Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook welquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Genot!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.
Komt door de FIFAquote:
vast een strontvliegquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een vlieg mij ongelofelijk aan het terroriseren.
Dit kan écht niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze chips sterk aanraden
#gezelligdik
Dan hebben ze een groot probleem.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat betekent dat ze 1 goal moeten maken om te winnen
Misschien eens douchenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een Spaanse vlieg?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overal ter wereld zeggen ze french fries terwijl het Belgian fries zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |