inderdaad. Verthongen en Faes zijn veel te traag voor een wervelwind als Mbappequote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
België gaat het helaas niet redden met dat zwakke centrale duo
5-0 Frankrijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
Griezman en Mbappe tegen Fout Waes en opa Jan
Ik ga hier eens goed voor zitten
Gaat het België eindelijk lukken tegen de Fransen?quote:
quote:1938 Frankrijk 3-1 België
1984 Frankrijk 5-0 België
1986 Frankrijk 4-2 (n.v.) België
2018 Frankrijk 1-0 België
EK moderator is tijdelijk. Als get EK gedaan is dan ben ik enkel KLB mod.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Blijf je moderator na of ben je van plan op te staan?
Is het EK voor jou gedaan als het morgen een afstraffing wordt?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
EK moderator is tijdelijk. Als get EK gedaan is dan ben ik enkel KLB mod.
Misschien dat ik die dag niet meer online kom. Maar ik ben sportief en ga dinsdag meepostenquote:Op zondag 30 juni 2024 23:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is het EK voor jou gedaan als het morgen een afstraffing wordt?
Als moderator van het EK subforum? Kan je dat dan nog subjectief doen?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien dat ik die dag niet meer online kom. Maar ik ben sportief en ga dinsdag meeposten
Is dit een ondervraging? Ik ben professioneel en ik jan wel tegen een stootje. Eerlijk? 10 jaar geleden zou me dit niet lukken. Maar toen was ik geen EK modquote:Op zondag 30 juni 2024 23:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als moderator van het EK subforum? Kan je dat dan nog subjectief doen?
Zij jij moderator zijn op het subforum als een professie ?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dit een ondervraging? Ik ben professioneel en ik jan wel tegen een stootje. Eerlijk? 10 jaar geleden zou me dit niet lukken. Maar toen was ik geen EK mod
Einde ondervraging!quote:Op zondag 30 juni 2024 23:14 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zij jij moderator zijn op het subforum als een professie ?
Heeft die coach van Belgie nog alternatieven achterin? Want als dit het moet worden dan zijn ze fucked.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
Het zou echt wel een grote stunt zijn maar ik verwacht het nietquote:Op maandag 1 juli 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat België wint, schijt op die arrogante kut Fransen
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Op wie ga ik mijn toto zetten? Of gelijkspel?
Ja ik kan me oprecht niet voorstellen dat België ze tegenhoudt. Als Frankrijk vroeg scoort wordt het een bloedbad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
@RipCityquote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.
Enorm zin in deze pot.
3 opties.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Mbappe met masker lolquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
Hangt ervan af of hij die masker nog draagtquote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik er geen goed gevoel bij heb. Zoals sommigen al hier aangaf. Mbappe is heel snel. Onze centrale duo achterin is dat niet.
Ja ik zou het wel op één van de landen of gelijkspel zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft die coach van Belgie nog alternatieven achterin? Want als dit het moet worden dan zijn ze fucked.
Als je eerste optie Wout Faes is moet de eventuele 26e speler wel lichamelijk gehandicapt zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.
Niet erg inclusief van deze trainert.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je eerste optie Wout Faes is moet de eventuele 26e speler wel lichamelijk gehandicapt zijn
Snap wel dat je die dan niet meeneemt
quote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Meunier is niet meegereisd.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.
quote:
quote:België hoeft in de achtste finale tegen Frankrijk nog niet te rekenen op Thomas Meunier. De vleugelverdediger raakte op 8 juni geblesseerd in de uitzwaaiwedstrijd tegen Luxemburg. Zondagochtend verscheen Meunier wel op het trainingsveld, maar de wedstrijd tegen Frankrijk komt hoe dan ook te vroeg.
Ook achter de naam van Axel Witsel staat een groot vraagteken. De verdediger hield een liesblessure over aan het duel met Luxemburg en kwam dit toernooi nog niet in actie.
Is ook een lastige afweging, ik ben normaal altijd tegen Frankrijk en België.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:50 schreef Durmada het volgende:
Ik merk dat ik hoop dat België wint. Opmerkelijk.
Belgie gestemd, want Frankrijkquote:
Als NL clowns het doen is het fantastisch. Volgens de meesten dan.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Belgian fans are ready for their game against France
Ach België
Hoe staat het met het vertrouwen?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen is aanwezig
Dat wordt wat
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kansquote:
Vind dat de Belgische coach er ook niets van kentquote:Op maandag 1 juli 2024 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoog. Frankrijk stelt verschrikkelijk teleur. Mokerslechte coach genot
Wel een aanvallende opstelling zo op het oog. Dat lijkt mij zelfmoord.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Jullie gaan schroeien!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijsquote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enorm zin in deze pot.
Mertens heeft gewonnen!!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:27 schreef Szura het volgende:
Geen etappe voor Flipsen of Wout
Geen geel voor REMCO
Zizou staat te verliezen
Het is nog niet de dag van België
Na 90 minuten?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
Gokken is voor Turken.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijnquote:
Betcity had een special van 2.00 op Frankrijk doorgaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
Denk dat het een troll was vanwege dat filmpje. Onana heeft ook bij Lille gespeeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
Mbappe heeft geen idee wie die fucking Onana is
Vooral hopen dat jullie niet verliezen na verlengingquote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
Hoezo? Europees kampioen worden jullie toch niet. Tegen Frankrijk eruit is geen schande.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
ja die pers ik zo eerst ff naar binnen.quote:
Peter vdbquote:
Kijk dit is pas eten. Niet die troep die ze in VBL eten.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
ZIN IN!
Kliekjes roti en barbecue en een leuke wedstrijd.
Wat eten ze in VBL?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk dit is pas eten. Niet die troep die ze in VBL eten.
Bij Keti Koti hoort rotiquote:Op maandag 1 juli 2024 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk dit is pas eten. Niet die troep die ze in VBL eten.
Jeetje heywoodu tochquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Fluitmongolen![]()
Donder die eens van de tribunes af ofzo.
Behalve het carnavalspubliek van Nederland danquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fluiten door volkslied-aids.
Eerst deden maar een paar kutlanden dat, nu doet iedereen het
Of elk land is nu een kutlandquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk dat ze verwijderd moeten wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje heywoodu toch![]()
De OS komen er ook nog aan.
Allemaal de schuld van de Engelsen, die beginnen ermee!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs dat kunnen we nu niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
Weet je nog dat Nederland zo slecht was dat we opeens de NEDERLANDSE scheidsrechters op de eindtoernooien gingen volgen
#teamkuipers
Die is al naar huis.quote:
Dan krijgt @Mexicanobakker van mij een abo.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen we nu niet.
Zou wat zijn als we eruit vliegen morgen.
Juichen voor Guzubuyuk dan maar.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen we nu niet.
Zou wat zijn als we eruit vliegen morgen.
OSquote:Op maandag 1 juli 2024 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over 2 weken al.
Wat gaan we dan doen?
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Net Mexico - Ecuador gekeken. Misschien ligt 't daar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat is dat, kut kotsi?quote:
Heeft dit gouden België helemaal niet nodig.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:02 schreef Zorro het volgende:
Gewoon die Embappie een keer goed met de schouder opvangen. Is ie zo klaar.
olympische spelenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over 2 weken al.
Wat gaan we dan doen?
Dat begint pas op 24 juli.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
olympische spelen
jij weet echt nisk he
Dat begint pas 26 juliquote:Op maandag 1 juli 2024 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
olympische spelen
jij weet echt nisk he
We hebben de Tour de France nog. Ook leukquote:
Dat is waarquote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
We hebben de Tour de France nog. Ook leuk
Fietsen is geen sportquote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe streng zijn de mods daar?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dankquote:
quote:
dat is een week ofzo na de ek finalequote:
Hebben ze geen rekenen op Harvard?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dat is een week ofzo na de ek finale
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang bij een zogeheten sportevenement als de OS idioterie als Breakdancen en Skateboarden op het programma staat is er heel weinig wat ik geen sport zou noemen.quote:
Ban op thuisbezorgd.nl?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog aan het koken, dus zie voorlopig nog vrij weinig van de wedstrijd.
Een week en 3 dagen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dat is een week ofzo na de ek finale
Atletiekquote:Op maandag 1 juli 2024 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang bij een zogeheten sportevenement als de OS idioterie als Breakdancen en Skateboarden op het programma staat is er heel weinig wat ik geen sport zou noemen.
Als je niet zegt dat je Pau geweldig vindt kom je een heel eind.quote:
neequote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben ze geen rekenen op Harvard?
Wat maak je?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De openingsceremonie is op 26 juli.quote:
Je kan ook de NOS stream aanzetten op je telefoon ipv FOK!kenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat dan weer welquote:
24 juli dus.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Rare jongens die Olympiërs.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.quote:
Strijken niet lopen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Het is patatquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook welquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genot!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.
Komt door de FIFAquote:
vast een strontvliegquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een vlieg mij ongelofelijk aan het terroriseren.
Dit kan écht niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze chips sterk aanraden
#gezelligdik
Dan hebben ze een groot probleem.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat betekent dat ze 1 goal moeten maken om te winnen
Misschien eens douchenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een Spaanse vlieg?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overal ter wereld zeggen ze french fries terwijl het Belgian fries zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook wel
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Overal ter wereld zeggen ze french fries terwijl het Belgian fries zijn
Ze zeggen alleen french fries tegen die smerige dunne tochquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En die domme ollanders noemen het dan ook nog patat.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt echt smerigquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alsof dit Frankrijk wat voorsteltquote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten, nog steeds 0-0. België op weg naar een stunt?
Dikke patatquote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dikke zijn patat
Dunne zijn friet
Omafrietquote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke patat
Dunne patat
Alles gewoon patat, zo moeilijk het niet
Nee frietquote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke patat
Dunne patat
Alles gewoon patat, zo moeilijk het niet
Het is patatquote:
De Fransen waren drie weken geleden nog oppermachtig en topfavoriet met hun geweldige selectie.quote:
Dommigheid kent geen tijdquote:Op maandag 1 juli 2024 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg kopt hem op de achterlijn even corner.
Hebben al één keer gescoord. Zelf.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
De Fransen waren drie weken geleden nog oppermachtig en topfavoriet met hun geweldige selectie.
Moeten ze eerst van de eigen helft afkomen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten, nog steeds 0-0. België op weg naar een stunt?
Shoulderquote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is met de huidige regels geen hands toch?
Nee maar wel een cornerquote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is met de huidige regels geen hands toch?
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat op het menu aardappelen, witte bonen in tomatensaus en knakworstjes voor die kleine. En de vrouw krijgt straks ook worst bohhhhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |