quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld van een grote vent gepropt in een geel kinderregenjasje, met gele laarsjes en een gele zuidwester
dit loopt uit de hand..quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan vanuit het riool een of andere clown die begint te roepen?
Dat sowieso...quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan vanuit het riool een of andere clown die begint te roepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:02 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb wortels.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:21 schreef Tegan het volgende:
Zit iedereen al klaar in zijn/haar oranje bikini of regenjas?
Ook goed!quote:
Ik heb nog een flinke banaan.quote:
Die is niet oranje!quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog een flinke banaan.
Nee, maar in het donker zie je dat nietquote:
Halfjaarlijkse controlequote:
Succesquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle
Thanksquote:
Dat dacht ik al. Wilde het toch vragen omdat ik om je geefquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Halfjaarlijkse controle
Ahwquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wilde het toch vragen omdat ik om je geef![]()
.
Ik ben niet zo bekend in Utrecht. Met een grote groep Fok!kers is t zusje wel gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand hier tips voor een gezellig, lekker en niet te duur restaurant in Utrecht?
Was bij ons tyfus warmquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:04 schreef DrMarten het volgende:
Iemand heeft de airco weer op standje koelkast gezet. Tyfuskoud op kantoor.
Jawel kon de garage net halen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen... kan je wel thuis komen? Knuffel
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel kon de garage net halen.
Ik had gelukkig vanochtend nog een vest in de auto gegooid, anders was ik halverwege de dag naar huis gegaan.quote:
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties openquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das minder. Serieus of valt het mee?
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties open
Nee joh ik had vandaag kantoordag. Hoef maar 1x pw naar kantoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |