Veel plezierquote:Op zondag 7 juli 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker op de bank nu. Straks F1 kijken
Dat snap ik wel met zulke movesquote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoor dat er veel nat ondergoed op de grond aan het vallen is
Vrouwen willen hem, mannen willen hem zijnquote:
Mijn privacy.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oi, doe eens lief!![]()
Ik heb geen witte onderbroek
Gewoon niet FOK!ken op je werk. Zoals het hoort.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef Tegan het volgende:
Kunnen de gifjes voortaan in spoilers?
Die andere schrok ik steeds van op kantoor.
Hue huequote:Op zondag 7 juli 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voelde je niet eens binnenkomen
Iets met knakworst door de gang gooien?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voelde je niet eens binnenkomen
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met knakworst door de gang gooien?
Wanneer dan welquote:Op zondag 7 juli 2024 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet FOK!ken op je werk. Zoals het hoort.
Dat dus. Mooier kan ik het niet maken.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet want de leuke gesprekken zijn altijd onder werktijdik zit met hetzelfde probleem
Ik ontken alles.quote:
Dan ga je naar bed.quote:
je kunt ons toch meenemen naar bed?quote:
Bij Koekje in bedquote:
Same want auw. Maar ook in bed auw en dus kan ik toch niet slapen.quote:
hoe veel is te veel?quote:
Ik wil slechts het beste voor jequote:
Is dat voor jou gewoon de max of ligt het aan het formaat van het bed?quote:
Nergens last vanquote:Op maandag 8 juli 2024 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We gaan er weer tegenaan met frisse tegenzin
Dit.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, jullie hebben er weer helemaal zin in zo op de maandagochtend?
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We gaan er weer tegenaan met frisse tegenzin
Hi Gi!quote:
Goed idee. Het is dat ik nog wat afspraken heb hier. Maar ik denk dat ik vanmiddag optijd naar huis ga 'om thuis verder te werken'quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je plaatje werkt niet.quote:
Ik werk ook niet vandaagquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet.
Maar fijn, met jou kan ik praten
Hier gaat iets mis.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielenquote:
Ja ok, die uitzonderingen danquote:Op maandag 8 juli 2024 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielen
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Mehquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fijn dat het z'n gangetje gaat!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals altijd, z'n gangetje!
Met jou dan? Ga je nog op vakantie?
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehLijkt me ook vreselijk zwaar
![]()
[..]
Fijn dat het z'n gangetje gaat!
Steeds beterHeb over anderhalve week even anderhalve week vrij. En in september twee weken, waarin we midweekje naar Ouddorp gaan
![]()
Jij?
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenotequote:Op maandag 8 juli 2024 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!
dementie
Het is wel al oke. Ik heb in ieder geval niet meer de neiging om mezelf volledig de afgrond in te stortenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?
Mijn auto krijgt deze zomer een nieuw likje verf maar de exacte datum staat nog niet vast dus ik plan vakantie daar omheen oid.
Ben wel volgende week een weekje vrij.
Lijkt me echt vreselijk pittigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenote
Als ik ooit met dementie gediagnostieerd wordt maak ik er een einde aan. Echt, die ziekte is slopend voor iedereen
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk pittigKan je vader niet naar een verzorgingshuis? Of wil hij/je moeder dat niet?
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?
Pfffquote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?
Oh ja, hij is boos omdat hij geen auto meer mag rijden. Das ook m'n moeders schuld
Dat hebben ze niet door. Maar op een gegeven moment zal je toch voor de omgeving moeten kiezen, want als iedereen eraan onderdoor gaat, heeft hij niets.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?
opa van een vriendin van me woonde schuin tegenover mij.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?
Oh ja, hij is boos omdat hij geen auto meer mag rijden. Das ook m'n moeders schuld
Ah man wat een ellende.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit met dementie gediagnostieerd wordt maak ik er een einde aan. Echt, die ziekte is slopend voor iedereen
Mja dit is heel moeilijk vol te houden voor je moeder, ik hoop dat ze veel hulp/ondersteuning krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n ouders zijn echt June en Johnny Cash, de liefde voor elkaar is echt ongelooflijk. M'n moeder zal echt nooit M'n vader laten vallen hierdoor. Maar ze gaat er echt onderdoor ondertussen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mja dit is heel moeilijk vol te houden voor je moeder, ik hoop dat ze veel hulp/ondersteuning krijgt.
Dat is al ietsquote:Op maandag 8 juli 2024 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel al oke. Ik heb in ieder geval niet meer de neiging om mezelf volledig de afgrond in te storten![]()
Nog een lange weg te gaan voor het allemaal echt goed gaat, maar elk stapje in de goede richting is er weer 1
Welke kleur krijgt 'ie?
Oh vet! Ik wil de foto's wel zien als het af isquote:Op maandag 8 juli 2024 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is al iets
Babysteps
Hij blijft blauw. Er komt een 2D Cartoon paint op.
Zoiets
Die ga je krijgen!quote:Op maandag 8 juli 2024 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh vet! Ik wil de foto's wel zien als het af is
Klote Barb, sterkte daar!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:42 schreef Barbusse het volgende:
Hij is al een keer in de auto gestapt om 'naar werk te gaan'. Al jaren met pensioen en toen bij een tankstation bij fucking Arnhem opgepikt door politie omdat hij daar de weg ging vragen
Hij herkent m'n vriendin ook niet meer. "Wie is die blonde meid in die foto met Barbusse?"
Ja, dank.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:25 schreef aeque het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
Air heeft nu wel genoeg plezier gehad. Nu speciaal iets voor de vrouwen.
Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Fuck this shit.
Wat ontzettend verdrietigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Fuck this shit.
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomt
Oh, nou, vriendelijk weer ditquote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Huehuequote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?quote:
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!quote:Op maandag 8 juli 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?
Ik snap het even niet, of zit ik toch weer een beetje vast in een donker gedeelte van mn brein
Denk ook niet dat het negatief isquote:Op maandag 8 juli 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?
Ik snap het even niet, of zit ik toch weer een beetje vast in een donker gedeelte van mn brein
Mja, misschien neem ik het te letterlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!
Lieverd he.
Ik zal je eensquote:Op maandag 8 juli 2024 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, misschien neem ik het te letterlijk
Zoiets?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, misschien neem ik het te letterlijk
Ja datquote:Op maandag 8 juli 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!
Lieverd he.
En terecht.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat
Wat denkt ze toch weer slecht over mij
Te makkelijk ditquote:
Voor de verandering!quote:Op maandag 8 juli 2024 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zal mij eens letterlijk nemen?
Oke, nou daar ga ik wel mee akkoordquote:Op maandag 8 juli 2024 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat
Wat denkt ze toch weer slecht over mij
Nou, als mijn salaris positief verandert vind ik dat niet ergquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, nou daar ga ik wel mee akkoord
Zegt jij die constant dit soort posts maakt.quote:
Ik heb het tot kunst verhevenquote:Op maandag 8 juli 2024 16:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt jij die constant dit soort posts maakt.
Inside scoop?quote:
De inside scoop is dat Tegan de betreffende vriendin is.quote:
Nou, dat.quote:
Ik leef nogquote:
Dat is zeker leuk nieuws.quote:
Dit klinkt prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel veel alcohol en de rest van de week vrijnemen? Of heb jij een beter voorstel?
Weekend is altijd fijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:57 schreef Tegan het volgende:
Als we morgen al vrij zijn dan hebben we technisch gezien al weekend.
Bikini met een regenjasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 07:44 schreef Tegan het volgende:
Hoe moet ik me nu kleden op 28 graden én onweer.
Hier vanaf 17:00quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:01 schreef gianni61 het volgende:
regen komt hier zo te zien pas vanaf 21:00. dus jas maar thuis gelaten
Ook daar wordt het warmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier vanaf 17:00.
Ik had toch maar in bed moeten blijven liggen.
Zorgen dat je dan aan iets zwaars vastgeketend bentquote:
Ehm, ik ben het zware?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorgen dat je dan aan iets zwaars vastgeketend bent
Gezien je drukke weekend zou ik iets pakken waar je niet al te veel voor hoeft na te denken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote vraag is wat ga ik vandaag doen...
Teveel opties en te weinig motivatie
Ik heb me opgesloten met een lekker borduursel waar ik blij van wordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien je drukke weekend zou ik iets pakken waar je niet al te veel voor hoeft na te denken.De handen bezig houden terwijl je de druk mentaal lekker laag houdt, zeg maar.
Echt opgesloten?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb me opgesloten met een lekker borduursel waar ik blij van word
Dank je wel voor meedenken
Ik stem voor.quote:
Oh! Ik hoop dat het geen gedoe geeft!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel een aardig risico heb genomen. Het wordt warm en we krijgen noodweer en ik ben met de trein.
Doorgaans geen goede combinatie
Al komt het hier pas in de avond, toch de buienradar en de NS site in de gaten houden
Ag klein stukje kan je ook wel lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel een aardig risico heb genomen. Het wordt warm en we krijgen noodweer en ik ben met de trein.
Doorgaans geen goede combinatie
Al komt het hier pas in de avond, toch de buienradar en de NS site in de gaten houden
22 kmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag klein stukje kan je ook wel lopen
dat is niet stevig doorstappenquote:
Koekie wil mij gewoon zien lijden. Sadist eerste klasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag; geen bus-optie?
Heul niet eigenlijk ben ik heul lief alleen jij gelooft dat nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koekie wil mij gewoon zien lijden. Sadist eerste klas
Een zacht koekjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heul niet eigenlijk ben ik heul lief alleen jij gelooft dat niet
Nouja ik ben niet altijd lief maar dat naar @DrMarten was een garpjuh maar die vat toch alles wat ik zeg negatief opquote:
Oké dan ben je dikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik ben niet altijd lief maar dat naar @:DrMarten was een garpjuh maar die vat toch alles wat ik zeg negatief op
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is ook zomaar volgend jaar rond deze tijd wel stukken minder
Wat doe jij voor je krimpproces dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig
Doe met je mee, met krimpen
Weinig eten en wandelen (warm eten voor lunch en twee boterhammen in de avond)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat doe jij voor je krimpproces dan?
Ik eet gezond en beweeg iedere dag en doe nu 1800 kcl per dag eten en ga over een tijdje een maagverkleining krijgenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weinig eten en wandelen (warm eten voor lunch en twee boterhammen in de avond)
En jij?
Wat een dappere stap! Heel erg goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik eet gezond en beweeg iedere dag en doe nu 1800 kcl per dag eten en ga over een tijdje een maagverkleining krijgen
Dat frustrerende ken ik jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een dappere stap! Heel erg goed
Daar heb ik ook gesprekken over gehad, maar kom niet in aanmerking
Ach ik vaak langzaam maar zeker af... al is het frustrerend
Hier is het al een uur of langer bezig. Straten zowat blankquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef Tegan het volgende:
Hier is het sinds een klein uurtje begonnen.
Dan pasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:10 schreef DrMarten het volgende:
Het is hier gewoon nog 30 graden. Lijkt erop dat we misschien rond 11 uur nog wat krijgen.
Ja harde klappen uit het niets is een ding daar waar jij woont hequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:44 schreef DrMarten het volgende:
Het is nog droog, maar ineens uit het niets een flits een enorme klap en wind. Er gaat iets gebeuren
quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:11 schreef Tegan het volgende:
Gedroomd over dat ik de bikini aan had en @:gianni61 de regenjas![]()
.
zo'n lange trenchcoat?quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:11 schreef Tegan het volgende:
Gedroomd over dat ik de bikini aan had en @:gianni61 de regenjas![]()
.
Gianneo.quote:
en jij in een hele kleine bikini?quote:
Nu heb ik het beeld van een grote vent gepropt in een geel kinderregenjasje, met gele laarsjes en een gele zuidwesterquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld van een grote vent gepropt in een geel kinderregenjasje, met gele laarsjes en een gele zuidwester
dit loopt uit de hand..quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan vanuit het riool een of andere clown die begint te roepen?
Dat sowieso...quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan vanuit het riool een of andere clown die begint te roepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:02 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb wortels.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:21 schreef Tegan het volgende:
Zit iedereen al klaar in zijn/haar oranje bikini of regenjas?
Ook goed!quote:
Ik heb nog een flinke banaan.quote:
Die is niet oranje!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke banaan.
Nee, maar in het donker zie je dat nietquote:
Halfjaarlijkse controlequote:
Succesquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle
Thanksquote:
Dat dacht ik al. Wilde het toch vragen omdat ik om je geefquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle
Ahwquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wilde het toch vragen omdat ik om je geef![]()
.
Ik ben niet zo bekend in Utrecht. Met een grote groep Fok!kers is t zusje wel gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand hier tips voor een gezellig, lekker en niet te duur restaurant in Utrecht?
Was bij ons tyfus warmquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:04 schreef DrMarten het volgende:
Iemand heeft de airco weer op standje koelkast gezet. Tyfuskoud op kantoor.
Jawel kon de garage net halen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen... kan je wel thuis komen? Knuffel
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel kon de garage net halen.
Ik had gelukkig vanochtend nog een vest in de auto gegooid, anders was ik halverwege de dag naar huis gegaan.quote:
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties openquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das minder. Serieus of valt het mee?
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties open
Nee joh ik had vandaag kantoordag. Hoef maar 1x pw naar kantoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?
Je hebt wel een dagje tegen hequote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef DrMarten het volgende:
En toen wilde ik ff de stad in, staat mijn auto in 15 cm waterik wacht nog wel ff.
DrMarten heeft elke dag een dagje tegenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt wel een dagje tegen he
Now this just sounds sad like a kitten out in the rain...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DrMarten heeft elke dag een dagje tegen
Krijg je als je in Glanerbrug woontquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DrMarten heeft elke dag een dagje tegen
Ahwquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:29 schreef Tegan het volgende:
Kan wel janken wat een kutdag.
Gelukkig nu geen verplichtingen meer.
He bah wat balenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:29 schreef Tegan het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He bah wat balen
Een dikke knuffel voor jou
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:29 schreef Tegan het volgende:
Geen bijzonderheden. Plasma wezen doneren, daarna ff naar werk, nieuwe bril gehaald en nog ff thuis gewerkt.quote:
Goed bezig! Ook jaren plasma gegevenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen bijzonderheden. Plasma wezen doneren, daarna ff naar werk, nieuwe bril gehaald en nog ff thuis gewerkt.
Dank je.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig! Ook jaren plasma gegevengoed van jou dat je dat doet!
Klinkt wel alsof je een goede dag hebt gehad
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je.
Was wel relaxed en dat was best fijn na een aantal overvolle weken.
Hoe was jouw dag?
Klinkt ook goed. Weet je al wat je gaat tekenen morgen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik wel
Prima. Beetje sloom, maar dat is soms wel lekker
Kan niet altijd aanstaan zeggen ze dan
Dus gehaakt en gelezen en tekenspullen voor morgen klaargelegd
Vogel(s)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Weet je al wat je gaat tekenen morgen?
Speciaal voor jou gooi ik een paar Angus beef burgers op de grillquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel handig dat ik nu ook totaal geen honger heb.
Druk programma gehad. Nu chillen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen bijzonderheden. Plasma wezen doneren, daarna ff naar werk, nieuwe bril gehaald en nog ff thuis gewerkt.
En wij dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gooi ik een paar Angus beef burgers op de grill
Ik heb een stukje zalm gebakken. Straks misschien nog iets eten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gooi ik een paar Angus beef burgers op de grill
quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn kalmerende serie opgezet; Frasier.
Dunno...honger lijden?quote:
Ehm...kan beter...quote:
Dank, bij Frasier kan ik gewoon multitasken zonder enig plotpunt te missenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dunno...honger lijden?
[..]
Ehm...kan beter...
Dat is minder om te horenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dunno...honger lijden?
[..]
Ehm...kan beter...
Ik combineer FOk! met een serie (De Verraders USA) met een Quest lezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dank, bij Frasier kan ik gewoon multitasken zonder enig plotpunt te missen.
Wat zijn jouw plannen vanavond?
Gewaagde mixquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik combineer FOk! met een serie (De Verraders USA) met een Quest lezen
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dunno...honger lijden?
[..]
Ehm...kan beter...
Oh Jezus wat ergquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef Barbusse het volgende:
En dan hoor je dat een maat een zelfmoordpoging heeft gedaan![]()
Thanks... Gelukkig heeft hij hulp nu.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Jezus wat erg
Heel erg veel sterkte...
En een dikke knuffel
Dat scheelt! En uit ervaring: het kan echt wel goed komen. Kan lang duren. Is niet gemakkelijk. Wel is het mogelijk. Geduld, liefde en vriendschapquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks... Gelukkig heeft hij hulp nu.
Terug naar bed een optie?quote:
Dingen te doen helaas. Morgen gelukkig helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Terug naar bed een optie?
Even bijtanken...?
Zeg datquote:
Maar dat willik heulegaar niet. Ook niet voor jouquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij hebt er meer recht op om dat te zeggen dat ik
Snap ikquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat willik heulegaar niet. Ook niet voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |