Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Wat ontzettend verdrietigquote:Op maandag 8 juli 2024 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar huisNet een huilende ma aan de lijn gehad omdat de dementie van m'n pa bijna onleefbaar wordt voor haar
Fuck this shit.
Fuck this shit with a dildo shaped cheese grater.
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, als je daar in september elke dag bent, heb je zomaar kans dat je mij een keer tegenkomt
Oh, nou, vriendelijk weer ditquote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Huehuequote:Op maandag 8 juli 2024 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk, dan ga ik je aan mn vlieger hangen
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?quote:
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!quote:Op maandag 8 juli 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?
Ik snap het even niet, of zit ik toch weer een beetje vast in een donker gedeelte van mn brein
Denk ook niet dat het negatief isquote:Op maandag 8 juli 2024 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand lief aan een vlieger hangen?
Ik snap het even niet, of zit ik toch weer een beetje vast in een donker gedeelte van mn brein
Mja, misschien neem ik het te letterlijkquote:Op maandag 8 juli 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!
Lieverd he.
Ik zal je eensquote:Op maandag 8 juli 2024 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, misschien neem ik het te letterlijk
Zoiets?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, misschien neem ik het te letterlijk
Ja datquote:Op maandag 8 juli 2024 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zal hij met aan de vlieger hangen niet gewoon kitesurfen bedoelen? Dus dat ie jou wel even leert kite surfen als ie je ziet!
Lieverd he.
En terecht.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat
Wat denkt ze toch weer slecht over mij
Te makkelijk ditquote:
Voor de verandering!quote:Op maandag 8 juli 2024 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zal mij eens letterlijk nemen?
Oke, nou daar ga ik wel mee akkoordquote:Op maandag 8 juli 2024 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat
Wat denkt ze toch weer slecht over mij
Nou, als mijn salaris positief verandert vind ik dat niet ergquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, nou daar ga ik wel mee akkoord
Zegt jij die constant dit soort posts maakt.quote:
Ik heb het tot kunst verhevenquote:Op maandag 8 juli 2024 16:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Zegt jij die constant dit soort posts maakt.
Inside scoop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |