Je wint van beiden niet, dus maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:20 schreef -XOR- het volgende:
Niet heel gunstig voor Nederland dit trouwens. In de finale liever tegen het altijd overschatte Duitsland dan tegen topploeg Spanje.
Hier gaat heel wat misquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat je al de finale heeft bereikt.
Wat staat hierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga Blokken kijken man.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik woon wat noordwestelijker, ben Rob de Nijs niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Anna Polowna lopen ze altijd wat achter natuurlijk.
Ik vind sterren op shirts en Duitsers altijd een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Vreemd trouwens dat de sterren op het shirt niet zijn aangepast naar Europese titels.
deze zin is als Lucille Wernerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens. Zo doen ze bij wielrennen wél. Zie de tijdrit van vandaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Vreemd trouwens dat de sterren op het shirt niet zijn aangepast naar Europese titels.
Ik kan dit beamen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @:Dagoduck mee moeten gaan.
quote:
Beetje modderige tekst ditquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koek koekquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Net zo raar als dat de Ajaxvrouwen met sterren op het tenue spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:21 schreef Nober het volgende:
Amai, ik begrijp u niet zo goed hé.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hadden van Napoleon kunnen leren. Niet gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers lopen zich weer stuk, net als tijdens het winteroffensief tegen de Sovjets.
Turkije moet je van winnen en Engeland is niet beter dan een Frankrijk dus daar maak je ook kans.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geeft niet, we blijven vervelende Hollanders natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |