Heeft die coach van Belgie nog alternatieven achterin? Want als dit het moet worden dan zijn ze fucked.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
Griezman en Mbappe tegen Fout Waes en opa Jan
Ik ga hier eens goed voor zitten
Het zou echt wel een grote stunt zijn maar ik verwacht het nietquote:Op maandag 1 juli 2024 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat België wint, schijt op die arrogante kut Fransen
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Op wie ga ik mijn toto zetten? Of gelijkspel?
Ja ik kan me oprecht niet voorstellen dat België ze tegenhoudt. Als Frankrijk vroeg scoort wordt het een bloedbad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
@RipCityquote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.
Enorm zin in deze pot.
3 opties.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Mbappe met masker lolquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
Hangt ervan af of hij die masker nog draagtquote:Op zondag 30 juni 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik er geen goed gevoel bij heb. Zoals sommigen al hier aangaf. Mbappe is heel snel. Onze centrale duo achterin is dat niet.
Ja ik zou het wel op één van de landen of gelijkspel zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:20 schreef Pablo84 het volgende:
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft die coach van Belgie nog alternatieven achterin? Want als dit het moet worden dan zijn ze fucked.
Als je eerste optie Wout Faes is moet de eventuele 26e speler wel lichamelijk gehandicapt zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Meunier is terug bij de groep, maar ja, die komt net terug van blessure (in hoeverre die al volledig genezen zou zijn). Voor de rest was ie zo dom om met een verdediging die voor het merendeel al geblesseerd was, geen 26e speler mee te nemen. Hij heeft er maar 25 mee de klojo.
Niet erg inclusief van deze trainert.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je eerste optie Wout Faes is moet de eventuele 26e speler wel lichamelijk gehandicapt zijn
Snap wel dat je die dan niet meeneemt
quote:Op maandag 1 juli 2024 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
1.90 vind ik best een hoge odd voor Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |