SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Vragen mag.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende: Ronaldo heeft al drie keer om een penalty gevraagd
Fijn dat je 'daar' zegt. Want hier is het een warm badquote:Op maandag 1 juli 2024 21:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ongezellig zooitje daar tot nog toe
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je cadeau bij alle landen waar de zomers kokend heet zijn.
Slag om wie?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop dat we hierna voortaan zullen spreken van de Slag om Frankrfurt.
Terwijl je je had voorgenomen pas in de tweede ronde aan te haken. Dat is vragen om problemen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste week was leuk, daarna minder. In de KO-fase niet 1 echt leuk potje al was dat met deze affiches te verwachten
Misschien kan je ontspannen tijdens de rust.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben erg moe en deze wedstrijd helpt dan niet echt
Same.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben erg moe en deze wedstrijd helpt dan niet echt
Opgegroeid in Spanje toch?quote:
dan heb ik liever Eva Mendesquote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Shawn Mendes? nee ik heb liever Nuno Mendes.
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontspannen tijdens de rust.
Ik heb de vorige wedstrijd in de tv-stoel gekeken, zonder te FOK!en. Aan te raden.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontspannen tijdens de rust.
Teleurstellend weinig, sleet komt erop.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronaldo heeft al drie keer om een penalty gevraagd
Dan moet ik eerst een tv-stoel op de kop zien te duikelen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige wedstrijd in de tv-stoel gekeken, zonder te FOK!en. Aan te raden.
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?
Mijn thee is nog lang niet op, dus het zou een beetje raar zijn als ik dat zou doenquote:
dit verklaart een hoopquote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin je nu weer over vieze filmpjes onder werktijd de wedstrijd?
Nee dat zeg ik netquote:
@Boze_Loopeendquote:Op maandag 1 juli 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het lach hier twente uit topic was ook iemand constant boos. (nee niet Drizzt)
Ik heb Messi nog nauwelijks gezien dit EKquote:Op maandag 1 juli 2024 21:29 schreef tong80 het volgende:
Altijd vreemd als ze topspelers niks meer vinden omdat ze geen 9 en half meer halen. Alsof een 7 en half onvoldoende is. Messi en Ronaldo blijven klasse spelers
Voor een prikkie bij de kringloop.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een tv-stoel op de kop zien te duikelen.
Tegelijk ?quote:
doet het wel redelijk in de copa americaquote:Op maandag 1 juli 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Messi nog nauwelijks gezien dit EK
Trauner heeft al vaker gescoord dit EK dan Messi.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens thuiswerken even een opkikkertje.
Malen ookquote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Trauner heeft al vaker gescoord dit EK dan Messi.
ja of nietquote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was juist fantastisch.
En ipv 1e 3e worden kan echt een verschil maken, zie België.
Eigen schuld, had ie maar voor Spanje moeten kiezen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
Mijn vorige post was grappig omdat Argentinië niet op een EK mag spelen
De prijzen werden aangekondigd door de stem van Pierre van Ostade, na Berends vraag: En Pierre, wat hebben ze gewonnen? Een steeds terugkerende prijs was een Berend Boudewijn Kleurentelevisiestoel. In 2017 vertelde Berend Boudewijn in het programma DWDD dat Jos van der Valk deze partij stoelen voor een zacht prijsje had kunnen kopen en er dus in elke uitzending een stoel uit moest. Door de aankondiging van Pierre van Ostade werd deze stoel een enorme hit. In de laatste uitzending van het eerste seizoen was de hoofdprijs een boot met buitenboordmotor.quote:
Grappig is een groot woord.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
Nog nietquote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
Saaie knock-out wedstrijden > leuke groepspotjes die nergens om gaan want iedereen gaat doorquote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit EK piekte vroeg en is inmiddels bij vlagen een lijdensweg.
Het was een gesloten vraagquote:Op maandag 1 juli 2024 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De prijzen werden aangekondigd door de stem van Pierre van Ostade, na Berends vraag: En Pierre, wat hebben ze gewonnen? Een steeds terugkerende prijs was een Berend Boudewijn Kleurentelevisiestoel. In 2017 vertelde Berend Boudewijn in het programma DWDD dat Jos van der Valk deze partij stoelen voor een zacht prijsje had kunnen kopen en er dus in elke uitzending een stoel uit moest. Door de aankondiging van Pierre van Ostade werd deze stoel een enorme hit. In de laatste uitzending van het eerste seizoen was de hoofdprijs een boot met buitenboordmotor.
![]()
Toen was je net thee zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beroepsidioot inderdaadquote:
Plaatjes, bewegende plaatjes, filmpje, tomato, tomato.quote:
Ik ben er al overheen gegaan. Weet je het verschil tussen Catherine Keijl en de van Brienenoordbrug ?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:30 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zolang ie er niet onder ligt zien we het door de vingers.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:32 schreef OmniRocket het volgende:
Ronaldo begint oud te worden, ligt steeds op de grond.
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er al overheen gegaan. Weet je het verschil tussen Catherine Keijl en de van Brienenoordbrug ?Heb je er wel eens over heen gereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |