quote:Op maandag 1 juli 2024 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
We hebben de Tour de France nog. Ook leuk
Zolang bij een zogeheten sportevenement als de OS idioterie als Breakdancen en Skateboarden op het programma staat is er heel weinig wat ik geen sport zou noemen.quote:
Ban op thuisbezorgd.nl?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog aan het koken, dus zie voorlopig nog vrij weinig van de wedstrijd.
Een week en 3 dagen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dat is een week ofzo na de ek finale
Atletiekquote:Op maandag 1 juli 2024 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang bij een zogeheten sportevenement als de OS idioterie als Breakdancen en Skateboarden op het programma staat is er heel weinig wat ik geen sport zou noemen.
Als je niet zegt dat je Pau geweldig vindt kom je een heel eind.quote:
neequote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben ze geen rekenen op Harvard?
Wat maak je?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De openingsceremonie is op 26 juli.quote:
Je kan ook de NOS stream aanzetten op je telefoon ipv FOK!kenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat dan weer welquote:
24 juli dus.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Rare jongens die Olympiërs.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.quote:
Strijken niet lopen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Het is patatquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook welquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genot!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.
Komt door de FIFAquote:
vast een strontvliegquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een vlieg mij ongelofelijk aan het terroriseren.
Dit kan écht niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze chips sterk aanraden
#gezelligdik
Dan hebben ze een groot probleem.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat betekent dat ze 1 goal moeten maken om te winnen
Misschien eens douchenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een Spaanse vlieg?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overal ter wereld zeggen ze french fries terwijl het Belgian fries zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook wel
Meen je dit nou echt?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Overal ter wereld zeggen ze french fries terwijl het Belgian fries zijn
Ze zeggen alleen french fries tegen die smerige dunne tochquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En die domme ollanders noemen het dan ook nog patat.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt echt smerigquote:Op maandag 1 juli 2024 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alsof dit Frankrijk wat voorsteltquote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten, nog steeds 0-0. België op weg naar een stunt?
Dikke patatquote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dikke zijn patat
Dunne zijn friet
Omafrietquote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke patat
Dunne patat
Alles gewoon patat, zo moeilijk het niet
Nee frietquote:Op maandag 1 juli 2024 18:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke patat
Dunne patat
Alles gewoon patat, zo moeilijk het niet
Het is patatquote:
De Fransen waren drie weken geleden nog oppermachtig en topfavoriet met hun geweldige selectie.quote:
Dommigheid kent geen tijdquote:Op maandag 1 juli 2024 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
De Belg kopt hem op de achterlijn even corner.
Hebben al één keer gescoord. Zelf.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:13 schreef Nober het volgende:
[..]
De Fransen waren drie weken geleden nog oppermachtig en topfavoriet met hun geweldige selectie.
Moeten ze eerst van de eigen helft afkomen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten, nog steeds 0-0. België op weg naar een stunt?
Shoulderquote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is met de huidige regels geen hands toch?
Nee maar wel een cornerquote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is met de huidige regels geen hands toch?
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
Hier staat op het menu aardappelen, witte bonen in tomatensaus en knakworstjes voor die kleine. En de vrouw krijgt straks ook worst bohhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |