weer te laatquote:
Bedankt Hansquote:
Doe maar alvast oordoppen inquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef Kimiko het volgende:
Ik heb geen zin in tuterende Turken hier in Rotterdam
Hoe ver woon je van de Hofpleinfontein,quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef Kimiko het volgende:
Ik ben zo blij dat ik ergens woon waar zoiets nooit gebeurt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef Kimiko het volgende:
Hij wil vast weer ‘muziek’ gaan makenquote:
Nederland en penaltiesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef littlemindy het volgende:
Stel dat we nu een penalty krijgen, wie zou hem dan nemen?
En op een of andere manier ziet koeman het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef Nielsch het volgende:
Een Turk legt gewoon het hele middenveld van NL lam...
Je mag maar 5x wisselenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Wissel die fucking Dumfries ook maar, ook nog geen zak gedaan vandaag.
Met haar lelijkheidquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:27 schreef roos94 het volgende:
Graag angela schijf erin. Die verblindt alle turken.
Memvis die hem vervolgens naast schiet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef littlemindy het volgende:
Stel dat we nu een penalty krijgen, wie zou hem dan nemen?
10 minuutjesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe ver woon je van de Hofpleinfontein,?
Weghorst scoort dubbele hattrick tegen feyenoord komend seizoen in dienst van Ons aller Ajaxquote:
God's wil.quote:
Dan loopt je tv wel heel erg achterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:28 schreef roos94 het volgende:
LO MIJN TV LOOPT ACHTER IK ZIE NU JULLIE COMMENTS MAAR HIER IS 0-0
Graag. Dit wordt een burgeroorlog. We hebben iedereen nodig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef Ploplap het volgende:
JAAAAAAAA IK STAP IN MIJN AUTO OP WEG NAAR AMSTERDAM WEST!!!!!
Altijd terecht, maar waar voor specifiek?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Hierbij wil ik graag mijn excuses aanbieden aan Stefan de Vrij.
Ik kijk via NLZIET streamingdienetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dan loopt je tv wel heel erg achter
TUTERENNNNNquote:
Vrijeslag wisselslag. Dit is schoonspringen.quote:
Omdat ik hem de hele tweede helft stijfgescholden heb.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Altijd terecht, maar waar voor specifiek?
Truequote:
Ja dan wel, dan ging ik er nu direct naakt in en lekker batsenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zou je erin liggen met een vriendin of vriend?
Koeman is de meest scorende verdediger ooit. Wat een coach.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:29 schreef bianconeri het volgende:
Een verdediger die het moet doen hahahahhaa
Mijn oma schrok en zit nu in de kelder. Bedankt!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb zojuist een 1000 ponder laten afgaan op de rijnbrug om dit te vieren.
Vonden ze daar zo'n 80 jaar terug ook al niet grappig...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb zojuist een 1000 ponder laten afgaan op de rijnbrug om dit te vieren.
Nog steeds ruk.quote:
Achja, Frankrijk komt ook ver zonder normaal doelpunt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Je kan zelfs nog gewoon de finale halen met dit materiaal
Ja dus nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dan wel, dan ging ik er nu direct naakt in en lekker batsen
Marokkanenquote:
Ik vind het nog steeds een slecht voetballende minkukelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nu zijn de haters weer even stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Verlosserquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef -XOR- het volgende:
Desalniettemin is dit natuurlijk het resultaat van de oorlog die Weghorst maakt.
De samenvatting van dit EK. Niets of niemand overtuigt. Nee, ook Spanje is niet top.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Je kan zelfs nog gewoon de finale halen met dit materiaal
Consequent.quote:
Omdat ik zin heb om mezelf in slaap te huilenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja dus niet
Dus wat boeit het dan of je naar bed gaat als je er toch maar alleen in ligt
Denk niet dat de Engelse verdedigers wakker liggen van Wout.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef Elan het volgende:
Mochten we dit overleven Weghorst wel echt basis hoor
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg Depay wisselen voor Zirkzee.Waarom zeg je niet Brobbey als Ajacied zijndeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Assist Memphis
De mondjes van IEDEREEN in dit topic worden gesnoerd.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef Elan het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef Elan het volgende:
Het is niet opeens een goede wedstrijd, dat was het overigens ook niet tegen Roemeniëquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nu zijn de haters weer even stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |