De wereldkampioen tijdrijden reed vandaag niet in de regenboogtruiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Bij de tijdrit rijdt de wereldkampioen tijdrijden in de regenboogtrui. Bij de andere ritten gewoon Van Der Poel.
Inderdaad.quote:
Peroni ruikt naar een urinoir, smaakt naar een urinoir.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Wotte het volgende:
Peroni dat is pas bier. Is er iets wat de Italianen niet goed doen? Behalve misdaadbestrijding
Maar het leeft ontzettend in Duitsland volgens de doodgraver. Ik hoor geen publiek en zie niks op de straten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:27 schreef StephanL het volgende:
Valt deze wedstrijd even tegen als Duitser
Nette rit.quote:
Maar dat kan niet, dat heeft Taylor goed gezien.quote:
De Tour staat boven het WKquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De wereldkampioen tijdrijden reed vandaag niet in de regenboogtrui
Als die het geel krijgt en dan zijn haar geel verft, wat zeg je dan?quote:
Je hebt echt geen smaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Peroni ruikt naar een urinoir, smaakt naar een urinoir.
M'n broer is naar Schlok in België geweldig festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is Graspop alweer twee weken terug maar ik ben nog aan bijkomen.
Ken ik niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer is naar Schlok in België geweldig festival.
Duitsland 2006quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer heeft voor het laatst het gastland het ek of wk gewonnen?
Frankrijk 98quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:31 schreef Anonymousz het volgende:
Wanneer heeft voor het laatst het gastland het ek of wk gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |