weet jij wat de vrouw in die situatie dan had moeten doen? Die vrouw kan toch moeilijk een briefje ophangen in de supermarkt over dat meisje. Ik kan mij voorstellen dat de vrouw verder geen telefoonnummer of adres van het meisje gekregen heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Die getuige die als steunbewijs aangedragen werd (op de fiets), kwam ook op het laatste moment opeens als een duiveltje uit een doosje. Kan goed zijn dan er meer mensen zijn.
"Ik ga hier sterker uit komen dan ik ooit geweest ben! Je zult het zien!" enzo....quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik dus ook, beetje tijd uitzitten en nog meer slachtoffertje spelen en fanmail beantwoorden.
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat de venten hier nooit hebben aangedrongen om er een ambachtelijke avond te maken terwijl het vrouwtje niet echt aanstalten maakte.²
Ik weet het niet, hij is natuurlijk heel veel jaren er mee weggekomen, en dacht op een gegeven moment gewoon dat hij overal wel mee weg zou komen. Ik denk wel dat hij na een paar jaar zitten wat beter op zijn tellen let, en echt wel snapt dat hij er nu NIET meer mee weg komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hulp zoekt.
Want met alleen gevangenisstraf leert hij weinig.
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.
Er is ook een verschil tussen waar ik het over heb en wat jij er bij haalt. Maar dat zie je zelf ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat stappen tussen flirten en direct 2 vingers in de kut steken.
Ik denk dat maar zeer weinigen dat antwoord afwachten met de vingers er al in en daar zit het verschilquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat de venten hier nooit hebben aangedrongen om er een ambachtelijke avond te maken terwijl het vrouwtje niet echt aanstalten maakte.²
hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.Ik weet zeker dat ik een note zou krijgen voor wat ik aan hem wilde typen, en dat diverse dames hier de sarcasme niet zouden herkennen!
hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2024 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet je iets beter uitleggen aan Banshee, die snapt da nie.Ik weet zeker dat ik een note zou krijgen voor wat ik aan hem wilde typen, en dat diverse dames hier de sarcasme niet zouden herkennen!
Nee, dat was geen flirten, Banshee, dat was verkrachting, het binnendringen van intieme delen bij een vrouw zonder dat zij daar om vroeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ali heeft 2 vingers er bij haar in geschoven. Dat was niet flirten.
Je hebt in totaal 649 likes gekregen van onze moderators. @Cocoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Over notes gesproken. Wat is een beetje een redelijk aantal.²
schandalig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 649 likes gekregen van onze moderators. @:coco
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee wat hier aan de hand is, maar Za verdedigt m.i. dan weer niet een verkrachter, ze/hij verdedigt het stelsel.
Ok, Za valt dus het OM aan. Nou dan heb ik daar korte metten mee, als je de rechtsgang aanvalt hier, rot dan maar op naar een ander land met betere rechtsgang, toedeloe!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.
Dan verdedig je toch echt veroordeelde verkrachters.
En dat terwijl echt letterlijk iedere vent grof over de grenzen van vrouwen heen gaat of zoiets!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Za zegt dat je zo 2 jaar cel aan je broek hebt zonder wettig bewijs.
Dan verdedig je toch echt veroordeelde verkrachters.
En nu in Jip en Janneke taal?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Er een ambachtelijke avond van maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij heeft wel meer bloemrijk taalgebruik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er een ambachtelijke avond van maken.
Die kende ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |