Meunier is niet meegereisd.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.
quote:
quote:België hoeft in de achtste finale tegen Frankrijk nog niet te rekenen op Thomas Meunier. De vleugelverdediger raakte op 8 juni geblesseerd in de uitzwaaiwedstrijd tegen Luxemburg. Zondagochtend verscheen Meunier wel op het trainingsveld, maar de wedstrijd tegen Frankrijk komt hoe dan ook te vroeg.
Ook achter de naam van Axel Witsel staat een groot vraagteken. De verdediger hield een liesblessure over aan het duel met Luxemburg en kwam dit toernooi nog niet in actie.
Is ook een lastige afweging, ik ben normaal altijd tegen Frankrijk en België.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:50 schreef Durmada het volgende:
Ik merk dat ik hoop dat België wint. Opmerkelijk.
Belgie gestemd, want Frankrijkquote:
Deze poll staat toch al in de OP?quote:
Als NL clowns het doen is het fantastisch. Volgens de meesten dan.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Belgian fans are ready for their game against France
Ach België
Hoe staat het met het vertrouwen?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen is aanwezig
Dat wordt wat
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kansquote:
Vind dat de Belgische coach er ook niets van kentquote:Op maandag 1 juli 2024 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoog. Frankrijk stelt verschrikkelijk teleur. Mokerslechte coach genot
Wel een aanvallende opstelling zo op het oog. Dat lijkt mij zelfmoord.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Jullie gaan schroeien!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb niet echt vertrouwen. IK geef ons zelf zo'n 30-35% kans
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijsquote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.
Enorm zin in deze pot.
Mertens heeft gewonnen!!quote:Op maandag 1 juli 2024 17:27 schreef Szura het volgende:
Geen etappe voor Flipsen of Wout
Geen geel voor REMCO
Zizou staat te verliezen
Het is nog niet de dag van België
Na 90 minuten?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
Gokken is voor Turken.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb 30 ingezet op Frankrijk. Als ze verliezen toch nog een troostprijs
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijnquote:
Betcity had een special van 2.00 op Frankrijk doorgaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
Denk dat het een troll was vanwege dat filmpje. Onana heeft ook bij Lille gespeeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
Mbappe heeft geen idee wie die fucking Onana is
Vooral hopen dat jullie niet verliezen na verlengingquote:Op maandag 1 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm goed punt. Had moeten selecteren: ga door naar de volgende ronde. Maar de odd zou dan slechter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |