quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, jullie hebben er weer helemaal zin in zo op de maandagochtend?
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We gaan er weer tegenaan met frisse tegenzin
Hi Gi!quote:
Goed idee. Het is dat ik nog wat afspraken heb hier. Maar ik denk dat ik vanmiddag optijd naar huis ga 'om thuis verder te werken'quote:Op maandag 8 juli 2024 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar weer naar huis ga. Tis echt maandag hier.
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je plaatje werkt niet.quote:
Ik werk ook niet vandaagquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet.
Maar fijn, met jou kan ik praten
Hier gaat iets mis.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 09:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielenquote:
Ja ok, die uitzonderingen danquote:Op maandag 8 juli 2024 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel maandagen waar ik wel zin in had, maar dat waren doorgaans maandagen die in een vakantie vielen
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Mehquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Fijn dat het z'n gangetje gaat!quote:Op maandag 8 juli 2024 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals altijd, z'n gangetje!
Met jou dan? Ga je nog op vakantie?
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MehLijkt me ook vreselijk zwaar
![]()
[..]
Fijn dat het z'n gangetje gaat!
Steeds beterHeb over anderhalve week even anderhalve week vrij. En in september twee weken, waarin we midweekje naar Ouddorp gaan
![]()
Jij?
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenotequote:Op maandag 8 juli 2024 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck that shit inderdaad. Sterkte man!
dementie
Het is wel al oke. Ik heb in ieder geval niet meer de neiging om mezelf volledig de afgrond in te stortenquote:Op maandag 8 juli 2024 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
"steeds beter" lees ik hier al een tijdje. is het inmiddels wel al ok?
Mijn auto krijgt deze zomer een nieuw likje verf maar de exacte datum staat nog niet vast dus ik plan vakantie daar omheen oid.
Ben wel volgende week een weekje vrij.
Lijkt me echt vreselijk pittigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
M'n moeder is ondertussen meer verzorgster dan echtgenote
Als ik ooit met dementie gediagnostieerd wordt maak ik er een einde aan. Echt, die ziekte is slopend voor iedereen
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk pittigKan je vader niet naar een verzorgingshuis? Of wil hij/je moeder dat niet?
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat 'ie dat niet wil, maar is 'ie zich wel bewust van de last die hij op zijn omgeving is nu?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil hij niet. Er is een verpleegkundige die 3 keer per week langskomt die zegt dat dit misschien wel verstandig is. En hij begint ondertussen echt aggressief te worden tegen haar omdat ze dat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |