24 juli dus.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Rare jongens die Olympiërs.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De openingsceremonie is op 26 juli.
De sport begint op 24 juli.
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.quote:
Strijken niet lopen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Het is patatquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat frieten uitgevonden zijn door Belgen. Maar de Fransen met de eer ging lopen
Fransen de eer? Hoezo dan? Vanwege French Fries? Dat is nou net helemaal verkeerd, je moet de dikke Vlaamse frieten hebben maar dat weet jij ook welquote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Genot!quote:Op maandag 1 juli 2024 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden en saucijzen en appelmoes erbij.
Komt door de FIFAquote:
vast een strontvliegquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een vlieg mij ongelofelijk aan het terroriseren.
Dit kan écht niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze chips sterk aanraden
#gezelligdik
Dan hebben ze een groot probleem.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat betekent dat ze 1 goal moeten maken om te winnen
Misschien eens douchenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een Spaanse vlieg?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |