SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pollYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Die van PSV ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Ajax heeft nog geen goede voorzet gegeven
Of Robben.quote:
Maar er speelt niemand van PSV!quote:
Ja naam is Oblakquote:
Ronaldo moet de beslissende penalty nemen.quote:
Is wegquote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef Legoblokje het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met de klok linksboven?
KAPOETquote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef Legoblokje het volgende:
Bijzaak.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er speelt niemand van PSV!
De Russen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef Legoblokje het volgende:
Verschwunden.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef Legoblokje het volgende:
Ronaldo is zo’n kutje die de eerste neemtquote:Op maandag 1 juli 2024 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ronaldo moet de beslissende penalty nemen.
Cancelo eraf snap ik ook niet, beste man op het veld..quote:
Ik dacht dat dus ook. "hey, heb ik een rode kaart gemist"quote:Op maandag 1 juli 2024 23:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Stond er ook, ik dacht ook al wat gemist te hebben.
Daar heb je tenminste een klok!quote:
Stukje Windowsquote:Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef Felagund het volgende:
Stagiair heeft bij de NOS de klok uitgeschakeld?
Onze ninjaturtlequote:
1 minuutquote:
Dan moet je het juist doen. Niemand is groter dan het team.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na dat janken kan hij hem niet eruit halen, dan wordt hij gelyncht
Tijd voor worstenbrood. De laatste 2quote:
Morbide obees.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijd voor worstenbrood. De laatste 2
Het is bijna afgelopen, ik zou ze nog bewaren tot de pingels.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ronaldo is wel gaar ja.quote:
Smakelijk!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
El-Bal?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:33 schreef Naesala_1981 het volgende:
Er landt hier ineens een bal op de flat.
Moeten nog in de ovenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is bijna afgelopen, ik zou ze nog bewaren tot de pingels.
Alles en iedereen verbleekt wat mij betreft wel bij Deschamps, die heeft veruit het beste materiaal maar doet er echt helemaal geen kut meequote:Op maandag 1 juli 2024 23:32 schreef Slobeend het volgende:
Martinez is de zoveelste laffe bondscoach, nu pas aanvallend wisselen.
Daar gaan ze om tossenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef trein2000 het volgende:
Penalty’s. Laat me raden, op de goal vanuit dit standpunt links.
Dat moet nog bepaald worden Hansquote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef trein2000 het volgende:
Penalty’s. Laat me raden, op de goal vanuit dit standpunt links.
Gewoon hardnekkig op de NOS blijven kijken, dan krijg je datquote:
Niet op de BELG kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
De schoorsteen van de NOS moet blijkbaar ook roken
Oblakdi Oblakda jalalala.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
Allemaal meezingen nu:
Obli, Oblak, cada día te quiero más
Met winst terugverkochtquote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelachen om Conceicao wat een kutspeler
4quote:Op maandag 1 juli 2024 23:35 schreef WAvanBuren het volgende:
Benieuwd hoeveel mongolenaanlopen we gaan zien.
Southgate is ook een bange wezel hoor. Wat een rampquote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles en iedereen verbleekt wat mij betreft wel bij Deschamps, die heeft veruit het beste materiaal maar doet er echt helemaal geen kut mee
Afgewisseld met suiker en kaneel.quote:
Is gewoon een kopie van die Duits-Turkse dwerg die rond 2017 bij Ajax zatquote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Younes?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is gewoon een kopie van die Duits-Turkse dwerg die rond 2017 bij Ajax zat
Zou wel een leuk concept zijn. Veel beter dan penanties.quote:
Belg vindt het verbazend dat het bij Ajax niet is gelukt want hij brengt toch wel wat!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo spannend was dit nietquote:Op maandag 1 juli 2024 23:35 schreef Deatheyee het volgende:
Vroeger had je toch geen reclames bij de NPO net voor een verlenging en voor penalty’s? Haalt mij uit de spanning.
Bruno Fernandes staat nog op het veld dus sowieso 1quote:Op maandag 1 juli 2024 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
Nou hoeveel niet-vloeiende aanlopen gaan we zien?
Younes genot. Verdiende nog een transfer naar Napoli...quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is gewoon een kopie van die Duits-Turkse dwerg die rond 2017 bij Ajax zat
Libanees maar soitquote:
Siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 1 juli 2024 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
En dan weer theatraal janken natuurlijk
Mooi en modern land hoor. Meer ontwikkeld van Portugalquote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slovenië waar de mensen in huizen wonen gemaakt van koeienstront genot
Type Doku, Lukebakio, Bakayoko. Veel draaien en kappen maar nul rendement. Snap wel dat ze dat leuk vinden daar.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Belg vindt het verbazend dat het bij Ajax niet is gelukt want hij brengt toch wel wat!
quote:Op maandag 1 juli 2024 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi en modern land hoor. Meer ontwikkeld van Portugal
We zijn niet in Zweden.quote:
Een lage lat.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Heb echt geweldig genoten daar op uitwisseling twee jaar terugquote:Op maandag 1 juli 2024 23:37 schreef alopio het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 1 juli 2024 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilicic had ooit mentale problemen.
Ronaldo heeft nu mentale problemen.
Leuke rubriek inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2024 23:39 schreef Legoblokje het volgende:
Spelers wisselen voor penalty’s werkt vrijwel nooit.
Wel mooi dat ze dan het vreselijke Frankrijk naar huis kunnen sturen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:40 schreef trein2000 het volgende:
Jammer dat de altijd vervelende Portugezen toch nog door gaan.
Duitsland in 1945?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Sloven kunnen de druk niet aan. Doet me denken aan een bepaald land
Dat kijkt niemand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |