https://www.rechtspraak.n(...)-B-in-zedenzaak.aspxquote:Haarlem, 12 juli 2024
De rechtbank Noord-Holland heeft Ali B. veroordeeld voor de verkrachting van een vrouw en de poging tot verkrachting van een andere vrouw. Hij heeft daarvoor twee jaar gevangenisstraf gekregen. De rechtbank heeft hem vrijgesproken van twee aanrandingen.
Bewijs in zedenzaken
In zedenzaken is het vaak zo dat deze zich afspelen buiten het zicht van anderen. Het is dan het woord van de aangever tegen het woord van de verdachte. Dat is in deze zaak ook zo. De verklaringen van de vrouwen staan tegenover de ontkennende verklaring van Ali B.
Er gelden strenge regels voor het bewijs. Volgens de wet mag de rechter de verdachte niet veroordelen op basis van alleen de verklaring van de aangever. De verklaring van een aangever moet daarom worden ondersteund door ander bewijs. Pas dan kan de rechtbank tot een bewezenverklaring komen. Ontbreekt dat steunbewijs, dan moet de rechtbank de verdachte vrijspreken.
Verkrachting tijdens schrijverskamp
Op 14 augustus 2018 was aangeefster Naomi in een villa in Heiloo, waar een zogenaamd schrijverskamp plaatsvond. Ali B. was daar ook aanwezig. Toen Naomi in een slaapkamer seksuele handelingen bij een andere man verrichtte, kwam Ali B. de slaapkamer binnen. Naomi heeft verklaard dat hij volkomen onverwacht een of meer vingers in haar vagina stak. De rechtbank oordeelt dat de verklaring van Naomi betrouwbaar is en wordt ondersteund door ander bewijs, met name de verklaringen van twee getuigen. De rechtbank vindt daarom bewezen dat Ali B. Naomi heeft verkracht.
Naomi verklaarde ook dat Ali B. haar eerder die dag heeft aangerand, toen zij in de woonkamer van de villa samen op een bank zaten. Hoewel de rechtbank de verklaring van Naomi hierover ook betrouwbaar vindt, is er onvoldoende steunbewijs om hem hiervoor te kunnen veroordelen. De rechtbank heeft Ali B. daarom vrijgesproken van de aanranding van Naomi.
Vrijspraak voor aanranding in auto
Aangeefster Jill verklaarde dat Ali B. haar op 19 mei 2018 heeft aangerand toen zij samen in een auto zaten. Volgens Jill heeft Ali B. haar betast, tussen haar benen gewreven en moest zij hem aftrekken, terwijl zij dit niet wilde. De rechtbank vindt de verklaringen die Jill daarover heeft afgelegd betrouwbaar. Toch heeft de rechtbank Ali B. vrijgesproken van aanranding, omdat de verklaringen van Jill onvoldoende worden ondersteund door ander bewijs.
Poging tot verkrachting in Marokko
In april 2014 was Ellen ten Damme in Marokko om met Ali B. een liedje op nemen voor het televisieprogramma Ali B. en de Muziekkaravaan. Zij verbleven allebei in een villa. Op een avond hadden zij afgesproken nog iets te bespreken op de kamer van Ellen. Toen Ali B. de kamer binnenkwam probeerde hij haar te verkrachten. Ellen verzette zich en het is haar gelukt hem weg te krijgen.
De rechtbank oordeelt dat de verklaringen van Ellen betrouwbaar zijn en dat deze worden ondersteund door de verklaringen van twee getuigen. Omdat niet duidelijk is geworden of Ali B. daadwerkelijk met zijn penis bij Ellen is binnengedrongen, heeft de rechtbank bewezen verklaard dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan een poging tot verkrachting.
Straf
Ali B. heeft met zijn handelen een grote inbreuk gemaakt op de lichamelijke integriteit van de slachtoffers. Hij liet zich leiden door zijn eigen seksuele behoeften, zonder rekening te houden met de wil van de vrouwen en de gevolgen die zijn gedragingen voor hen zouden hebben. Uit de verklaringen die tijdens de zitting zijn voorgelezen blijkt dat Naomi en Ellen nog steeds last hebben van die gevolgen.
De rechtbank heeft ook meegewogen dat het voor de slachtoffers moeilijk is geweest aangifte of een melding te doen bij de politie. Door de status die Ali B. als bekende Nederlander had ten tijde van de feiten en zijn positie en imago in de muziek- en televisiewereld, vergt het moed van de slachtoffers om die stap te zetten, wetende dat dit ook vervelende consequenties voor henzelf kan hebben.
Op zitting zag de rechtbank een persoon die zich in het nauw gedreven voelde en geen enkele verantwoordelijkheid nam voor zijn gedragingen. De rechtbank kreeg de indruk dat Ali B. een dwingend persoon is die geen 'nee' accepteert, weinig inlevingsvermogen toont en uitgaat van zijn eigen visie op zaken.
Ook heeft de rechtbank rekening gehouden met de media-aandacht in deze zaak en de negatieve gevolgen die dit privé en zakelijk voor Ali B. heeft gehad. Dit heeft de rechtbank maar in beperkte mate in het voordeel van Ali B. meegewogen, omdat hij die aandacht aan zijn eigen strafbare gedrag heeft te wijten.
Tot slot, hoe begrijpelijk het ook is dat de slachtoffers pas jaren later de kracht of noodzaak voelden om aangifte of melding hiervan te doen, heeft de rechtbank in strafmatigende zin meegewogen dat de feiten zich inmiddels 10 en 6 jaar geleden hebben afgespeeld.
De rechtbank heeft gekeken naar de straffen die in soortgelijke zaken zijn opgelegd en vindt, gelet op alle omstandigheden van de zaak, een gevangenisstraf van twee jaar passend.
Als jij je daar zo druk om maakt heb je genoeg op je kerfstok dunkt me. Ik heb zulke angsten totaal niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
Ja, maar verdrag sluiten =/= in werking treden van verdrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Jawel. Kijk je post er boven maar. Ik weet niet of Ali B de eerste wil zijn.
We zien wel of Ali B het wil proberen. Misschien wordt hij wel de eerste die uitgeleverd wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, maar verdrag sluiten =/= in werking treden van verdrag.
Waar ben je tegenaan gelopen? De meeste mensen zijn wel te spreken over Marrakesh. Maar het is ook niet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik dus geweest. Wat ik net zei over aardige en gastvrije mensen geldt niet voor Marrakesh.
Fucking oplichters daar allemaal bij elkaar zeg!
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Minister Yeşilgöz tekent uitleveringsverdrag met Marokko
Nieuwsbericht | 18-12-2023 | 20:00
https://www.rijksoverheid(...)sverdrag-met-marokko
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitleveringsverdrag
Geen idee. Heeft ook geen haast. Kan ook goedgekeurd worden als ie al in Marokko zit. Dat staat elkaar niet perse in de weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Za het volgende:
[..]
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."
Is er een update?
Jij hoopt dat Ali B nog zonder problemen naar Marokko kan vluchten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef Za het volgende:
[..]
"Het uitleveringsverdrag zal voor de zomer komend jaar ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Tweede Kamer."
Is er een update?
Je wordt van argan-olie winkeltje naar argan-olie winkeltje gesleept waar iemand zich in een apothekersjasje hijst als je binnen komt en je een afgewerkt flesje zonnebloemolie verkoopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ben je tegenaan gelopen? De meeste mensen zijn wel te spreken over Marrakesh. Maar het is ook niet mijn persoonlijke voorkeur moet ik zeggen.
Menno.²
Eea betreft vnl de georganiseerde misdaad, en is nog niet goedgekeurd op het moment dat hij veroordeeld werd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:17 schreef capricia het volgende:
Geen idee. Heeft ook geen haast. Kan ook goedgekeurd worden als ie al in Marokko zit. Dat staat elkaar niet perse in de weg.
Zou hij als veroordeelde crimineel niet gewoon op de vluchthaven gearresteerd worden als hij het continent probeert te verlaten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Ali B nog zonder problemen naar Marokko kan vluchten?
Ik weet niet of ze daar op hem zitten te wachten. Aan de andere kant kan je daar veel met geld. En laar ie daar veel van hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat kan hij sowieso.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef Forbry het volgende:
Dat laatste maakt voor een uitleveringsverdrag niet uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:19 schreef Za het volgende:
[..]
Eea betreft vnl de georganiseerde misdaad, en is nog niet goedgekeurd op het moment dat hij veroordeeld werd.
Wat denk je van zijn NLse vrouw, met al haar bedrijven en zijn NLse kinderen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar op hem zitten te wachten. Aan de andere kant kan je daar veel met geld. En laar ie daar veel van hebben.²
Helaas zijn dit bekende verhalen waar ik zelf ook tegenaan loop. Nooit iets eten voor je de prijs hard hebt afgesproken. Wordt je opgelicht, dreig met politie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je wordt van argan-olie winkeltje naar argan-olie winkeltje gesleept waar iemand zich in een apothekersjasje hijst als je binnen komt en je een afgewerkt flesje zonnebloemolie verkoopt.
Same shit met die "parfumblokjes" die je hier ook bij de Blokker kunt kopen; wat ze je laten testen is niet wat je krijgt.
En bestel je een specifiek gerecht van de bbq, dan komen ze met een enorme lading vlees aangezet. Vreet je het op, dan krijg je een fikse rekening voor al dat extra vlees en als je er over gaat klagen, gaan ze hardop zingen en klappen zodat de anderen die op dat moment ook opgelicht worden, het niet horen.
Zijn maar ff een paar voorbeeldjes, en is verder offtopic natuurlijk.
Die zal echt niet trouw achter hem aan gaan reizen na wat hij al die jaren geflikt heeft!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je van zijn NLse vrouw, met al haar bedrijven en zijn NLse kinderen?
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zal echt niet trouw achter hem aan gaan reizen na wat hij al die jaren geflikt heeft!
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?
Terwijl je altijd in de veronderstelling was, dat de ander, ookal oefende je soms wat lichte druk uit, er net zo voor in was als jij?
En je dan twee jaar cel aan je broek krijgt, zonder wettig bewijs dat eea heeft plaatsgevonden?
De rechter was gewoon een racist die de veroordeling uit de duim heeft gezogen natuurlijk idd!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ga je nou de slachtoffers nog een schop nageven? Lazer op trut. Heb je de volledige uitspraak meegekregen? De motivatie, ook over het bewijs, was kraakhelder. Wat jij hier suggereert was helemaal niet aan de hand.
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:20 schreef capricia het volgende:
Dat laatste maakt voor een uitleveringsverdrag niet uit.
Ook bestaande misdadigers en criminelen kun je gewoon laten uitleveren.
Ik lees precies het zelfde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Jij leest heel wat anders. Dat zie ik je steeds doen. Waarom?
²
Staat dat in dat verdrag?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Als het delict geen internationaal aspect heeft en/of niet in georganiseerd verband is gepleegd, dan kan een verdachte niet worden uitgeleverd.
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
De rechter was gewoon een racist die de veroordeling uit de duim heeft gezogen natuurlijk idd!
Ik heb me laten vertellen dat water nat is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Laat ik ook eens iets ongefundeerds roepen: volgens mij is Za een professionele trol die af en toe met opzet probeert te stoken en verwarring te zaaien om de opinie te beinvloeden.
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:26 schreef Za het volgende:
[..]
Whoopsie!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dat gedoe met Ellen ten Damme vond toch plaats in Marokko?
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:23 schreef capricia het volgende:
Dit.
Als hij in Marokko gaat zitten, moet hij of zijn kinderen ontvoeren, of hij ziet ze niet meer... En dat wel wat langer dan 2 jaar.
https://www.bladna.nl/mar(...)nederland,53317.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat fijn Za dat je op de hoogte bent van het wel en wee van Marokkaanse crapulen. Ik zelf geef er namelijk geen ene reet om dus bedankt voor de input.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Vreemdgaan is in Nederland niet strafbaar. Verkrachting is dat wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, Badr Hari bedroog en verliet zijn zwangere vrouw publiekelijk met een zekere Estelle, en zij wonen inmiddels al weer vele jaren gelukkig samen in Marrakesh, met nog een paar kindjes.
Die heeft gewoon zijn straf gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder lichte druk? Nee, nee, nee, nee...oh geil... ja, doe maar?
In Marokko kijkt men iets genuanceerder tov het begrip verkrachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb de indruk dat het half/half is.
Ik waardeer zo'n actieve user die zo veel topics aanmaakt en ik ben geregeld eens met haar meningen, maar soms, zoals nu.......
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ben juist blij met deze andere inzichten. Zonder dwarsliggers geen spoor.²
In het verdrag met VAE, wat vermoelijk een blauwdruk zal zijn voor het nog goed te keuren verdrag met Marokko, gezien het bestrijding van internationale misdaad als oogmerk heeft, zie link van capricia.quote:
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @Za In principe ben ik redelijk meegaand.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus jij bent ook gewoon een professionele dwarsligger?
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is ook lichte druk, neem ik aan?
Is toch net iets andersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:30 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoe hoog dat vuurtje echt laaide weten alleen de betrokkenen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?
Hoognodige heropvoeding is nodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoog dat vuurtje echt vlam weten alleen de betrokkenen.²
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manomanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.
En Ellen had het toch ook al over dat hij al met z'n tipje in haar zat op een moment voor ze hem echt van zich af kon gooien of whatever?
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!²
"Ik bel een taxi voor je skatje"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Dagelijks in de beste families?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
En daarom deugt het?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ja na veel aandringen had ze hem toch maar "hoofd gegeven om van zijn gezeur af te komen", maar die vingers er in gebeurde terwijl het zeer duidelijk was dat ze geen seks met hem wilde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manoman
Ja, precies dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.
De rechter was duidelijk ook overtuigd dat hij geen Nee duldde en dat is het hele probleem dus.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Geruchten gaan dat TCM de refereerden aan de veelvoud aan eenzame tienermeisjes die ze vervoerden op het account van ene Ali Bachternaam als : ALI EXPRESS.
Dus veroordeeld.quote:
Stapje voor stapje lijk je de goede kant op te gaan!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus veroordeeld.
Een bepaalde mate van schuldigheid is zeker. Maar ik laat nog een slag om de arm en een kleine marge open omdat ik er niet bij was. Ook de rechters niet.²
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.quote:
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar hij leek toch meer op twintigers enzo te vallen, toch?
Je bent weer in de war met Marco B.
Dit exact.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.²
Nouja de seks ansich hoeft niet gelijkwaardig te zijn, de consent vooraf wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Hoor ik op RTL-Boulevard.
Eurhm, nee. Er waren in totaal zelfs 7 verklaringen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:49 schreef PzKpfw het volgende:
Hij is er mooi ingeluisd door die carrièregeile dame.
Als ie slim is pakt die 2 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Poeh, bij deze veroordeling als Ali in hoger beroep gaat, kan het zo zijn dat er zich meer vrouwen melden in de tussentijd.
Is wel een risico wat hij neemt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is te hopen ja, dat ie met zijn grote waffel eens wat leert.
Goh! Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Za het volgende:
[..]
Dit exact.
Maar iedereen in deze thread is heilig of heeft het nooit meegemaakt.
Zijn daar aanwijzingen voor?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)
Ja, nu weten ze tenminste dat ze serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef capricia het volgende:
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Is wel een risico wat hij neemt.
Alleen hij weet of er nog meer vrouwen zijn die hij verkracht heeft, of geprobeerd heeft te verkrachten.
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
Dagelijks in de beste families?
Dan leven we echt in een fucked up wereld zonder normen of waarden.
Ik denk dat dat in de meeste gevallen vrouwen weerhoudt stappen te ondernemen idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar ook dat het flinterdun bewijs is.
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
Die getuige die als steunbewijs aangedragen werd (op de fiets), kwam ook op het laatste moment opeens als een duiveltje uit een doosje. Kan goed zijn dan er meer mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
Ow dan was jij dus een gelukkige uitzondering!
Kijk naar al dit volk wat ook onderzocht had mogen worden!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dat leven we ook, maar niemand wil het toegeven.
Ik durf te wedden dat elke meid van rond de 16-18 is gepusht tot dingen die ze (nog) niet wilde.
Van zeiken tot drammen tot dreiging met verlaten whatever.
En vele onzekere verliefde blagen geheel tegen hun zin hun eerste seksuele ervaring hadden, ook nog eens om daarna alsnog aan de kant gegooid en zelfs uitgelachen te worden.
Ik heb heel veel vriendinnen, ik ken heel veel ervaringen. Het is mij gelukkig bespaard gebleven omdat ik een heel tof vriendje had.
als er 3 van de 10 tegensputteren waar hebben we het dan nog overquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Ik hoop dat hij hulp zoekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het heeft m.i. inmiddels allang niks meer te maken met harde bewijzen, het is de attitude die aangepakt wordt. Ali B vind zichzelf nog steeds onschuldig en ziet zijn eigen rol in al die 'groupies' neuken los en vast, al of niet met dwang, totaal niet in.
Lol jij zal het vast beter weten dan de rechter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best eens mee kon vallen. Als ons aller Ali een beetje zelfreflectie weet te ontwikkelen... Hij zal geen volle zalen meer trekken maar schrijf em nog niet af.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hulp zoekt.
Want met alleen gevangenisstraf leert hij weinig.
Hij zal het niet actief zoeken. Hopelijk leggen ze het hem in hoger beroep op. (Indien mogelijk? Dwangverpleging gaat uiteraard te ver.)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dus ook, beetje tijd uitzitten en nog meer slachtoffertje spelen en fanmail beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |