quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat was de garp, tevens, hoe de fuck heb je dat zo snel teruggevonden?
Wat gaat ie in hemelsnaam anders doen?quote:
De lokken van Griezmann.quote:
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ik begin een beetje voetbalmoe te worden, ik ga maar wimbledon kijken ofzo
Ik zie wel een goede toekomst voor hem bij frikandellen eetwedstrijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat gaat ie in hemelsnaam anders doen?
Wappie Djoko?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Profvoetbal, net als andere leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met Jeroen Verhoeven om pizza vechtenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kampioen van Frankrijk, Engeland (2x), wereldkampioen, Europees Kampioen, mwah.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ahahah Bartez? Die dacht dat ie een wereldkeeper was.˛
Dat is nogal hun ding, ze willen de bal niet en het moment dat jij in slaap valt krijgen ze ineens de bal en scoren ze.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef core2duo het volgende:
Frankrijk gaat dik verliezen als dit zo doorgaat, bijna geen balbezit.
Bedankt voor het melden, erg tof van je!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Hij had een beetje de trainingsmethodes van Theo Jansen, dan speel je geen voetbal meer op je 41e.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Profvoetbal, net als andere leeftijdsgenoten.
Dat gooi ik toch meer op het conto van de andere spelers in die teams.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kampioen van Frankrijk, Engeland (2x), wereldkampioen, Europees Kampioen, mwah.
Wel een goede DJ.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Deschamps is een walgelijk laffe coach en dat al jaren.
Pok, pok, pok.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie zijn hand ook niet. Wat is nou de Franse school? Ik weet het gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Deschamps is een walgelijk laffe coach en dat al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |