Arbitrage:quote:1966 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1982 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1984 Spanje 1-0 West-Duitsland (GS)
1994 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
2008 Spanje 1-0 Duitsland (F)
2010 Spanje 1-0 Duitsland (SF)
2022 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
Geschorsten:quote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
De ETA gesignaleerd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:18 schreef Cuendillar het volgende:
Ah, de Iberische ziekte slaat weer toe zie ik
ftfyquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga genoeg naar metalfestivals om niet raar op te kijken van kleuren haar en andere lichaamsverminkingen.
Wat een faalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[ Bericht 71% gewijzigd door Mortaxx op 05-07-2024 19:20 ]quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lokaal festival waar ik morgen heen ga gaat als ik het uurschema mag geloven om 21 uur Nederland - Roemenië uitzenden
Allemaal mentaal niet in orde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga genoeg naar metalfestivals om niet raar op te kijken van kleuren haar en andere lichaamsverfraaiingen.
Liever geen van beiden. Alhoewel, Turkije gaat toch door.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Niet heel gunstig voor Nederland dit trouwens. In de finale liever tegen het altijd overschatte Duitsland dan tegen topploeg Spanje.
nee we moeten wraak nemen voor 2010quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Niet heel gunstig voor Nederland dit trouwens. In de finale liever tegen het altijd overschatte Duitsland dan tegen topploeg Spanje.
In Anna Polowna lopen ze altijd wat achter natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lokaal festival waar ik morgen heen ga gaat als ik het uurschema mag geloven om 21 uur Nederland - Roemenië uitzenden
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @Dagoduck mee moeten gaan.quote:
Je wint van beiden niet, dus maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Hier gaat heel wat misquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat je al de finale heeft bereikt.
Wat staat hierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga Blokken kijken man.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon wat noordwestelijker, ben Rob de Nijs niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Anna Polowna lopen ze altijd wat achter natuurlijk.
Ik vind sterren op shirts en Duitsers altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Vreemd trouwens dat de sterren op het shirt niet zijn aangepast naar Europese titels.
deze zin is als Lucille Wernerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens. Zo doen ze bij wielrennen wél. Zie de tijdrit van vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Vreemd trouwens dat de sterren op het shirt niet zijn aangepast naar Europese titels.
Ik kan dit beamen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @:Dagoduck mee moeten gaan.
quote:
Beetje modderige tekst ditquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koek koekquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net zo raar als dat de Ajaxvrouwen met sterren op het tenue spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Amai, ik begrijp u niet zo goed hé.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hadden van Napoleon kunnen leren. Niet gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers lopen zich weer stuk, net als tijdens het winteroffensief tegen de Sovjets.
Turkije moet je van winnen en Engeland is niet beter dan een Frankrijk dus daar maak je ook kans.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geeft niet, we blijven vervelende Hollanders natuurlijk.quote:
M'n broer stond achter de bar in Willem 2 Den Bosch. Hardrockers waren het aardigst en liefst.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eens. Zo doen ze bij wielrennen wél. Zie de tijdrit van vandaag.
Ik open pas net mijn blikje HJ, aan jouw zin kan ik nog niet tippen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
omdat niemand je vraag beantwoord heeft , maar slechts op je grammatica aan het zeiken is,quote:
Met water of IG Farben shit?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Haags het volgende:
Kroos had al 50 minuten geleden onder de douche moeten staan.
Stinkt ie zo dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Haags het volgende:
Kroos had al 50 minuten geleden onder de douche moeten staan.
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ARD heeft het al over "De gelijkmaker en meer"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Ploplap het volgende:
Anti Duitsland is deze commentator. Smeerlap
Ik heb Warsteiner want Duitsland speelt vandaag (en ze verkopen hier geen San Miguel )quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik open pas net mijn blikje HJ, aan jouw zin kan ik nog niet tippen.
Klopt en dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook de duitser vindt dat Kroos al veel eerder die kaart had moeten hebben.
Al geweest, maar ik ben dan ook niet mentaal in orde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @:Dagoduck mee moeten gaan.
Klopt Belg Remco Evenepoelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.
Had al drie gele kaarten moeten hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kroos nog ff met rood eraf straks a la Zidane?
De opa van Roelfs is omgekomen in Auschwitz.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Ploplap het volgende:
Anti Duitsland is deze commentator. Smeerlap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Wat een wartaal. Hedde drugs op?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.
Volgens mij is Graspop alweer twee weken terug maar ik ben nog aan bijkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Al geweest, maar ik ben dan ook niet mentaal in orde.
De wereldkampioen tijdrijden reed vandaag niet in de regenboogtruiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Peroni ruikt naar een urinoir, smaakt naar een urinoir.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Wotte het volgende:
Peroni dat is pas bier. Is er iets wat de Italianen niet goed doen? Behalve misdaadbestrijding
Maar het leeft ontzettend in Duitsland volgens de doodgraver. Ik hoor geen publiek en zie niks op de straten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef StephanL het volgende:
Valt deze wedstrijd even tegen als Duitser
Nette rit.quote:
Maar dat kan niet, dat heeft Taylor goed gezien.quote:
De Tour staat boven het WKquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De wereldkampioen tijdrijden reed vandaag niet in de regenboogtrui
Als die het geel krijgt en dan zijn haar geel verft, wat zeg je dan?quote:
Je hebt echt geen smaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Peroni ruikt naar een urinoir, smaakt naar een urinoir.
M'n broer is naar Schlok in België geweldig festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is Graspop alweer twee weken terug maar ik ben nog aan bijkomen.
Ken ik niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer is naar Schlok in België geweldig festival.
Duitsland 2006quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer heeft voor het laatst het gastland het ek of wk gewonnen?
Frankrijk 98quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Graspopquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Frankrijk 98?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Argentinië 2022quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
1998 Frankrijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Dat was Italie toch?quote:
Daar hoorde ik iemand over van de week.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer is naar Schlok in België geweldig festival.
Hoeven natuurlijk niet meteen homo erotische gevoelens te krijgen bij een discussie over bier.quote:
Braziliëquote:
Ohja toen Italië won van Frankrijk in de finale waardoor Duitsland het WK won in eigen land.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Frankrijk 98
Oh ja Duitsland 2006 ook nog
Nee ik liet me foppen door die Wiener baklap.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja toen Italië won van Frankrijk in de finale waardoor Duitsland het WK won in eigen land.
quote:
je zou bijna denken dat die Duitsers voor Duitsland zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:34 schreef Toby56 het volgende:
Leipe Duitse reacties op zo'n overduidelijke overtreding. Een dubbele overtreding zelfs.
Gelukkig 'revancheert' Ferran Torres zich.
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik liet me foppen door die Wiener baklap.
88e minuut pasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:34 schreef svann het volgende:
Toch wel verrassend dat de duitsers nog niet gescoord hebben.
Het blijft 1 van mijn ergernissen bij het 'professionele' voetbal; zeker vergeleken bij andere teamsporten waarbij Duitsers voor Duitsland, Spanjaarden voor Spanje en wat niet al zullen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat die Duitsers voor Duitsland zijn
Voor een Europese kwartfinale kan je toch een hoger niveau verwachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:33 schreef littlemindy het volgende:
Nu kan gele kaarten geven ineens wel, wat een lul de behanger die scheids
Pfoe, daar komt de keeper van Spanje goed weg zeg.quote:
Rustig Pietjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:36 schreef Slobeend het volgende:
En de hogere xG, de hogere xG voor Duitsland.
Volksverlakkerij is dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:36 schreef Slobeend het volgende:
En de hogere xG, de hogere xG voor Duitsland.
Je fetisj bespreek je maar ergens andersquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zou graag eens in de oksel van Dani Olmo ruiken.
Beetje domme vraag dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ie er in was gegaan?
Over het algemeen hebben de Duitsers zich niet te beklagen over de Engelse idioot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Engelse idioot denkt zeker dat Engeland de halve finale haalt en wil dan Duitsland weg hebben/
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste keer dat ik Duitsers zo hard hoorde scanderen…
Dat is alleen maar omdat ie wil voorkomen dat de winnaar hiervan niet wint van Frankrijk/Portugajquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben de Duitsers zich niet te beklagen over de Engelse idioot.
Tijdens de OS van Jesse Owensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste keer dat ik Duitsers zo hard hoorde scanderen…
Al sinds ie ooit op voetbal ging.quote:
Tjeumig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Was graag nog een keer met jou in een tentje gekropen daar.
huh? Engeland haalt wel de halve finale, maar dan moeten ze tegen ons, niet tegen Duitslandquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Engelse idioot denkt zeker dat Engeland de halve finale haalt en wil dan Duitsland weg hebben.
Laten we eerst maar van Turkije winnnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stelling: Holland kan dit Spanje hebben.
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iedereen kan die overrated rollebollers hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Holland mist een type Nigel de Jongquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel dan ook: Hij is te dom om te snappen dat Engeland er al tegen de Zwitsers uit gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
huh? Engeland haalt wel de halve finale, maar dan moeten ze tegen ons, niet tegen Duitsland
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
Wordt zeker weer een matige 1-0 overwinning voor Spanje.
Even deze naar voren halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
Wordt zeker weer een matige 1-0 overwinning voor Spanje.
Kan je het matig noemen?quote:
Motörhead?quote:
NSB'er.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik sta volledig achter die Mannschaft!
Antivoetbal in de finale en winst voor Spanje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
Spanje is in ieder geval niet onverslaanbaar
Jaquote:
Die had gewoon gedaan of ie een Panenka nam. Die is dan hoog genoeg om over de keeper heen te gaan en zacht genoeg om lang voor het doel weer op de grond te komen.quote:
Schaatsen is een mooie sport.quote:
We hebben langer gevochten met Spanje dan met Duitsland.quote:
Geef mij een paar ton per week en ik zal bewijzen dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat een mokerslecht voetbal weer, man man man. Zou verwachten dat het niveau iets hoger zou zijn als je een paar ton per week verdient.
Denk ook wel langer met Engeland dan met Duitsland.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
We hebben langer gevochten met Spanje dan met Duitsland.
Zou je gewoon Duitsers willen zeggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
die schijtsrechter wil die moffen helpen
Correct. Da's wel langer geleden waardoor dat niet direct herinneringen oproept.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zekers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk ook wel langer met Engeland dan met Duitsland.
80 jaar vs 3 dagen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Had het over verdienen en niet krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef mij een paar ton per week en ik zal bewijzen dat dat niet zo is.
quote:
quote:
quote:
Die lopen er op het veld ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Had het over verdienen en niet krijgen.
En Elhamdaoui.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Havertz moet nog even wat meer op Joetupe kijken naar video's van Bergkamp.
Nee jij met je manke pootjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
die haverts is wel een kut voetballer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |