M'n broer stond achter de bar in Willem 2 Den Bosch. Hardrockers waren het aardigst en liefst.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eens. Zo doen ze bij wielrennen wél. Zie de tijdrit van vandaag.
Ik open pas net mijn blikje HJ, aan jouw zin kan ik nog niet tippen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie dat je al de finale heeft bereikt.
omdat niemand je vraag beantwoord heeft , maar slechts op je grammatica aan het zeiken is,quote:
Met water of IG Farben shit?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Haags het volgende:
Kroos had al 50 minuten geleden onder de douche moeten staan.
Stinkt ie zo dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Haags het volgende:
Kroos had al 50 minuten geleden onder de douche moeten staan.
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ARD heeft het al over "De gelijkmaker en meer"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Ploplap het volgende:
Anti Duitsland is deze commentator. Smeerlap
Ik heb Warsteiner want Duitsland speelt vandaag (en ze verkopen hier geen San Miguel )quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik open pas net mijn blikje HJ, aan jouw zin kan ik nog niet tippen.
Klopt en dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook de duitser vindt dat Kroos al veel eerder die kaart had moeten hebben.
Al geweest, maar ik ben dan ook niet mentaal in orde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Metalfestivals zijn de leukste festivals. Je zou eens een keer met @:Dagoduck mee moeten gaan.
Klopt Belg Remco Evenepoelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.
Had al drie gele kaarten moeten hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Kroos nog ff met rood eraf straks a la Zidane?
De opa van Roelfs is omgekomen in Auschwitz.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:26 schreef Ploplap het volgende:
Anti Duitsland is deze commentator. Smeerlap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Wat een wartaal. Hedde drugs op?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.
Volgens mij is Graspop alweer twee weken terug maar ik ben nog aan bijkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Al geweest, maar ik ben dan ook niet mentaal in orde.
De wereldkampioen tijdrijden reed vandaag niet in de regenboogtruiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Peroni ruikt naar een urinoir, smaakt naar een urinoir.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Wotte het volgende:
Peroni dat is pas bier. Is er iets wat de Italianen niet goed doen? Behalve misdaadbestrijding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |