ChatGTPquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er een ambachtelijke avond van maken.
Die kende ik nog niet.
Vochtige vingers bedoelt ie 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer bloemrijk taalgebruik.
Zoals Marokkaanse jongens met vochtige gezichten enzo.
Komt in veel huwelijken/relaties voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat iedere kerel wel eens een vrouw gepusht heeft om te neuken terwijl ze geen zin had.
Ambachtelijke verkrachting, bijzonder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er een ambachtelijke avond van maken.
Die kende ik nog niet.
Dwingen is wel iets anders dan pushen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt in veel huwelijken voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.
Leg uit?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:29 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dwingen is wel iets anders dan pushen.
Je kunt anno 2024 gewoon aangifte doen als je door je partner verkracht bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt in veel huwelijken/relaties voor, dat wordt nog gezien als legaal. Maar om een groupie te dwingen is andere koek.
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.quote:
Binnen 14 dagen in hoger beroep, anders is het vonnis onherroepelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef FvanS het volgende:
Maar hoe gaat het nu verder in zijn werk dan, Ali moet zich binnen een bepaalde tijd melden? Of gaan ze hem proberen op te halen vanuit huis (mocht hij in NL zijn)?
Of mag hij nu eerst het hoger beroep afwachten?
Maar hij mag dus wel gewoon het hoger beroep afwachten, wat zo een jaar gaat duren?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen in hoger beroep, anders is het vonnis onherroepelijk.
Bij strafzaken zoals deze is de termijn om in hoger beroep te gaan 14 dagen.
In de tussentijd hoeft hij zich niet te melden.
Pushen schurkt aardig dicht tegen dwingen aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.
In mijn beleving is pushen en dwingen hetzelfde. Iemand van gedachten doen veranderen, overhalen, verleiden etc. is iets andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:31 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Pushen zie ik meer als echt je best moeten doen een vrouw in bed te praten. Dwingen zie ik meer als gewoon verkrachten, een vrouw dwingen iets te doen wat ze niet wil.
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef Vincent_student het volgende:
Twee jaar in de bak. That's heavy stuf.
Dacht het niet. De gevolgen voor een vrouw, zeker met kinderen, zijn enorm. Aangifte doen verergerd het vaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kunt anno 2024 gewoon aangifte doen als je door je partner verkrachten bent.
En dan degenen die blijven zwijgen uit schaamtequote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.
Vergeet niet dat er maarliefst 7 belastende verklaringen zijn afgegeven. Niet alle verklaringen zijn in het dossier meegenomen.
Ik ben het ook helemaal eens met de straf. Het is vreemd dat beroemde mensen zo vervallen in dit gedrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een verkrachting is ook niet zomaar wat. Daar kan een vrouw veel psychische ellende aan overhouden.
Vergeet niet dat er maarliefst 7 belastende verklaringen zijn afgegeven. Niet alle verklaringen zijn in het dossier meegenomen.
Minimaal een jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Hij gaat dus in hoger beroep.
Hoe lang duurt het dan voordat daarin dan het vonnis valt?
Dat zeker, maar het wordt niet als 'legaal' gezien zoals werd gesteld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dacht het niet. De gevolgen voor een vrouw, zeker met kinderen, zijn enorm. Aangifte doen verergerd het vaak.
Het komt zelfs voor dat een slachtoffer door angst en gebrek aan vertrouwen geen relatie meer aan gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
En dan degenen die blijven zwijgen uit schaamte
Oh, dat geloof ik direct.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het komt zelfs voor dat een slachtoffer door angst en gebrek aan vertrouwen geen relatie meer aan gaat.
Dat kan. Verschillende uitleg van het woord pushen dan. Ik zou dwingen meer vertalen naar forcen of forceren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
In mijn beleving is pushen en dwingen hetzelfde. Iemand van gedachten doen veranderen, overhalen, verleiden etc. is iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |