SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
POLL
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 05-07-2024 00:03:15 ]
Ga je @GGMM met dit foutje de rest van de avond pesten?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wie deze kwarfinale gaat winnen.
Rest van dit toernooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga je @:GGMM met dit foutje de rest van de avond pesten?
beter doen we hax voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
Graag iedereen aandacht voor leuk feitje nummer 11
En gij Rene.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:43 schreef Coco het volgende:
Graag iedereen aandacht voor leuk feitje nummer 11
Niet in Italiëquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
Een groot hart, mag je daar wel mee voetballen?
Een logo en gebaar, appels en peren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:50 schreef Haags het volgende:
De moffen spelen met een adelaar op de borst, de stokbroden met een haan.
En niemand die er wat van zegt.
Hoe vaak heb je de wedstrijd tegen Slovenië teruggekeken? 🍿🍿quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ronaldo jank genot vanavond
[ afbeelding ]
Dus NOS heeft Roelfs en Coke op een avond, wat een minachting van de kijkerquote:
Peter Vandenbempt genotquote:
Vond ze wel lekker spelen tegen de Belgjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
HOPELIJK gaan die kutfransen eruit vanavond
Nooit gedacht dat ik zo erg zou terug verlangen naar Evert ten Napel en de grote Eddy Poelmann.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus NOS heeft Roelfs en Coke op een avond, wat een minachting van de kijker
Vastgelast.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stukje snuivenquote:
Ik schrik hiervanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soort Teenage Mutant Ninja Turtle zonder strikkie om z'n kop.quote:
Zet ie zo op.quote:
Frankrijk speelde kut tegen België met een afgeweken lucky goalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vond ze wel lekker spelen tegen de Belgjes.
Hij stopt helemaal niet na dit EKquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN NAAR DE ALLERLAATSTE INTERLAND KIJKEN![]()
![]()
VAN RONALDO
Waarom schreeuw je? En over wie heb je het?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN NAAR DE ALLERLAATSTE INTERLAND KIJKEN![]()
![]()
VAN RONALDO
Masker in de hand.quote:
10 spuitjes botox fraai gedaan.quote:
ZIEDENDquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frankrijk speelde kut tegen België met een afgeweken lucky goal
2x.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zijn er betjes te leggen op hoeveel keer er toeschouwers het veld op rennen?
Iedereen lacht de Belgjes uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hihihi, hap hap.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo kijk ik dit EK zonder jouw gifjes.quote:
Iedereen lacht je ook uit hier.quote:
Brexit means Brexit. Opdonderen met die lui.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef Slobeend het volgende:
Na Taylor nu ook nog Oliver. Wat een ellende.
Volgende ronde... tegen het klote Spanje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen deze twee teams er niet gewoon allebei uit?
Ja deze keer geen productie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo kijk ik dit EK zonder jouw gifjes.
Neutraal is prima.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:02 schreef Jane het volgende:
Nog steeds niet echt besloten voor wie ik ben.
Ja.quote:
Stop hiermee.quote:
Sowieso die chinese merken bahquote:
Yup.quote:
Wist je dat hij zijn lichaam als een tempel behandeld?quote:
Weet jij waar @Coco is gebleven?quote:
Vast niet zo goed als Lebron James, die steekt er miljoenen in.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wist je dat hij zijn lichaam als een tempel behandeld?
Ook een goede mix van jong en stokoud daar.quote:
Linda de Mol ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vast niet zo goed als Lebron James, die steekt er miljoenen in.
Ik ben tegen nepotismequote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vast niet zo goed als Lebron James, die steekt er miljoenen in.
Wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:05 schreef Ploplap het volgende:
Weet iemand of er al een nieuwe upload is van de Bankzitters?
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:05 schreef Ploplap het volgende:
Sum 41 begint over 10 minuten op het hoofdpodium van RockWerchter trouwens.quote:
Ik krijg daar altijd heel ongemakkelijk een semi hard plassertje van.quote:
Die zullen binnenkort ook wel zwanger zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:05 schreef Ploplap het volgende:
Boh Roxy Dekker.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:05 schreef Ploplap het volgende:
Insert dat ene gifje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd heel ongemakkelijk een semi hard plassertje van.
Zegt me niks, is dat alto band?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sum 41 begint over 10 minuten op het hoofdpodium van RockWerchter trouwens.
FRA!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:02 schreef Jane het volgende:
Nog steeds niet echt besloten voor wie ik ben.
Een Nederlander die alvast kaarten had gekocht voor deze wedstrijd..quote:
Ah.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een Nederlander die alvast kaarten had gekocht voor deze wedstrijd..
Net als Lynn van Gio?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Die zullen binnenkort ook wel zwanger zijn.
Poppunkband uit Ajax, Ontario.quote:
Ja sta er ook van en naar te kijken, die had misschien gehoopt dat Nederland zo uitkwam dat ze vandaag daar zouden spelen. Al heel vroeg kaartjes gekocht ofzo.quote:
Jij bent al gek van jezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Gek doen wanneer je ziet dat je in beeld bent.
karina.gifquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Aldus user @Nober vanaf zijn zolderkamerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Gek doen in elke comment.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
ahahah Bartez? Die dacht dat ie een wereldkeeper was.quote:
Peter weet waar die het over heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Peter vond Taylor ook gewoon KUT.![]()
![]()
![]()
@:Zorro
En dat was het leuke. Die deed wekelijks dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahah Bartez? Die dacht dat ie een wereldkeeper was.²
Veelzijdige man.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stucen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik mis het klusje op zijn kale klets voor de wedstrijd
En als ze ze dan terugsturen naar hun eigen land is het ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Gek eigenlijk dat die Afrikanen zich nog steeds laten gebruiken. Tientallen jaren hebben de Fransen alle resoures gekaapt uit die landen. En daar gaan ze nu nog mee door.²
Geen POL hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Gek eigenlijk dat die Afrikanen zich nog steeds laten gebruiken. Tientallen jaren hebben de Fransen alle resoures gekaapt uit die landen. En daar gaan ze nu nog mee door.²
Niks daarvan. N'golo Kanté alleen al is het waard dat Frankrijk doorgaat. En het kontje van Griezmann.quote:
Hmm graag de mening van @Pisces29quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niks daarvan. N'golo Kanté alleen al is het waard dat Frankrijk doorgaat. En het kontje van Griezmann.
Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Staan straks wel ineens voor na een geniepige counter.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat was de garp, tevens, hoe de fuck heb je dat zo snel teruggevonden?
Wat gaat ie in hemelsnaam anders doen?quote:
De lokken van Griezmann.quote:
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ik begin een beetje voetbalmoe te worden, ik ga maar wimbledon kijken ofzo
Ik zie wel een goede toekomst voor hem bij frikandellen eetwedstrijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat gaat ie in hemelsnaam anders doen?
Wappie Djoko?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Profvoetbal, net als andere leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met Jeroen Verhoeven om pizza vechtenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kampioen van Frankrijk, Engeland (2x), wereldkampioen, Europees Kampioen, mwah.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is nogal hun ding, ze willen de bal niet en het moment dat jij in slaap valt krijgen ze ineens de bal en scoren ze.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef core2duo het volgende:
Frankrijk gaat dik verliezen als dit zo doorgaat, bijna geen balbezit.
Bedankt voor het melden, erg tof van je!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Hij had een beetje de trainingsmethodes van Theo Jansen, dan speel je geen voetbal meer op je 41e.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Profvoetbal, net als andere leeftijdsgenoten.
Dat gooi ik toch meer op het conto van de andere spelers in die teams.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kampioen van Frankrijk, Engeland (2x), wereldkampioen, Europees Kampioen, mwah.
Wel een goede DJ.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Deschamps is een walgelijk laffe coach en dat al jaren.
Pok, pok, pok.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie zijn hand ook niet. Wat is nou de Franse school? Ik weet het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik haat dj's.quote:
Er staat iemand aan de deur. Die moest kloppen want de bel doet het niet.quote:
Met zo'n wereldselectie laf op de counter spelen... die kan z'n ballen beter laten verwijderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik wil de mogelijkheid voor meerdere likes op een post.quote:
Van deze user zal dus nooit meer iets vernomen wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
@:Kriegel probeer de zoekfunctie van FOK! maar eens.
Die met name.quote:
Beste zoekfunctie van alle websites die ik ken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van deze user zal dus nooit meer iets vernomen worden
Dit meen je toch niet.quote:
Dan is er iets mis met jou!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Soms valt er over smaak wel te twisten. Dit kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |