Iran was dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.
Walgelijke barbaarse praktijken, maar in hun ogen is het dus een goede reden!![]()
![]()
Redelijk irrelevant voor een onderwerp in het beschaafdere Nederlandse rechtssystem uiteraard.
Als het geen goede reden was dan zou het niet zo vaak voorkomen. Het is een uitstekende manier om je barbaarse soldaten te motiveren om te strijden, het plunderen en verkrachten van de bezittingen van de burgerbevolking en vrouwen van de vijand en al helemaal als je niet in staat bent om je soldaten genoeg geld te betalen, dan geef je hen de vrijheid om zichzelf uit te betalen.quote:
Oef.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Teleurgestelde Bart Swier niet zeker of hij Ali B bijstaat in hoger beroep
Bart Swier (51), de advocaat van Ali B (42), staat na het uitgesproken vonnis de pers te woord. Hij laat weten 'teleurgesteld' te zijn in de uitspraak. Ook wordt duidelijk dat de rapper in hoger beroep gaat. Het is echter nog niet zeker dat Swier opnieuw van de partij is. Dat is nog aan Ali B om te bepalen.
https://www.rtl.nl/boulev(...)swier-niet-zeker-hij
![]()
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.
die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.²
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"
Om eens een voorbeeld te geven van de straf die de spreekwoordelijke enge man uit de bosjes kan verwachten, de Utrechtse serieverkrachter kreeg 16 jaar gevangenisstraf opgelegd. Van de 22 zaken waarvan hij werd verdacht, werden 4 zaken bewezen geacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Juist. Daarom is de wet onlangs aangepast.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.²
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers.
Klopt. En Ellen ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.
Maat, als je tegenstrijdige signalen krijgt is het tijd om je tollie terug in je broek te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaan we weerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, het is beide ongewenstquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
Omdat dat het algemeen beeld is van een verkrachter, dat laatste voorbeeld zal zelfs in veel gevallen het niet eens na kunnen vertellen als de dader een sneue psychopaat is. Verkrachten en seksueel misbruik wordt in 90% van alle gevallen door een bekende gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan ze straks lekker hakken op Natascha Harlekijn bij rtl![]()
![]()
Wat ze nou precies heeft betekend in het proces
Niets, alleen uurtje factuurtje
Dat doet hij op zich wel slim, gezien het komende hoger beroep.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
Advocaatje wil heel graag die pijpbeurt benadrukken hè bij boulie
Dat snap ik wel maar om er dan zo’n probleem van te maken.. Als ik ergens op een huisfeestje iemand aan het wippen zou zijn en er komt een lelijk wijf binnen die even een slinger eraan geeft en weer oprot zou ik echt geen rechtszaak aanspannen.quote:
Conversatie tussen Ali en Harlekijn:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat doet hij op zich wel slim, gezien het komende hoger beroep.
Hij is zijn salaris nu al 100x meer waard dan Harlekijn
Denk dat Marco B onschuldig is. Hij heeft al genoeg fuck-ups gemaakt dus die kijkt wel uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt liever 4 met tbs
Maar:
Thijs R is nu heel blij
Marco B bibbert nu helemaal
Gevraagd door Ali en die accepteert geen neequote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?
Die hoopt op seponeren, maar heeft zich wel degelijk op zijn minst schuldig gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Denk dat Marco B onschuldig is. Hij heeft al genoeg fuck-ups gemaakt dus die kijkt wel uit.
Natacha Harlequin ligt er mogelijk uit bij SBS 6: ‘Héél vage reactie’quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Echt, werkelijk nooit begrepen waarom zij zich in liet in dit wespennest. Naief?
Hoe weet jij dat? Ben jij toevallig de rechter die moet bepalen over Marco B schuldig is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die hoopt op seponeren, maar heeft zich wel degelijk op zijn minst schuldig gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Gelukkig is Winston net weer terug na zijn debacle met oplichters verhaal over stukjes grondquote:
Nee, ik moet het anders stellen, ik vermoed dat hij zich op zijn minst schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend seksueel gedrag, ben geen rechter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij toevallig de rechter die moet bepalen over Marco B schuldig is?
Dat zijn aannames en zeggen verder niks. Maar als jij vermoedens hebt en je hebt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ik moet het anders stellen, ik vermoed dat hij zich op zijn minst schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend seksueel gedrag, ben geen rechter.
Haha! Die heb ik inderdaad, steunbewijs noem je dat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat zijn aannames en zeggen verder niks. Maar als jij vermoedens hebt en je hebt bewijzen dan moet je aangifte gaan doen.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha! Die heb ik inderdaad, steunbewijs noem je dat.
Hij heeft gewoon gelijk. Dat dat niet in jouw straatje past verandert daar niks aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren.²
En als een vent een vinger in je kont duwt terwijl je bezig bent?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar om er dan zo’n probleem van te maken.. Als ik ergens op een huisfeestje iemand aan het wippen zou zijn en er komt een lelijk wijf binnen die even een slinger eraan geeft en weer oprot zou ik echt geen rechtszaak aanspannen.
Tuk op aandacht.. tuk op geld..een ego van hier tot Tokyo.. etcquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn. Ik liep daar iets te hard van stapel. Inhoudelijk klopt het absoluut wat hij zei.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Dat dat niet in jouw straatje past verandert daar niks aan.
Huis van Bobby Ewing en ene Miss Ellie. Relatie: kennissen van de golf- en olieclub. Naar je nest nu, mutsquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:16 schreef Za het volgende:
In wiens huis stond dat meisje Ronnie Flex te p*jpen? En what was de relatie tussen die twee?
Bvd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Is hij nu enkel veroordeeld op basis van de verklaringen van slachtoffers?
Nee, dus.quote:Bij beide veroordelingen speelde ondersteunend bewijs een belangrijke rol.
Was toch grappigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel gek man die smakeloze grappen in VI. En iedereen maar dom mee lachen.²
Wat boeit ons het wat hij in Marokko had kunnen kopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk dat Ali B. gewend was zijn zin te krijgen. Hij heeft echt alles uit de kast gehaald. Alles wat binnen zijn mogelijkheden lag heeft ie aangewend:
• Verzoek tot mediation
• Meerdere advocaten
• Bespelen van de media
In Marokko had hij zich hier uit kunnen kopen.²
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:08 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Wat boeit ons het wat hij in Marokko had kunnen kopen?
Dan heeft hij dikke pech dat we hier in een rechtsstaat leven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.²
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om aan te geven dat hij gewend is te krijgen wat hij wil. In Marokko had hij zich er uitgekocht.²
Ik ben er blij mee. Dit soort gasten met geld en aanzien denken overal mee weg te komen. Nu mag hij zijn soevereine achterwerk uit voorzorg dichtgooien met purschuim.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan heeft hij dikke pech dat we hier in een rechtsstaat leven.
Whut?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:23 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:23 schreef Electric_Eye het volgende:
Nogmaals, lekker boeiend. Het enige wat Marokkaans aan hem is zijn naam en zijn gedrag.
In Zimbabwe was hij gelyncht, maar dat is allemaal totaal irrelevant.
Max 12 jaar ja. Maar de gerechtelijke macht heeft onderling een richtlijn afgesproken van 24 maanden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook schofterig weinig voor een bewezen verkrachting en poging tot verkrachting.
Had van mij zo minimaal 10 jaar mogen zijn. Serieus.
Je doet een ander zoveel ellende aan.
Op 1 verkrachting staat max 12 jaar. En op een poging die straf minus 1/3e.
Uitgaande van de maximumstraf van 12 jaar voor verkrachting plus 8 jaar voor de poging is 20 jaar.
Dus Ali is hier goed mee weggekomen.
Ik heb het altijd onverstandig genoemd hier. Maar dat wordt als victim blaming weggezet. Een beetje common sense mogen we toch wel verwachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?
Mag iemand zelf bepalen wat ze in hun vrije tijd doen, het lijkt mij dat Naomi wel wist met wie ze wel seks wilde en met wie niet. De rechter was het met haar eens gezien het vonnis. Wat is er verkeerd aan een nachtelijk afspraakje in het bos? Seks tegen je wil in, dat is verkeerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper is traditioneel Nederlands, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper?
Ik zou het een dame afraden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:40 schreef Jippie het volgende:
Wat is er verkeerd aan een nachtelijk afspraakje in het bos?
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onverstandig genoemd hier. Maar dat wordt als victim blaming weggezet. Een beetje common sense mogen we toch wel verwachten.²
Verkrachtingen gebeuren op elk tijdstip van de dag, ook op drukkere locaties of in huiselijke sfeer.quote:
Toch komt het wel voor helaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.
Wie heeft er midden in de nacht afgesproken met Ali B in een bos?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:35 schreef Za het volgende:
[..]
En het geven van een p**pbeurt aan een willekeurige rapper, of midden in de nacht in een bos afspreken met een rapper is traditioneel Nederlands?
Verkrachting binnen het huwelijk zou twee keer zoveel voorkomen als verkrachting door een vreemde.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 01:43 schreef Jippie het volgende:
Aangezien daders van verkrachting verhoudingsgewijs zelden de man uit de bosjes blijkt te zijn zou je als je op safe wil spelen geen contact met anderen moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |