abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214266101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maak er minimaal 20 jaar van. Verkrachting behoort tot het laagste der laagste.
Bij zulke lange straffen moet er voor mijn gevoel wel een ander soort bewijs zijn. Zoals bijv bij een moord je iemand op beeld hebt vastgelegd bij zijn daad icm dna en kruitsporen en een getuige (voor mij mag er bij zoveel keihard bewijs overigens wel de doodstraf staan bij moord). Voor verkrachting bewijzen zoals dit ligt het moeilijker. Met verklaringen, geen spermabewijs direct erna en wellicht sporen van geforceerd binnendringen. Ik heb eerlijkgezegd niet gelezen op welk hard bewijs in deze zaak van Ali hij uiteindelijk schuldig is bevonden.
pi_214266143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Bij zulke lange straffen moet er voor mijn gevoel wel een ander soort bewijs zijn. Zoals bijv bij een moord je iemand op beeld hebt vastgelegd bij zijn daad icm dna en kruitsporen en een getuige (voor mij mag er bij zoveel keihard bewijs overigens wel de doodstraf staan bij moord). Voor verkrachting bewijzen zoals dit ligt het moeilijker. Met verklaringen, geen spermabewijs direct erna en wellicht sporen van geforceerd binnendringen. Ik heb eerlijkgezegd niet gelezen op welk hard bewijs in deze zaak van Ali hij uiteindelijk schuldig is bevonden.
Wel grappig, want stel je dochter wordt verkracht, en daar is dus geen bewijs voor, dus diegene wordt niet veroordeeld, daarna gebeurt het nog eens met hetzelfde resultaat. En daarna misschien nog 20x.

Op een gegeven moment is je dochter het zo zat, dat zij hem vermoord, waar wel bewijs van is, dan mag zij van jou dus de doodstraf krijgen?

Moord kan in sommige gevallen rechtvaardiger zijn dan verkrachting. Voor moord KAN er nog een plausibele reden zijn, voor verkrachting nooit.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:40:46 #203
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214266157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef FvanS het volgende:

Moord kan in sommige gevallen rechtvaardiger zijn dan verkrachting. Voor moord KAN er nog een plausibele reden zijn, voor verkrachting nooit.
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:42:01 #204
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214266167
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over. Ontzettend arrogant om jouw manier van denken, jouw perceptie, jouw wereldbeeld als voldongen feit te presenteren. :N

Hij geeft zijn visie.
pi_214266170
quote:

[..]

Noem eens een goede reden om iemand te verkrachten dan?
pi_214266171
quote:

[..]

En jij ook niet.
pi_214266187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef FvanS het volgende:

[..]
Wel grappig, want stel je dochter wordt verkracht, en daar is dus geen bewijs voor, dus diegene wordt niet veroordeeld, daarna gebeurt het nog eens met hetzelfde resultaat. En daarna misschien nog 20x.

Op een gegeven moment is je dochter het zo zat, dat zij hem vermoord, waar wel bewijs van is, dan mag zij van jou dus de doodstraf krijgen?

Je komt nu met een heel onwaarschijnlijk scenario. Het ging me slechts om dat de zwaarte van de straf ook aan de hoeveelheid keihard bewijs gelinkt kan worden en de manier waarop dat feit is begaan.

Voor verkrachting kan ik je verhaal ook omdraaien, stel je dochter is vermoord en vervolgens ga jij die man verkrachten om hem te vernederen, dan is er in jouw voorbeeld ook voor verkrachting een prima te rechtvaardigen reden :7
pi_214266203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je komt nu met een heel onwaarschijnlijk scenario. Het ging me slechts om dat de zwaarte van de straf ook aan de hoeveelheid keihard bewijs gelinkt kan worden en de manier waarop dat feit is begaan.

Voor verkrachting kan ik je verhaal ook omdraaien, stel je dochter is vermoord en vervolgens ga jij die man verkrachten om hem te vernederen, dan is er in jouw voorbeeld ook voor verkrachting een prima te rechtvaardigen reden :7
En daarom bestaat er rechtspraak.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:46:40 #209
13462 BansheeBoy
pi_214266209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En jij ook niet.
En jij ook niet

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214266218
Well that escalated quickly.
pi_214266221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou me een tegenmoord wel kunnen voorstellen, niet dat dat wel te rechtvaardigen is.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:55:30 #212
13462 BansheeBoy
pi_214266283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef FvanS het volgende:

[..]
Deze vraag is te belachelijk voor woorden. Hoe kom je er op??? :?

pi_214266291
quote:

[..]
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.

Walgelijke barbaarse praktijken, maar in hun ogen is het dus een goede reden! :X :X :X

Redelijk irrelevant voor een onderwerp in het beschaafdere Nederlandse rechtssystem uiteraard.
pi_214266349
quote:

[..]

Sorry maar jij doet bijna niet anders met bepaalde visies en uitspraken dus waarom zou een ander dat niet mogen terwijl jij wel op het randje mag en kan posten
pi_214266358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef ToT het volgende:

[..]
In sommige landen in het Midden-Oosten worden jonge meisjes soms ter dood veroordeeld en die kunnen als deel van hun straf door een bewaker verkracht worden om zo te voorkomen dat ze na de executie naar de hemel gaan, want ze zijn dan geen maagd meer.

Walgelijke barbaarse praktijken, maar in hun ogen is het dus een goede reden! :X :X :X

Redelijk irrelevant voor een onderwerp in het beschaafdere Nederlandse rechtssystem uiteraard.
Want het is zo makkelijk om God te bespelen en even te bepalen dat iemand niet naar de hemel gaat door diegene te verkrachten.

Dit klinkt net zo debiel als die Amerikaanse generaal die kogels met varkensvet insmeerde om moslimstrijders de toegang tot de hemel te ontzeggen.

Of die andere leugen dat moslimstrijders die door vrouwen worden gedood niet naar de hemel gaan.

Broodje aap-verhalen.
pi_214266398
quote:
Generaals die hun soldaten laten losgaan d.m.v. verkrachting van de vrouwelijke bevolking zoals de Sovjets in Duitsland
https://en.wikipedia.org/(...)ccupation_of_Germany

"wartime rape"
sexual violence committed by combatants during an armed conflict, war, or military occupation often as spoils of war
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:07:57 #217
13462 BansheeBoy
pi_214266400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:02 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Sorry maar jij doet bijna niet anders met bepaalde visies en uitspraken dus waarom zou een ander dat niet mogen terwijl jij wel op het randje mag en kan posten
Hij mag het ook. Ik zeg alleen dat hij er niet over gaat. Dat mag ik op mijn beurt weer zeggen. Prima toch.

Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 21:08:25 #218
236264 crew  capricia
pi_214266403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als ik iets niet ben, is het woke.

En ik ben niet zo in mijn nopjes; 2 jaar is te weinig.
Ja. Ik vind het ook schofterig weinig voor een bewezen verkrachting en poging tot verkrachting.
Had van mij zo minimaal 10 jaar mogen zijn. Serieus.
Je doet een ander zoveel ellende aan.

Op 1 verkrachting staat max 12 jaar. En op een poging die straf minus 1/3e.

Uitgaande van de maximumstraf van 12 jaar voor verkrachting plus 8 jaar voor de poging is 20 jaar.

Dus Ali is hier goed mee weggekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 12-07-2024 21:15:39 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:09:05 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214266410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:03 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Want het is zo makkelijk om God te bespelen en even te bepalen dat iemand niet naar de hemel gaat door diegene te verkrachten.

Dit klinkt net zo debiel als die Amerikaanse generaal die kogels met varkensvet insmeerde om moslimstrijders de toegang tot de hemel te ontzeggen.

Of die andere leugen dat moslimstrijders die door vrouwen worden gedood niet naar de hemel gaan.

Broodje aap-verhalen.
Religie laat zich inderdaad het best omschrijven als een broodje aap.
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:09:16 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214266412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Generaals die hun soldaten laten losgaan d.m.v. verkrachting van de vrouwelijke bevolking zoals de Sovjets in Duitsland

"wartime rape"
sexual violence committed by combatants during an armed conflict, war, or military occupation often as spoils of war
Of recenter, ISIS.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:10:16 #221
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214266416
Extra aflevering RTL Boulevard volledig in het teken van rechtszaak Ali B

22:04 - 23:02

RTL Boulevard komt op deze vrijdag 12 juli met een speciale uitzending over en rondom Ali B. In deze aflevering, RTL Boulevard: De Zaak Ali B., worden kijkers meegenomen in zijn proces en krijgen ze een exclusieve inkijk in de zaak.

De vraag is en blijft nog steeds: welke straf krijgt de rapper opgelegd?

Ali B.
Als op deze vrijdag 12 juli bij iemand de spanning om te snijden is, is het wel bij Ali B.. Na een toch vrij spraakmakend proces hoort de rapper namelijk eindelijk welke straf hij van de rechtbank krijgt opgelegd. Zelf zal hij overigens niet aanwezig zijn bij de uitspraak. Volgens zijn advocaat wil hij de uitspraak in alle rust kunnen verwerken.

Om niets te missen van het proces, komt RTL Boulevard vandaag dan ook met twee uitzendingen: een reguliere variant om 18:35 uur en een extra aflevering rond 22:00 uur 's avonds. In die laatste uitzending, die de naam 'RTL Boulevard: De Zaak Ali B.' wordt genoemd, zullen de makers de kijkers meenemen in het beladen proces. "Met nooit eerder vertoonde beelden uit de rechtszaal en opvallende beelden buiten de zittingszaal", aldus het programma.

Wanneer is RTL Boulevard: De Zaak Ali B. op televisie te zien?
RTL Boulevard: De Zaak Ali B. zie je op vrijdag 12 juli vanaf 22:00 uur op RTL4.

Popcorn en bier checken nu *O*
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:10:18 #222
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_214266418
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef Triggershott het volgende:

[..]

"wartime rape"
Goede reden inderdaad. :')
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:11:20 #223
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_214266429
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:11:40 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214266432
Teleurgestelde Bart Swier niet zeker of hij Ali B bijstaat in hoger beroep

Bart Swier (51), de advocaat van Ali B (42), staat na het uitgesproken vonnis de pers te woord. Hij laat weten 'teleurgesteld' te zijn in de uitspraak. Ook wordt duidelijk dat de rapper in hoger beroep gaat. Het is echter nog niet zeker dat Swier opnieuw van de partij is. Dat is nog aan Ali B om te bepalen.

https://www.rtl.nl/boulev(...)swier-niet-zeker-hij

_O- _O-
pi_214266467
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Extra aflevering RTL Boulevard volledig in het teken van rechtszaak Ali B

22:04 - 23:02

RTL Boulevard komt op deze vrijdag 12 juli met een speciale uitzending over en rondom Ali B. In deze aflevering, RTL Boulevard: De Zaak Ali B., worden kijkers meegenomen in zijn proces en krijgen ze een exclusieve inkijk in de zaak.

De vraag is en blijft nog steeds: welke straf krijgt de rapper opgelegd?

Ali B.
Als op deze vrijdag 12 juli bij iemand de spanning om te snijden is, is het wel bij Ali B.. Na een toch vrij spraakmakend proces hoort de rapper namelijk eindelijk welke straf hij van de rechtbank krijgt opgelegd. Zelf zal hij overigens niet aanwezig zijn bij de uitspraak. Volgens zijn advocaat wil hij de uitspraak in alle rust kunnen verwerken.

Om niets te missen van het proces, komt RTL Boulevard vandaag dan ook met twee uitzendingen: een reguliere variant om 18:35 uur en een extra aflevering rond 22:00 uur 's avonds. In die laatste uitzending, die de naam 'RTL Boulevard: De Zaak Ali B.' wordt genoemd, zullen de makers de kijkers meenemen in het beladen proces. "Met nooit eerder vertoonde beelden uit de rechtszaal en opvallende beelden buiten de zittingszaal", aldus het programma.

Wanneer is RTL Boulevard: De Zaak Ali B. op televisie te zien?
RTL Boulevard: De Zaak Ali B. zie je op vrijdag 12 juli vanaf 22:00 uur op RTL4.

Popcorn en bier checken nu *O*
We weten alles toch inmiddels? Wat willen ze daar nog een uur lang over bepreken?
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 21:16:27 #226
236264 crew  capricia
pi_214266469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Iran was dat.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214266474
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:10 schreef KoningWouter het volgende:
Goede reden inderdaad. :')
Als het geen goede reden was dan zou het niet zo vaak voorkomen. Het is een uitstekende manier om je barbaarse soldaten te motiveren om te strijden, het plunderen en verkrachten van de bezittingen van de burgerbevolking en vrouwen van de vijand en al helemaal als je niet in staat bent om je soldaten genoeg geld te betalen, dan geef je hen de vrijheid om zichzelf uit te betalen.

Nog een voorbeeld:
Franse generaal die zijn Marokkaanse soldaten losliet in Italië
https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
pi_214266476
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Teleurgestelde Bart Swier niet zeker of hij Ali B bijstaat in hoger beroep

Bart Swier (51), de advocaat van Ali B (42), staat na het uitgesproken vonnis de pers te woord. Hij laat weten 'teleurgesteld' te zijn in de uitspraak. Ook wordt duidelijk dat de rapper in hoger beroep gaat. Het is echter nog niet zeker dat Swier opnieuw van de partij is. Dat is nog aan Ali B om te bepalen.

https://www.rtl.nl/boulev(...)swier-niet-zeker-hij

_O- _O-
Oef.
pi_214266477
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Iran was dat.
Wordt hierboven als broodje aap afgedaan.
Ik had geen zin om het te googlen, dus thanks! ^O^
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:35:46 #230
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214266617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:41:08 #231
13462 BansheeBoy
pi_214266641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:35 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Best kans dat Ali B. alleen de tweede variant als verkrachting ziet, en zichzelf daarom niet als verkrachter ziet.
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.

vrijdag 12 juli 2024 @ 21:43:52 #232
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_214266662
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, al die tegenstrijdige signalen zijn soms moeilijk te begrijpen voor de gewillige vent. Daar valt best nog wat te winnen.

die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!
pi_214266681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
die signalen zijn helemaal niet tegenstrijdig. Dame van de fiets sleuren= NEE!, dame die nee zegt is ook NEE!, dame drogeren of dronken voeren om haar geen nee te laten zeggen is ook een NEE!
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 21:47:47 #234
236264 crew  capricia
pi_214266685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:46 schreef ToT het volgende:

[..]
In Ali's geval is Nee: "Ahhh ze weet wel dat ze het wil, ze wil alleen even wat moeilijk doen!"
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers. :X
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214266687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Voor het trauma dat hij bezorgt voelt het wat te laag inderdaad. Denk je dat de rechter onderscheid maakt tussen verkrachting zoals de situatie waarin Ali het deed, of dat iemand een vrouw van haar fiets de bosjes intrekt en onder bedreiging van een mes haar verkracht? Denk het wel. Weet niet wat in andere zaken zoal voor verkrachting wordt gegeven.
Om eens een voorbeeld te geven van de straf die de spreekwoordelijke enge man uit de bosjes kan verwachten, de Utrechtse serieverkrachter kreeg 16 jaar gevangenisstraf opgelegd. Van de 22 zaken waarvan hij werd verdacht, werden 4 zaken bewezen geacht.

De maximumstraf voor verrkrachting is 12 jaar gevangenisstraf, en als er sprake is van verzwarende omstandigheden kan er een derde daarvan bovenop opgelegd worden, dus in totaal 16 jaar. En dat heeft de Utrechtse serieverkrachter dus gekregen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Utrechtse_serieverkrachter
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 21:48:29 #236
236264 crew  capricia
pi_214266690
quote:

[..]

Juist. Daarom is de wet onlangs aangepast.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214266691
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze had niet eens tijd om Nee te zeggen. Hij zat er al in met zijn grijpgrage vingers. :X
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 21:49:41 #238
236264 crew  capricia
pi_214266704
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:48 schreef ToT het volgende:

[..]
Ze had voordien al heel vaak nee tegen hem gezegd, volgens dat anonieme interview op tv.
Klopt. En Ellen ook.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2024 @ 21:53:03 #239
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214266740
quote:

[..]

Maat, als je tegenstrijdige signalen krijgt is het tijd om je tollie terug in je broek te doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214266750
Maar twee jaar voor die smerige miezer. :N
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_214266787
quote:

[..]

Gaan we weer
pi_214266818
Roxy Dekker maakt het allemaal niets uit, voor haar is Ronell Plasschaert blijkbaar een prima partner om juist vandaag een nieuw nummertje mee te promoten.

Net als schrijverskamp in Heiloo. Daar is geen muziek gemaakt maar zijn wel een hoop nummertjes gemaakt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214266819
Mooie praatjes, lekker lullen, flink lachen en het gelijk aan je zijde te denken hebben, die arrogantie had meneer. Een bekende mede artieste zien als, lekker makkelijk, die lust ook wel wat, opdringen in haar hotelkamer etc etc. Denk dat dit nog maar een topje van de ijsberg was waaraan meneer zich de afgelopen jaren schuldig aan heeft gemaakt, zogenaamd genoeg meisjes die hem super aantrekkelijk vonden met zijn gladde praatjes. Overduidelijk dat hij daar nog steeds zelf in gelooft. Iedereen is nu gek geworden in zijn ogen. Een aanranding of verkrachting of een nog minder 'ernstig' vergrijp, overduidelijk grensoverschrijdend handelen, komt niet in hem op. Ik vermoed werkelijk dat hij daar nog steeds zelf van overtuigd is, dus onschuldig, lag allemaal aan die vieze sloeries.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 22:05:55 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214266834
Begonnen nu op rtl 4 *O* *O*
  vrijdag 12 juli 2024 @ 22:06:58 #245
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214266847
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 21:54 schreef HSG het volgende:
Maar twee jaar voor die smerige miezer. :N
Klopt liever 4 met tbs

Maar:
Thijs R is nu heel blij
Marco B bibbert nu helemaal
pi_214266901
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
pi_214266911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Ergens vind ik het toch minder erg als een losbandige dame zich ergens in een huis waar meerdere mensen aanwezig zijn laat uitwonen door rapper 1 en vervolgens nog 2 vingers in de poes krijgt door rapper 2, dan wanneer een meid die gewoon naar huis fietst en de bosjes ingetrokken wordt.
Nee, het is beide ongewenst
  vrijdag 12 juli 2024 @ 22:16:38 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214266940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:13 schreef Cupfighter het volgende:
Nee, het is beide ongewenst
En beide zijn Marokkaan :P
De ene met geld de ander zonder |:)
pi_214266960
Advocaatje wil heel graag die pijpbeurt benadrukken hè bij boulie
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214266963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:12 schreef GerryDV het volgende:
Omdat dat het algemeen beeld is van een verkrachter, dat laatste voorbeeld zal zelfs in veel gevallen het niet eens na kunnen vertellen als de dader een sneue psychopaat is. Verkrachten en seksueel misbruik wordt in 90% van alle gevallen door een bekende gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')