Wel een aanvallende opstelling zo op het oog. Dat lijkt mij zelfmoord.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Jullie gaan schroeien!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijsquote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.
Enorm zin in deze pot.
Mertens heeft gewonnen!!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:27 schreef Szura het volgende:
Geen etappe voor Flipsen of Wout
Geen geel voor REMCO
Zizou staat te verliezen
Het is nog niet de dag van België
Na 90 minuten?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
Gokken is voor Turken.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijnquote:
Betcity had een special van 2.00 op Frankrijk doorgaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
Denk dat het een troll was vanwege dat filmpje. Onana heeft ook bij Lille gespeeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
Mbappe heeft geen idee wie die fucking Onana is
Vooral hopen dat jullie niet verliezen na verlengingquote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |