misdadigers en criminelen kun je gewoon laten uitleveren.
Ik lees precies het zelfde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Jij leest heel wat anders. Dat zie ik je steeds doen. Waarom?
²
Staat dat in dat verdrag?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De rechter was gewoon een racist die de veroordeling uit de duim heeft gezogen natuurlijk idd!
Ik heb me laten vertellen dat water nat is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Whoopsie!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:23 schreef capricia het volgende:
Dit.
Als hij in Marokko gaat zitten, moet hij of zijn kinderen ontvoeren, of hij ziet ze niet meer... En dat wel wat langer dan 2 jaar.
https://www.bladna.nl/mar(...)nederland,53317.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat fijn Za dat je op de hoogte bent van het wel en wee van Marokkaanse crapulen. Ik zelf geef er namelijk geen ene reet om dus bedankt voor de input.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Vreemdgaan is in Nederland niet strafbaar. Verkrachting is dat wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Die heeft gewoon zijn straf gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?
In Marokko kijkt men iets genuanceerder tov het begrip verkrachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.
Ik waardeer zo'n actieve user die zo veel topics aanmaakt en ik ben geregeld eens met haar meningen, maar soms, zoals nu.......
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.²
In het verdrag met VAE, wat vermoelijk een blauwdruk zal zijn voor het nog goed te keuren verdrag met Marokko, gezien het bestrijding van internationale misdaad als oogmerk heeft, zie link van capricia.quote:
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @Za In principe ben ik redelijk meegaand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?
Is toch net iets andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoe hoog dat vuurtje echt laaide weten alleen de betrokkenen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?
Hoognodige heropvoeding is nodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoog dat vuurtje echt vlam weten alleen de betrokkenen.²
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manomanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.
En Ellen had het toch ook al over dat hij al met z'n tipje in haar zat op een moment voor ze hem echt van zich af kon gooien of whatever?
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!²
"Ik bel een taxi voor je skatje"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Dagelijks in de beste families?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
En daarom deugt het?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ja na veel aandringen had ze hem toch maar "hoofd gegeven om van zijn gezeur af te komen", maar die vingers er in gebeurde terwijl het zeer duidelijk was dat ze geen seks met hem wilde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manoman
Ja, precies dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.
De rechter was duidelijk ook overtuigd dat hij geen Nee duldde en dat is het hele probleem dus.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Geruchten gaan dat TCM de refereerden aan de veelvoud aan eenzame tienermeisjes die ze vervoerden op het account van ene Ali Bachternaam als : ALI EXPRESS.
Dus veroordeeld.quote:
Stapje voor stapje lijk je de goede kant op te gaan!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus veroordeeld.
Een bepaalde mate van schuldigheid is zeker. Maar ik laat nog een slag om de arm en een kleine marge open omdat ik er niet bij was. Ook de rechters niet.²
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.quote:
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar hij leek toch meer op twintigers enzo te vallen, toch?
Je bent weer in de war met Marco B.
Dit exact.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.²
Nouja de seks ansich hoeft niet gelijkwaardig te zijn, de consent vooraf wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Hoor ik op RTL-Boulevard.
Eurhm, nee. Er waren in totaal zelfs 7 verklaringen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef PzKpfw het volgende:
Hij is er mooi ingeluisd door die carrièregeile dame.
Als ie slim is pakt die 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Is wel een risico wat hij neemt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.
Goh! Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Za het volgende:
[..]
Dit exact.
Maar iedereen in deze thread is heilig of heeft het nooit meegemaakt.
Zijn daar aanwijzingen voor?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)
Ja, nu weten ze tenminste dat ze serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Is wel een risico wat hij neemt.
Alleen hij weet of er nog meer vrouwen zijn die hij verkracht heeft, of geprobeerd heeft te verkrachten.
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
Dagelijks in de beste families?
Dan leven we echt in een fucked up wereld zonder normen of waarden.
Ik denk dat dat in de meeste gevallen vrouwen weerhoudt stappen te ondernemen idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
Die getuige die als steunbewijs aangedragen werd (op de fiets), kwam ook op het laatste moment opeens als een duiveltje uit een doosje. Kan goed zijn dan er meer mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!
Kijk naar al dit volk wat ook onderzocht had mogen worden!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
als er 3 van de 10 tegensputteren waar hebben we het dan nog overquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Ik hoop dat hij hulp zoekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Lol jij zal het vast beter weten dan de rechter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best eens mee kon vallen. Als ons aller Ali een beetje zelfreflectie weet te ontwikkelen... Hij zal geen volle zalen meer trekken maar schrijf em nog niet af.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hulp zoekt.
Want met alleen gevangenisstraf leert hij weinig.
Hij zal het niet actief zoeken. Hopelijk leggen ze het hem in hoger beroep op. (Indien mogelijk? Dwangverpleging gaat uiteraard te ver.)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dus ook, beetje tijd uitzitten en nog meer slachtoffertje spelen en fanmail beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
weet jij wat de vrouw in die situatie dan had moeten doen? Die vrouw kan toch moeilijk een briefje ophangen in de supermarkt over dat meisje. Ik kan mij voorstellen dat de vrouw verder geen telefoonnummer of adres van het meisje gekregen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Die getuige die als steunbewijs aangedragen werd (op de fiets), kwam ook op het laatste moment opeens als een duiveltje uit een doosje. Kan goed zijn dan er meer mensen zijn.
"Ik ga hier sterker uit komen dan ik ooit geweest ben! Je zult het zien!" enzo....quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dus ook, beetje tijd uitzitten en nog meer slachtoffertje spelen en fanmail beantwoorden.
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat de venten hier nooit hebben aangedrongen om er een ambachtelijke avond te maken terwijl het vrouwtje niet echt aanstalten maakte.²
Ik weet het niet, hij is natuurlijk heel veel jaren er mee weggekomen, en dacht op een gegeven moment gewoon dat hij overal wel mee weg zou komen. Ik denk wel dat hij na een paar jaar zitten wat beter op zijn tellen let, en echt wel snapt dat hij er nu NIET meer mee weg komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.
Er is ook een verschil tussen waar ik het over heb en wat jij er bij haalt. Maar dat zie je zelf ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.
Ik denk dat maar zeer weinigen dat antwoord afwachten met de vingers er al in en daar zit het verschilquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat de venten hier nooit hebben aangedrongen om er een ambachtelijke avond te maken terwijl het vrouwtje niet echt aanstalten maakte.²
hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.Ik weet zeker dat ik een note zou krijgen voor wat ik aan hem wilde typen, en dat diverse dames hier de sarcasme niet zouden herkennen!
hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.Ik weet zeker dat ik een note zou krijgen voor wat ik aan hem wilde typen, en dat diverse dames hier de sarcasme niet zouden herkennen!
Nee, dat was geen flirten, Banshee, dat was verkrachting, het binnendringen van intieme delen bij een vrouw zonder dat zij daar om vroeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ali heeft 2 vingers er bij haar in geschoven. Dat was niet flirten.
Je hebt in totaal 649 likes gekregen van onze moderators. @Cocoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Over notes gesproken. Wat is een beetje een redelijk aantal.²
schandalig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 649 likes gekregen van onze moderators. @:coco
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee wat hier aan de hand is, maar Za verdedigt m.i. dan weer niet een verkrachter, ze/hij verdedigt het stelsel.
Ok, Za valt dus het OM aan. Nou dan heb ik daar korte metten mee, als je de rechtsgang aanvalt hier, rot dan maar op naar een ander land met betere rechtsgang, toedeloe!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.
Dan verdedig je toch echt veroordeelde verkrachters.
En dat terwijl echt letterlijk iedere vent grof over de grenzen van vrouwen heen gaat of zoiets!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.
Dan verdedig je toch echt veroordeelde verkrachters.
En nu in Jip en Janneke taal?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Er een ambachtelijke avond van maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft wel meer bloemrijk taalgebruik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er een ambachtelijke avond van maken.
Die kende ik nog niet.
ChatGTPquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Vochtige vingers bedoelt ie 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer bloemrijk taalgebruik.
Zoals Marokkaanse jongens met vochtige gezichten enzo.
Komt in veel huwelijken/relaties voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat iedere kerel wel eens een vrouw gepusht heeft om te neuken terwijl ze geen zin had.
Ambachtelijke verkrachting, bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Dwingen is wel iets anders dan pushen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt in veel huwelijken voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.
Leg uit?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:29 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dwingen is wel iets anders dan pushen.
Je kunt anno 2024 gewoon aangifte doen als je door je partner verkracht bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt in veel huwelijken/relaties voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.quote:
Binnen 14 dagen in hoger beroep, anders is het vonnis onherroepelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef FvanS het volgende:
Maar hoe gaat het nu verder in zijn werk dan, Ali moet zich binnen een bepaalde tijd melden? Of gaan ze hem proberen op te halen vanuit huis (mocht hij in NL zijn)?
Of mag hij nu eerst het hoger beroep afwachten?
Maar hij mag dus wel gewoon het hoger beroep afwachten, wat zo een jaar gaat duren?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen in hoger beroep, anders is het vonnis onherroepelijk.
Bij strafzaken zoals deze is de termijn om in hoger beroep te gaan 14 dagen.
In de tussentijd hoeft hij zich niet te melden.
Pushen schurkt aardig dicht tegen dwingen aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.
In mijn beleving is pushen en dwingen hetzelfde. Iemand van gedachten doen veranderen, overhalen, verleiden etc. is iets andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef Vincent_student het volgende:
Twee jaar in de bak. That's heavy stuf.
Dacht het niet. De gevolgen voor een vrouw, zeker met kinderen, zijn enorm. Aangifte doen verergerd het vaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt anno 2024 gewoon aangifte doen als je door je partner verkrachten bent.
En dan degenen die blijven zwijgen uit schaamtequote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.
Vergeet niet dat er maarliefst 7 belastende verklaringen zijn afgegeven. Niet alle verklaringen zijn in het dossier meegenomen.
Ik ben het ook helemaal eens met de straf. Het is vreemd dat beroemde mensen zo vervallen in dit gedrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.
Vergeet niet dat er maarliefst 7 belastende verklaringen zijn afgegeven. Niet alle verklaringen zijn in het dossier meegenomen.
Minimaal een jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Hij gaat dus in hoger beroep.
Hoe lang duurt het dan voordat daarin dan het vonnis valt?
Dat zeker, maar het wordt niet als 'legaal' gezien zoals werd gesteld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dacht het niet. De gevolgen voor een vrouw, zeker met kinderen, zijn enorm. Aangifte doen verergerd het vaak.
Het komt zelfs voor dat een slachtoffer door angst en gebrek aan vertrouwen geen relatie meer aan gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan degenen die blijven zwijgen uit schaamte
Oh, dat geloof ik direct.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het komt zelfs voor dat een slachtoffer door angst en gebrek aan vertrouwen geen relatie meer aan gaat.
Dat kan. Verschillende uitleg van het woord pushen dan. Ik zou dwingen meer vertalen naar forcen of forceren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
In mijn beleving is pushen en dwingen hetzelfde. Iemand van gedachten doen veranderen, overhalen, verleiden etc. is iets anders
Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het wordt niet als 'legaal' gezien zoals werd gesteld.
Eerst krijgen we Marcootje nog, de grote kindervriend met grijpgrage handjes zoal Rolf Harris dat deed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Hij gaat dus in hoger beroep.
Hoe lang duurt het dan voordat daarin dan het vonnis valt?
Zo lang nog 😱quote:
Ali B, Marco B 🤔quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eerst krijgen we Marcootje nog, de grote kindervriend met grijpgrage handjes zoal Rolf Harris dat deed.
Als hij werkelijk denk onschuldig te zijn snap ik zijn move wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo lang nog 😱
Als Ali slim is, accepteert hij dit vonnis als een kerel en gaat ie netjes zitten.
Dan is ie over 2 jaar vrij.
Als dat hoger beroep zo lang kan duren, dan moet ie tegen de tijd dat hij vrij zou komen alsnog de bak in, en misschien nog voor langere tijd.
Ali is nu financieel afhankelijk van haar gast. Zij is een of andere Nederhop platenbozo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.
In zijn gedachtengang is dat toch logisch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als hij werkelijk denk onschuldig te zijn snap ik zijn move wel.
Die runt naar verluidt een groot hiphop platenlabel, dus die zal financieel niet van Ali afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In zijn gedachtengang is dat toch logisch?
Ali is zelf ook multimiljonair, dus die heeft zijn schaapjes (pun intendedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ali is nu financieel afhankelijk van haar gast. Zij is een of andere Nederhop platenbozo.
Dat denk ik ook wel ja. ik bedoelde meer met het oog op opdrogende inkomstbronnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ali is zelf ook multimiljonair, dus die heeft zijn schaapjes (pun intended) ook op het droge.
Precies, laat hem lekker een mooi ziekenhuis financieren in Marokko, doet ie ook nog eens wat nuttigs.quote:
En dat-ie gelijk daar blijft!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, laat hem lekker een mooi ziekenhuis financieren in Marokko, doet ie ook nog eens wat nuttigs.
Sterker nog ze hebben ooit samen een nummer uitgebracht, straks kunnen ze samen optreden in de bakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ali B, Marco B 🤔
Ik zie een verband 😱
Hij schijnt veel vastgoed te hebben in oa Dubai en Marokko, dus wat dat betreft hoef je geen medelijden te hebben qua toekomstig inkomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. ik bedoelde meer met het oog op opdrogende inkomstbronnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sterker nog ze hebben ooit samen een nummer uitgebracht, straks kunnen ze samen optreden in de bak
Ik ben, gelukkig, niet op de hoogte van de repertoires van beide heren B, maar die ken ik dan welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Had 1 van hen ooit nog een liedje over gemaakt.
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben, gelukkig, niet op de hoogte van de repertoires van beide heren B, maar die ken ik dan wel
Ach, binnenkort kunnen ze iig optreden voor een geboeid publiekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!
Ik vind De Waarheid wel treffendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!
Die mag hij tzt gaan vertellen in de rechtszaalquote:
Dan komt hij er achter dat de meeste dromen bedrog zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die mag hij tzt gaan vertellen in de rechtszaal
God, ik had echt direct een grafhekel aan dat nummer!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan komt hij er achter dat de meeste dromen bedrog zijn
Boeiend? Blijf even ontopic ofzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
God, ik had echt direct een grafhekel aan dat nummer!
Precies, ff een beetje offtopic gaan is best oké, maar het gaat natuurlijk idd wel over Ali hier.quote:
Doet me denken aan die Hamza B, die destijds voor een van de vele liquidaties in de Mocro Mafia oorlog tot 20 jaar of zo was veroordeeld, en maar Marokko was gevlucht om de straf te ontlopen.quote:
Als ik de ruwe mannen geloven hier gebeurt dit nooit. De vrouw heeft altijd zin. En als ze geen zin heeft gaat ie vissen. ik dank je de koekoek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt in veel huwelijken/relaties voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.
Een verkrachting is dan ook een zwaar misdrijf. Het is zo'n ernstig misdrijf dat er bijv ook geen verjaringstermijn meer op staat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef Vincent_student het volgende:
Twee jaar in de bak. That's heavy stuf.
Het is andersom: volgens sommigen hebben mannen altijd zin, en is het daarom heel nuttig om seks binnen het huwelijk als 'plicht' te zien. Anders trekt manlief er inderdaad op uit om te gaan 'vissen'.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik de ruwe mannen geloven hier gebeurt dit nooit. De vrouw heeft altijd zin. En als ze geen zin heeft gaat ie vissen. ik dank je de koekoek.:')
Als een ruwe vent lekker ambachtelijk wil doen haalt ie echt alles uit kast.²
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Een verkrachting is dan ook een zwaar misdrijf. Het is zo'n ernstig misdrijf dat er bijv ook geen verjaringstermijn meer op staat.
Ik vind de gegeven straf voor een bewezen verkrachting eigenlijk nog laag.
Maak er minimaal 20 jaar van. Verkrachting behoort tot het laagste der laagste.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Een verkrachting is dan ook een zwaar misdrijf. Het is zo'n ernstig misdrijf dat er bijv ook geen verjaringstermijn meer op staat.
Ouch!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Hamza B, die destijds voor een van de vele liquidaties in de Mocro Mafia oorlog tot 20 jaar of zo was veroordeeld, en maar Marokko was gevlucht om de straf te ontlopen.
En toen daar opgepakt is, en op basis van een of ander verdrag met Nederland nu daar zijn 20 jaar uitzit
Een verkrachting (en ook misdrijven als zware mishandeling) heeft vaak een langdurig en vaak zelfs blijvend effect op het leven van een slachtoffer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:13 schreef capricia het volgende:
[..]
AHAHAHHAquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Neuken als een hobby zien![]()
Niet van neuken je ambacht hebben gemaakt
Die zal nog tot 2037 oid dagelijks balen van zijn besluitquote:
Als ik iets niet ben, is het woke.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:23 schreef Elan het volgende:
Walgelijke uitspraak. FOK! Woke activisten kunnen in hun nopjes zijn.
Moet hij daadwerkelijk gaan zitten of krijgt hij nog een soort van strafverkorting vanwege bewezen diensten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
En ik ben niet zo in mijn nopjes; 2 jaar is te weinig.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ali B, Marco B 🤔
Ik zie een verband 😱
Wat heeft woke te maken met ongevraagd en ongewild je vingers bij een vrouw naar binnen steken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:23 schreef Elan het volgende:
Walgelijke uitspraak. FOK! Woke activisten kunnen in hun nopjes zijn.
Sorry, moet toch lachen!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100097470_c323cc4d
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100097470_c323cc4d
Al besproken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100097457_6928f584
Niet iedereen volgt dit topic volcontinue.quote:
Bij zulke lange straffen moet er voor mijn gevoel wel een ander soort bewijs zijn. Zoals bijv bij een moord je iemand op beeld hebt vastgelegd bij zijn daad icm dna en kruitsporen en een getuige (voor mij mag er bij zoveel keihard bewijs overigens wel de doodstraf staan bij moord). Voor verkrachting bewijzen zoals dit ligt het moeilijker. Met verklaringen, geen spermabewijs direct erna en wellicht sporen van geforceerd binnendringen. Ik heb eerlijkgezegd niet gelezen op welk hard bewijs in deze zaak van Ali hij uiteindelijk schuldig is bevonden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak er minimaal 20 jaar van. Verkrachting behoort tot het laagste der laagste.
Wel grappig, want stel je dochter wordt verkracht, en daar is dus geen bewijs voor, dus diegene wordt niet veroordeeld, daarna gebeurt het nog eens met hetzelfde resultaat. En daarna misschien nog 20x.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij zulke lange straffen moet er voor mijn gevoel wel een ander soort bewijs zijn. Zoals bijv bij een moord je iemand op beeld hebt vastgelegd bij zijn daad icm dna en kruitsporen en een getuige (voor mij mag er bij zoveel keihard bewijs overigens wel de doodstraf staan bij moord). Voor verkrachting bewijzen zoals dit ligt het moeilijker. Met verklaringen, geen spermabewijs direct erna en wellicht sporen van geforceerd binnendringen. Ik heb eerlijkgezegd niet gelezen op welk hard bewijs in deze zaak van Ali hij uiteindelijk schuldig is bevonden.
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef FvanS het volgende:
Moord kan in sommige gevallen rechtvaardiger zijn dan verkrachting. Voor moord KAN er nog een plausibele reden zijn, voor verkrachting nooit.
Hij geeft zijn visie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren.²
Noem eens een goede reden om iemand te verkrachten dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren.²
En jij ook niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je komt nu met een heel onwaarschijnlijk scenario. Het ging me slechts om dat de zwaarte van de straf ook aan de hoeveelheid keihard bewijs gelinkt kan worden en de manier waarop dat feit is begaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef FvanS het volgende:
[..]
Wel grappig, want stel je dochter wordt verkracht, en daar is dus geen bewijs voor, dus diegene wordt niet veroordeeld, daarna gebeurt het nog eens met hetzelfde resultaat. En daarna misschien nog 20x.
Op een gegeven moment is je dochter het zo zat, dat zij hem vermoord, waar wel bewijs van is, dan mag zij van jou dus de doodstraf krijgen?
Moord kan in sommige gevallen rechtvaardiger zijn dan verkrachting. Voor moord KAN er nog een plausibele reden zijn, voor verkrachting nooit.
En daarom bestaat er rechtspraak.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je komt nu met een heel onwaarschijnlijk scenario. Het ging me slechts om dat de zwaarte van de straf ook aan de hoeveelheid keihard bewijs gelinkt kan worden en de manier waarop dat feit is begaan.
Voor verkrachting kan ik je verhaal ook omdraaien, stel je dochter is vermoord en vervolgens ga jij die man verkrachten om hem te vernederen, dan is er in jouw voorbeeld ook voor verkrachting een prima te rechtvaardigen reden
En jij ook nietquote:
Nee, maar ik zou me een tegenmoord wel kunnen voorstellen, niet dat dat wel te rechtvaardigen is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je komt nu met een heel onwaarschijnlijk scenario. Het ging me slechts om dat de zwaarte van de straf ook aan de hoeveelheid keihard bewijs gelinkt kan worden en de manier waarop dat feit is begaan.
Voor verkrachting kan ik je verhaal ook omdraaien, stel je dochter is vermoord en vervolgens ga jij die man verkrachten om hem te vernederen, dan is er in jouw voorbeeld ook voor verkrachting een prima te rechtvaardigen reden
Deze vraag is te belachelijk voor woorden. Hoe kom je er op???quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef FvanS het volgende:
[..]
Noem eens een goede reden om iemand te verkrachten dan?
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef FvanS het volgende:
[..]
Sorry maar jij doet bijna niet anders met bepaalde visies en uitspraken dus waarom zou een ander dat niet mogen terwijl jij wel op het randje mag en kan postenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Want het is zo makkelijk om God te bespelen en even te bepalen dat iemand niet naar de hemel gaat door diegene te verkrachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.
Walgelijke barbaarse praktijken, maar in hun ogen is het dus een goede reden!![]()
![]()
Redelijk irrelevant voor een onderwerp in het beschaafdere Nederlandse rechtssystem uiteraard.
Generaals die hun soldaten laten losgaan d.m.v. verkrachting van de vrouwelijke bevolking zoals de Sovjets in Duitslandquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef FvanS het volgende:
Hij mag het ook. Ik zeg alleen dat hij er niet over gaat. Dat mag ik op mijn beurt weer zeggen. Prima toch.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar jij doet bijna niet anders met bepaalde visies en uitspraken dus waarom zou een ander dat niet mogen terwijl jij wel op het randje mag en kan posten
Ja. Ik vind het ook schofterig weinig voor een bewezen verkrachting en poging tot verkrachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben, is het woke.
En ik ben niet zo in mijn nopjes; 2 jaar is te weinig.
Religie laat zich inderdaad het best omschrijven als een broodje aap.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:03 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Want het is zo makkelijk om God te bespelen en even te bepalen dat iemand niet naar de hemel gaat door diegene te verkrachten.
Dit klinkt net zo debiel als die Amerikaanse generaal die kogels met varkensvet insmeerde om moslimstrijders de toegang tot de hemel te ontzeggen.
Of die andere leugen dat moslimstrijders die door vrouwen worden gedood niet naar de hemel gaan.
Broodje aap-verhalen.
Of recenter, ISIS.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Generaals die hun soldaten laten losgaan d.m.v. verkrachting van de vrouwelijke bevolking zoals de Sovjets in Duitsland
https://en.wikipedia.org/(...)ccupation_of_Germany
"wartime rape"
sexual violence committed by combatants during an armed conflict, war, or military occupation often as spoils of war
Goede reden inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Generaals die hun soldaten laten losgaan d.m.v. verkrachting van de vrouwelijke bevolking zoals de Sovjets in Duitsland
https://en.wikipedia.org/(...)ccupation_of_Germany
"wartime rape"
sexual violence committed by combatants during an armed conflict, war, or military occupation often as spoils of war
We weten alles toch inmiddels? Wat willen ze daar nog een uur lang over bepreken?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Extra aflevering RTL Boulevard volledig in het teken van rechtszaak Ali B
22:04 - 23:02
RTL Boulevard komt op deze vrijdag 12 juli met een speciale uitzending over en rondom Ali B. In deze aflevering, RTL Boulevard: De Zaak Ali B., worden kijkers meegenomen in zijn proces en krijgen ze een exclusieve inkijk in de zaak.
De vraag is en blijft nog steeds: welke straf krijgt de rapper opgelegd?
Ali B.
Als op deze vrijdag 12 juli bij iemand de spanning om te snijden is, is het wel bij Ali B.. Na een toch vrij spraakmakend proces hoort de rapper namelijk eindelijk welke straf hij van de rechtbank krijgt opgelegd. Zelf zal hij overigens niet aanwezig zijn bij de uitspraak. Volgens zijn advocaat wil hij de uitspraak in alle rust kunnen verwerken.
Om niets te missen van het proces, komt RTL Boulevard vandaag dan ook met twee uitzendingen: een reguliere variant om 18:35 uur en een extra aflevering rond 22:00 uur 's avonds. In die laatste uitzending, die de naam 'RTL Boulevard: De Zaak Ali B.' wordt genoemd, zullen de makers de kijkers meenemen in het beladen proces. "Met nooit eerder vertoonde beelden uit de rechtszaal en opvallende beelden buiten de zittingszaal", aldus het programma.
Wanneer is RTL Boulevard: De Zaak Ali B. op televisie te zien?
RTL Boulevard: De Zaak Ali B. zie je op vrijdag 12 juli vanaf 22:00 uur op RTL4.
Popcorn en bier checken nu
Iran was dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.
Walgelijke barbaarse praktijken, maar in hun ogen is het dus een goede reden!![]()
![]()
Redelijk irrelevant voor een onderwerp in het beschaafdere Nederlandse rechtssystem uiteraard.
Als het geen goede reden was dan zou het niet zo vaak voorkomen. Het is een uitstekende manier om je barbaarse soldaten te motiveren om te strijden, het plunderen en verkrachten van de bezittingen van de burgerbevolking en vrouwen van de vijand en al helemaal als je niet in staat bent om je soldaten genoeg geld te betalen, dan geef je hen de vrijheid om zichzelf uit te betalen.quote:
Oef.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Teleurgestelde Bart Swier niet zeker of hij Ali B bijstaat in hoger beroep
Bart Swier (51), de advocaat van Ali B (42), staat na het uitgesproken vonnis de pers te woord. Hij laat weten 'teleurgesteld' te zijn in de uitspraak. Ook wordt duidelijk dat de rapper in hoger beroep gaat. Het is echter nog niet zeker dat Swier opnieuw van de partij is. Dat is nog aan Ali B om te bepalen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)swier-niet-zeker-hij
![]()
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.
die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.²
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"
Om eens een voorbeeld te geven van de straf die de spreekwoordelijke enge man uit de bosjes kan verwachten, de Utrechtse serieverkrachter kreeg 16 jaar gevangenisstraf opgelegd. Van de 22 zaken waarvan hij werd verdacht, werden 4 zaken bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Juist. Daarom is de wet onlangs aangepast.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.²
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers.
Klopt. En Ellen ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.
Maat, als je tegenstrijdige signalen krijgt is het tijd om je tollie terug in je broek te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaan we weerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het is beide ongewenstquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
Omdat dat het algemeen beeld is van een verkrachter, dat laatste voorbeeld zal zelfs in veel gevallen het niet eens na kunnen vertellen als de dader een sneue psychopaat is. Verkrachten en seksueel misbruik wordt in 90% van alle gevallen door een bekende gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan ze straks lekker hakken op Natascha Harlekijn bij rtl![]()
![]()
Wat ze nou precies heeft betekend in het proces
Niets, alleen uurtje factuurtje
Dat doet hij op zich wel slim, gezien het komende hoger beroep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
Advocaatje wil heel graag die pijpbeurt benadrukken hè bij boulie
Dat snap ik wel maar om er dan zo’n probleem van te maken.. Als ik ergens op een huisfeestje iemand aan het wippen zou zijn en er komt een lelijk wijf binnen die even een slinger eraan geeft en weer oprot zou ik echt geen rechtszaak aanspannen.quote:
Conversatie tussen Ali en Harlekijn:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat doet hij op zich wel slim, gezien het komende hoger beroep.
Hij is zijn salaris nu al 100x meer waard dan Harlekijn
Denk dat Marco B onschuldig is. Hij heeft al genoeg fuck-ups gemaakt dus die kijkt wel uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt liever 4 met tbs
Maar:
Thijs R is nu heel blij
Marco B bibbert nu helemaal
Gevraagd door Ali en die accepteert geen neequote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?
Die hoopt op seponeren, maar heeft zich wel degelijk op zijn minst schuldig gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Denk dat Marco B onschuldig is. Hij heeft al genoeg fuck-ups gemaakt dus die kijkt wel uit.
Natacha Harlequin ligt er mogelijk uit bij SBS 6: ‘Héél vage reactie’quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?
Hoe weet jij dat? Ben jij toevallig de rechter die moet bepalen over Marco B schuldig is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die hoopt op seponeren, maar heeft zich wel degelijk op zijn minst schuldig gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Gelukkig is Winston net weer terug na zijn debacle met oplichters verhaal over stukjes grondquote:
Nee, ik moet het anders stellen, ik vermoed dat hij zich op zijn minst schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend seksueel gedrag, ben geen rechter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij toevallig de rechter die moet bepalen over Marco B schuldig is?
Dat zijn aannames en zeggen verder niks. Maar als jij vermoedens hebt en je hebt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het anders stellen, ik vermoed dat hij zich op zijn minst schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend seksueel gedrag, ben geen rechter.
Haha! Die heb ik inderdaad, steunbewijs noem je dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat zijn aannames en zeggen verder niks. Maar als jij vermoedens hebt en je hebt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha! Die heb ik inderdaad, steunbewijs noem je dat.
Hij heeft gewoon gelijk. Dat dat niet in jouw straatje past verandert daar niks aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als een vent een vinger in je kont duwt terwijl je bezig bent?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar om er dan zo’n probleem van te maken.. Als ik ergens op een huisfeestje iemand aan het wippen zou zijn en er komt een lelijk wijf binnen die even een slinger eraan geeft en weer oprot zou ik echt geen rechtszaak aanspannen.
Tuk op aandacht.. tuk op geld..een ego van hier tot Tokyo.. etcquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn. Ik liep daar iets te hard van stapel. Inhoudelijk klopt het absoluut wat hij zei.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Dat dat niet in jouw straatje past verandert daar niks aan.
Huis van Bobby Ewing en ene Miss Ellie. Relatie: kennissen van de golf- en olieclub. Naar je nest nu, mutsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:16 schreef Za het volgende:
In wiens huis stond dat meisje Ronnie Flex te p*jpen? En what was de relatie tussen die twee?
Bvd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Is hij nu enkel veroordeeld op basis van de verklaringen van slachtoffers?
Nee, dus.quote:Bij beide veroordelingen speelde ondersteunend bewijs een belangrijke rol.
Was toch grappigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel gek man die smakeloze grappen in VI. En iedereen maar dom mee lachen.²
Wat boeit ons het wat hij in Marokko had kunnen kopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk dat Ali B. gewend was zijn zin te krijgen. Hij heeft echt alles uit de kast gehaald. Alles wat binnen zijn mogelijkheden lag heeft ie aangewend:
• Verzoek tot mediation
• Meerdere advocaten
• Bespelen van de media
In Marokko had hij zich hier uit kunnen kopen.²
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:08 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Wat boeit ons het wat hij in Marokko had kunnen kopen?
Dan heeft hij dikke pech dat we hier in een rechtsstaat leven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.²
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.²
Ik ben er blij mee. Dit soort gasten met geld en aanzien denken overal mee weg te komen. Nu mag hij zijn soevereine achterwerk uit voorzorg dichtgooien met purschuim.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke pech dat we hier in een rechtsstaat leven.
Whut?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:23 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:23 schreef Electric_Eye het volgende:
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.
In Zimbabwe was hij gelyncht, maar dat is allemaal totaal irrelevant.
Max 12 jaar ja. Maar de gerechtelijke macht heeft onderling een richtlijn afgesproken van 24 maanden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook schofterig weinig voor een bewezen verkrachting en poging tot verkrachting.
Had van mij zo minimaal 10 jaar mogen zijn. Serieus.
Je doet een ander zoveel ellende aan.
Op 1 verkrachting staat max 12 jaar. En op een poging die straf minus 1/3e.
Uitgaande van de maximumstraf van 12 jaar voor verkrachting plus 8 jaar voor de poging is 20 jaar.
Dus Ali is hier goed mee weggekomen.
Ik heb het altijd onverstandig genoemd hier. Maar dat wordt als victim blaming weggezet. Een beetje common sense mogen we toch wel verwachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?
Mag iemand zelf bepalen wat ze in hun vrije tijd doen, het lijkt mij dat Naomi wel wist met wie ze wel seks wilde en met wie niet. De rechter was het met haar eens gezien het vonnis. Wat is er verkeerd aan een nachtelijk afspraakje in het bos? Seks tegen je wil in, dat is verkeerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper is traditioneel Nederlands, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper?
Ik zou het een dame afraden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:40 schreef Jippie het volgende:
Wat is er verkeerd aan een nachtelijk afspraakje in het bos?
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onverstandig genoemd hier. Maar dat wordt als victim blaming weggezet. Een beetje common sense mogen we toch wel verwachten.²
Verkrachtingen gebeuren op elk tijdstip van de dag, ook op drukkere locaties of in huiselijke sfeer.quote:
Toch komt het wel voor helaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.
Wie heeft er midden in de nacht afgesproken met Ali B in een bos?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?
Verkrachting binnen het huwelijk zou twee keer zoveel voorkomen als verkrachting door een vreemde.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:43 schreef Jippie het volgende:
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.
Geldt ook voor winkelinbraken. Zou wat zijn om daarom maar de winkels 's nachts open te laten. Ontzettend onverstandig.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verkrachtingen gebeuren op elk tijdstip van de dag, ook op drukkere locaties of in huiselijke sfeer.
Ene zangeres had midden in de nacht met hem afgesproken waarna hij volgens haar een bospad insloeg. Ik ken niet alle details. Ze had ook een verhouding met hem, terwijl hij getrouwd was en vader van jonge kinderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:45 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er midden in de nacht afgesproken met Ali B in een bos?
Dat slaat als een tang op een varken. Een verkrachting vergelijken met een winkeldiefstal. Voor het stelen van twee fleshlights had Ali B hooguit een boete gehadquote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geldt ook voor winkelinbraken. Zou wat zijn om daarom maar de winkels 's nachts open te laten. Ontzettend onverstandig.
Beet kromme logica Jippie.²
Maar dat is het toch ook? Het is totaal irrelevant waar je met wie afspreekt, als jij verkracht wordt is dat niet jouw schuld, maar van die mongool die jou verkracht.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat wordt als victim blaming weggezet.
Op zich valt dat wel mee. Je kan best uiteenlopende zaken met elkaar vergelijken mits je de relevante parallellen eruit vist. Dat is het meest voor het hand liggende, een andere optie is de vergelijking in het belachelijke trekken zoals jij nu doet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken. Een verkrachting vergelijken met een winkeldiefstal. Voor het stelen van twee fleshlights had Ali B hooguit een boete gehad
Mag ik vragen waarom je steeds' Nederlandse traditie' benadrukt? Vreemdgaan komt overigens onder alle nationaliteiten voor, Ali ging misschien vreemder dan zij, hij had vrouw en kinderen thuiszitten die hij 20 jaar had bedrogen volgens een snikkende Ali in de rechtbank.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:52 schreef Za het volgende:
[..]
Ene zangeres had midden in de nacht met hem afgesproken waarna hij volgens haar een bospad insloeg. Ik ken niet alle details. Ze had ook een verhouding met hem, terwijl hij getrouwd was en vader van jonge kinderen.
Volgens goede Nederlandse traditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |