Even deze naar voren halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
Wordt zeker weer een matige 1-0 overwinning voor Spanje.
Kan je het matig noemen?quote:
Motörhead?quote:
NSB'er.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik sta volledig achter die Mannschaft!
Antivoetbal in de finale en winst voor Spanje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
Spanje is in ieder geval niet onverslaanbaar
Jaquote:
Die had gewoon gedaan of ie een Panenka nam. Die is dan hoog genoeg om over de keeper heen te gaan en zacht genoeg om lang voor het doel weer op de grond te komen.quote:
Schaatsen is een mooie sport.quote:
We hebben langer gevochten met Spanje dan met Duitsland.quote:
Geef mij een paar ton per week en ik zal bewijzen dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat een mokerslecht voetbal weer, man man man. Zou verwachten dat het niveau iets hoger zou zijn als je een paar ton per week verdient.
Denk ook wel langer met Engeland dan met Duitsland.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
We hebben langer gevochten met Spanje dan met Duitsland.
Zou je gewoon Duitsers willen zeggen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
die schijtsrechter wil die moffen helpen
Correct. Da's wel langer geleden waardoor dat niet direct herinneringen oproept.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zekers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk ook wel langer met Engeland dan met Duitsland.
80 jaar vs 3 dagen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Had het over verdienen en niet krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geef mij een paar ton per week en ik zal bewijzen dat dat niet zo is.
quote:
quote:
quote:
Die lopen er op het veld ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Had het over verdienen en niet krijgen.
En Elhamdaoui.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Havertz moet nog even wat meer op Joetupe kijken naar video's van Bergkamp.
Nee jij met je manke pootjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
die haverts is wel een kut voetballer zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |