Ahwquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wilde het toch vragen omdat ik om je geef![]()
.
Ik ben niet zo bekend in Utrecht. Met een grote groep Fok!kers is t zusje wel gezelligquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand hier tips voor een gezellig, lekker en niet te duur restaurant in Utrecht?
Was bij ons tyfus warmquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:04 schreef DrMarten het volgende:
Iemand heeft de airco weer op standje koelkast gezet. Tyfuskoud op kantoor.
Jawel kon de garage net halen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen... kan je wel thuis komen? Knuffel
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juli 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel kon de garage net halen.
Ik had gelukkig vanochtend nog een vest in de auto gegooid, anders was ik halverwege de dag naar huis gegaan.quote:
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties openquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das minder. Serieus of valt het mee?
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das nog afwachten… Moest hem achterlaten maar op de foutmelding stonden 70 opties open
Nee joh ik had vandaag kantoordag. Hoef maar 1x pw naar kantoorquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus nu met de strippenkaart naar het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |