Veel plezierquote:Op zondag 7 juli 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lekker op de bank nu. Straks F1 kijken
Dat snap ik wel met zulke movesquote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik hoor dat er veel nat ondergoed op de grond aan het vallen is
Vrouwen willen hem, mannen willen hem zijnquote:
Mijn privacy.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oi, doe eens lief!![]()
Ik heb geen witte onderbroek
Gewoon niet FOK!ken op je werk. Zoals het hoort.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef Tegan het volgende:
Kunnen de gifjes voortaan in spoilers?
Die andere schrok ik steeds van op kantoor.
Hue huequote:Op zondag 7 juli 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voelde je niet eens binnenkomen
Iets met knakworst door de gang gooien?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voelde je niet eens binnenkomen
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met knakworst door de gang gooien?
Wanneer dan welquote:Op zondag 7 juli 2024 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet FOK!ken op je werk. Zoals het hoort.
Dat dus. Mooier kan ik het niet maken.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet want de leuke gesprekken zijn altijd onder werktijdik zit met hetzelfde probleem
Ik ontken alles.quote:
Dan ga je naar bed.quote:
je kunt ons toch meenemen naar bed?quote:
Bij Koekje in bedquote:
Same want auw. Maar ook in bed auw en dus kan ik toch niet slapen.quote:
hoe veel is te veel?quote:
Ik wil slechts het beste voor jequote:
Is dat voor jou gewoon de max of ligt het aan het formaat van het bed?quote:
Nergens last vanquote:Op maandag 8 juli 2024 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We gaan er weer tegenaan met frisse tegenzin
Dit.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, jullie hebben er weer helemaal zin in zo op de maandagochtend?
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We gaan er weer tegenaan met frisse tegenzin
Hi Gi!quote:
Goed idee. Het is dat ik nog wat afspraken heb hier. Maar ik denk dat ik vanmiddag optijd naar huis ga 'om thuis verder te werken'quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je plaatje werkt niet.quote:
Ik werk ook niet vandaagquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet.
Maar fijn, met jou kan ik praten
Hier gaat iets mis.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielenquote:
Ja ok, die uitzonderingen danquote:Op maandag 8 juli 2024 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielen
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Mehquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fijn dat het z'n gangetje gaat!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals altijd, z'n gangetje!
Met jou dan? Ga je nog op vakantie?
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehLijkt me ook vreselijk zwaar
![]()
[..]
Fijn dat het z'n gangetje gaat!
Steeds beterHeb over anderhalve week even anderhalve week vrij. En in september twee weken, waarin we midweekje naar Ouddorp gaan
![]()
Jij?
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenotequote:Op maandag 8 juli 2024 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!
dementie
Het is wel al oke. Ik heb in ieder geval niet meer de neiging om mezelf volledig de afgrond in te stortenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?
Mijn auto krijgt deze zomer een nieuw likje verf maar de exacte datum staat nog niet vast dus ik plan vakantie daar omheen oid.
Ben wel volgende week een weekje vrij.
Lijkt me echt vreselijk pittigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenote
Als ik ooit met dementie gediagnostieerd wordt maak ik er een einde aan. Echt, die ziekte is slopend voor iedereen
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk pittigKan je vader niet naar een verzorgingshuis? Of wil hij/je moeder dat niet?
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?
Pfffquote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?
Oh ja, hij is boos omdat hij geen auto meer mag rijden. Das ook m'n moeders schuld
Dat hebben ze niet door. Maar op een gegeven moment zal je toch voor de omgeving moeten kiezen, want als iedereen eraan onderdoor gaat, heeft hij niets.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?
opa van een vriendin van me woonde schuin tegenover mij.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Not at all. Want hij is toch alleen maar rustig voetbal aan het kijken en aan het tuinieren? Wat is daar mis mee?
Oh ja, hij is boos omdat hij geen auto meer mag rijden. Das ook m'n moeders schuld
Ah man wat een ellende.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik ooit met dementie gediagnostieerd wordt maak ik er een einde aan. Echt, die ziekte is slopend voor iedereen
Mja dit is heel moeilijk vol te houden voor je moeder, ik hoop dat ze veel hulp/ondersteuning krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n ouders zijn echt June en Johnny Cash, de liefde voor elkaar is echt ongelooflijk. M'n moeder zal echt nooit M'n vader laten vallen hierdoor. Maar ze gaat er echt onderdoor ondertussen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mja dit is heel moeilijk vol te houden voor je moeder, ik hoop dat ze veel hulp/ondersteuning krijgt.
Dat is al ietsquote:Op maandag 8 juli 2024 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel al oke. Ik heb in ieder geval niet meer de neiging om mezelf volledig de afgrond in te storten![]()
Nog een lange weg te gaan voor het allemaal echt goed gaat, maar elk stapje in de goede richting is er weer 1
Welke kleur krijgt 'ie?
Oh vet! Ik wil de foto's wel zien als het af isquote:Op maandag 8 juli 2024 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is al iets
Babysteps
Hij blijft blauw. Er komt een 2D Cartoon paint op.
Zoiets
Die ga je krijgen!quote:Op maandag 8 juli 2024 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh vet! Ik wil de foto's wel zien als het af is
Klote Barb, sterkte daar!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:42 schreef Barbusse het volgende:
Hij is al een keer in de auto gestapt om 'naar werk te gaan'. Al jaren met pensioen en toen bij een tankstation bij fucking Arnhem opgepikt door politie omdat hij daar de weg ging vragen
Hij herkent m'n vriendin ook niet meer. "Wie is die blonde meid in die foto met Barbusse?"
Ja, dank.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:25 schreef aeque het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
Air heeft nu wel genoeg plezier gehad. Nu speciaal iets voor de vrouwen.
Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Fuck this shit.
Wat ontzettend verdrietigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Fuck this shit.
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomt
Oh, nou, vriendelijk weer ditquote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Huehuequote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?quote:
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!quote:Op maandag 8 juli 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?
Ik snap het even niet, of zit ik toch weer een beetje vast in een donker gedeelte van mn brein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |