Beetje domme vraag dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ie er in was gegaan?
Over het algemeen hebben de Duitsers zich niet te beklagen over de Engelse idioot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Engelse idioot denkt zeker dat Engeland de halve finale haalt en wil dan Duitsland weg hebben/
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste keer dat ik Duitsers zo hard hoorde scanderen…
Dat is alleen maar omdat ie wil voorkomen dat de winnaar hiervan niet wint van Frankrijk/Portugajquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben de Duitsers zich niet te beklagen over de Engelse idioot.
Tijdens de OS van Jesse Owensquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste keer dat ik Duitsers zo hard hoorde scanderen…
Al sinds ie ooit op voetbal ging.quote:
Tjeumig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Was graag nog een keer met jou in een tentje gekropen daar.
huh? Engeland haalt wel de halve finale, maar dan moeten ze tegen ons, niet tegen Duitslandquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Zorro het volgende:
Die Engelse idioot denkt zeker dat Engeland de halve finale haalt en wil dan Duitsland weg hebben.
Laten we eerst maar van Turkije winnnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stelling: Holland kan dit Spanje hebben.
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Iedereen kan die overrated rollebollers hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Holland mist een type Nigel de Jongquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik bedoel dan ook: Hij is te dom om te snappen dat Engeland er al tegen de Zwitsers uit gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
huh? Engeland haalt wel de halve finale, maar dan moeten ze tegen ons, niet tegen Duitsland
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
Wordt zeker weer een matige 1-0 overwinning voor Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |