Oh! Ik hoop dat het geen gedoe geeft!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel een aardig risico heb genomen. Het wordt warm en we krijgen noodweer en ik ben met de trein.
Doorgaans geen goede combinatie
Al komt het hier pas in de avond, toch de buienradar en de NS site in de gaten houden
Ag klein stukje kan je ook wel lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wel een aardig risico heb genomen. Het wordt warm en we krijgen noodweer en ik ben met de trein.
Doorgaans geen goede combinatie
Al komt het hier pas in de avond, toch de buienradar en de NS site in de gaten houden
22 kmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag klein stukje kan je ook wel lopen
dat is niet stevig doorstappenquote:
Koekie wil mij gewoon zien lijden. Sadist eerste klasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag; geen bus-optie?
Heul niet eigenlijk ben ik heul lief alleen jij gelooft dat nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Koekie wil mij gewoon zien lijden. Sadist eerste klas
Een zacht koekjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heul niet eigenlijk ben ik heul lief alleen jij gelooft dat niet
Nouja ik ben niet altijd lief maar dat naar @DrMarten was een garpjuh maar die vat toch alles wat ik zeg negatief opquote:
Oké dan ben je dikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja ik ben niet altijd lief maar dat naar @:DrMarten was een garpjuh maar die vat toch alles wat ik zeg negatief op
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is ook zomaar volgend jaar rond deze tijd wel stukken minder
Wat doe jij voor je krimpproces dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig
Doe met je mee, met krimpen
Weinig eten en wandelen (warm eten voor lunch en twee boterhammen in de avond)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat doe jij voor je krimpproces dan?
Ik eet gezond en beweeg iedere dag en doe nu 1800 kcl per dag eten en ga over een tijdje een maagverkleining krijgenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weinig eten en wandelen (warm eten voor lunch en twee boterhammen in de avond)
En jij?
Wat een dappere stap! Heel erg goedquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik eet gezond en beweeg iedere dag en doe nu 1800 kcl per dag eten en ga over een tijdje een maagverkleining krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |