Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het wordt niet als 'legaal' gezien zoals werd gesteld.
Eerst krijgen we Marcootje nog, de grote kindervriend met grijpgrage handjes zoal Rolf Harris dat deed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Hij gaat dus in hoger beroep.
Hoe lang duurt het dan voordat daarin dan het vonnis valt?
Zo lang nog 😱quote:
Ali B, Marco B 🤔quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eerst krijgen we Marcootje nog, de grote kindervriend met grijpgrage handjes zoal Rolf Harris dat deed.
Als hij werkelijk denk onschuldig te zijn snap ik zijn move wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo lang nog 😱
Als Ali slim is, accepteert hij dit vonnis als een kerel en gaat ie netjes zitten.
Dan is ie over 2 jaar vrij.
Als dat hoger beroep zo lang kan duren, dan moet ie tegen de tijd dat hij vrij zou komen alsnog de bak in, en misschien nog voor langere tijd.
Ali is nu financieel afhankelijk van haar gast. Zij is een of andere Nederhop platenbozo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.
In zijn gedachtengang is dat toch logisch?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Als hij werkelijk denk onschuldig te zijn snap ik zijn move wel.
Die runt naar verluidt een groot hiphop platenlabel, dus die zal financieel niet van Ali afhankelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk dat de moeder van zijn kinderen nog een cruciale rol kan gaan spelen in het vervolg. Als zij zich compleet financieel los kan maken van die brallerd/geenneehoren dan krijgt ie vast nog een klapje van die kant.
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In zijn gedachtengang is dat toch logisch?
Ali is zelf ook multimiljonair, dus die heeft zijn schaapjes (pun intendedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ali is nu financieel afhankelijk van haar gast. Zij is een of andere Nederhop platenbozo.
Dat denk ik ook wel ja. ik bedoelde meer met het oog op opdrogende inkomstbronnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ali is zelf ook multimiljonair, dus die heeft zijn schaapjes (pun intended) ook op het droge.
Precies, laat hem lekker een mooi ziekenhuis financieren in Marokko, doet ie ook nog eens wat nuttigs.quote:
En dat-ie gelijk daar blijft!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, laat hem lekker een mooi ziekenhuis financieren in Marokko, doet ie ook nog eens wat nuttigs.
Sterker nog ze hebben ooit samen een nummer uitgebracht, straks kunnen ze samen optreden in de bakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ali B, Marco B 🤔
Ik zie een verband 😱
Hij schijnt veel vastgoed te hebben in oa Dubai en Marokko, dus wat dat betreft hoef je geen medelijden te hebben qua toekomstig inkomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. ik bedoelde meer met het oog op opdrogende inkomstbronnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sterker nog ze hebben ooit samen een nummer uitgebracht, straks kunnen ze samen optreden in de bak
Ik ben, gelukkig, niet op de hoogte van de repertoires van beide heren B, maar die ken ik dan welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Had 1 van hen ooit nog een liedje over gemaakt.
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben, gelukkig, niet op de hoogte van de repertoires van beide heren B, maar die ken ik dan wel
Ach, binnenkort kunnen ze iig optreden voor een geboeid publiekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!
Ik vind De Waarheid wel treffendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Marco heeft een paar redelijke. Met name "Ik leef niet meer voor jou" vind ik wel een fijne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |