Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De rechter was gewoon een racist die de veroordeling uit de duim heeft gezogen natuurlijk idd!
Ik heb me laten vertellen dat water nat is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Whoopsie!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:23 schreef capricia het volgende:
Dit.
Als hij in Marokko gaat zitten, moet hij of zijn kinderen ontvoeren, of hij ziet ze niet meer... En dat wel wat langer dan 2 jaar.
https://www.bladna.nl/mar(...)nederland,53317.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat fijn Za dat je op de hoogte bent van het wel en wee van Marokkaanse crapulen. Ik zelf geef er namelijk geen ene reet om dus bedankt voor de input.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
Vreemdgaan is in Nederland niet strafbaar. Verkrachting is dat wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Die heeft gewoon zijn straf gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?
In Marokko kijkt men iets genuanceerder tov het begrip verkrachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.
Ik waardeer zo'n actieve user die zo veel topics aanmaakt en ik ben geregeld eens met haar meningen, maar soms, zoals nu.......
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.²
In het verdrag met VAE, wat vermoelijk een blauwdruk zal zijn voor het nog goed te keuren verdrag met Marokko, gezien het bestrijding van internationale misdaad als oogmerk heeft, zie link van capricia.quote:
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @Za In principe ben ik redelijk meegaand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?
Is toch net iets andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |