abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214073361
Voorbeschouwing Nederland - Roemeni, 8ste finale EK 2024

Nederland en Roemeni treffen elkaar in een belangrijke wedstrijd, nadat Nederland in 2008 op het EK met 2-0 won. Onder leiding van Ronald Koeman heeft Nederland een matige groepsfase achter de rug, met slechts 4 punten. Roemeni, gecoacht door Edward Iordănescu, heeft indruk gemaakt met hun solide verdediging en snelle counters, geleid door spelers als Florinel Coman.

Nederland zal vertrouwen op hun aanvallende creativiteit en snelle omschakelingen in een 4-3-3 formatie, terwijl Roemeni waarschijnlijk kiest voor een defensieve 4-2-3-1 opstelling, gericht op snelle uitbraken. De sleutelfactoren zullen zijn hoe goed Nederland de Roemeense verdediging kan ontmantelen en hoe effectief Roemeni kan counteren. Beide teams zullen strijden voor een plek in de kwartfinales, wat een spannende wedstrijd belooft te worden.

Eerdere ontmoetingen:

Voorbeschouwing van tong80

Nederland speelt tegen Roemeni in de achtste finales van het EK in Duitsland. De ontmoeting tussen de ploegen van Ronald Koeman en Edward Iordanescu staat gepland voor dinsdag 2 juli om 18.00 uur in Mnchen. De koppeling aan Roemeni en niet aan Engeland heeft Oranje te danken aan de overwinning van Georgi woensdagavond op Portugal (2-0) in Groep F.

Nederland gaat als een van de vier beste nummers drie door naar de knock-outfase van het EK. De ploeg van Koeman hield vier punten over aan de ontmoetingen met Polen (1-2) en vice-wereldkampioen Frankrijk (0-0), maar ging in de derde groepswedstrijd tegen Oostenrijk verrassend met 2-3 onderuit. Een dag eerder was Oranje dankzij de zege van Spanje op Albani (0-1) echter al zeker van een toegangsbewijs voor de achtste finales.
Nederland treft Roemeni in achtste finales EK 2024

Roemeni sloot de groepsfase van het EK af als winnaar van Groep E. Roemeni, Belgi, Slowakije en Oekrane deden amper voor elkaar onder, daar alle landen vier punten behaalden en zodoende gaf het doelsaldo de doorslag. De Roemenen wonnen met 3-0 van Oekrane, verloren met 2-0 van Belgi en speelden gelijk tegen Slowakije: 1-1.

Nederland en Roemeni stonden eerder veertien keer tegenover elkaar. De statistieken zijn overduidelijk in het voordeel van Nederland: tien overwinningen, drie remises en slechts n nederlaag. Oranje scoorde 29 keer, Roemeni maar drie (!) keer. Het grote doelpuntenverschil komt mede door de eerste onderlinge ontmoeting ooit in mei 1924. Nederland won op de Olympische Spelen met liefst 6-0 van de Roemenen.

Roemeni boekte de enige zege op Nederland in de kwalificatie voor het EK van 2008. De ontmoeting op Roemeense bodem eindigde in oktober 2007 in 1-0. Nadien had Nederland vaak geen kind aan de Roemenen. Oranje won achtereenvolgens met 2-0, 1-4, 4-0 en 0-3. De laatste interland was een vriendschappelijke ontmoeting in november 2017.

w/

Het Nederlands elftal is als nummer drie geindigd in Groep D op het EK voetbal. Dat betekent dat de weg naar de achtste finales bekend is. Tegen de verhoudingen in is Roemeni daar als tegenstander uitgerold.

Nederland had zichzelf een goede dienst kunnen bewijzen door niet te verliezen van Oostenrijk. Dan had het een op papier makkelijkere tegenstander kunnen treffen, de nummer twee van Groep F. Maar achteraf heeft Nederland vl geluk gehad en speelt het tegen Roemeni. En in de kwartfinale daarna speelt het - als het Roemeni verslaat - tegen Turkije of... Oostenrijk.

Nederland moest hopen op een goed resultaat van Tsjechi of Georgi bij de laatste groepswedstrijden van het EK. En Georgi hielp Nederland een flink handje door van Portugal te winnen. Door die zege neemt Oranje het in de achtste finales niet op tegen Engeland, maar tegen Roemeni.

w/

Waarom speelt Nederland niet tegen Engeland?
Het leek erop dat Oranje tegen Engeland zou uitkomen in de achtste finales. Nederland was derde geworden in de poule en wist toen direct zeker dat het ook al zeker zou zijn van de knock-outfase. Door de andere nummers drie die op dat moment op doorgaan stonden, werd Nederland aan Engeland geloot.

Alleen Georgi en Tsjechi konden nog roet in het eten gooien. Bij een zege zouden zij bij de beste nummers drie komen namens Groep F en zo Hongarije uit het toernooi knikkeren. En zo geschiedde. De UEFA bepaalde op voorhand dat dit de loting zou worden als de landen uit de groepen C, D, E en F de beste nummers drie zouden worden.

Roemeni
Roemeni speelde woensdagavond gelijk tegen Slowakije. Omdat Belgi tegelijkertijd niet kon winnen van Oekrane, plaatste Roemeni zich als groepshoofd. En dat terwijl alle landen in Groep E op vier punten eindigden. En zo speelt het op het oog kleine Roemeni tegen het 'grote' Nederland.

w/

De nationale ploeg van Roemeni mag de dag voor de achtste finale van het EK tegen Nederland niet in het stadion trainen. De Allianz Arena is de locatie van de wedstrijd, maar alleen Nederland mag daar maandag 1 juli de afsluitende training afwerken.

Dat meldt het Roemeense medium GSP. De reden voor de 'verboden toegang' van Roemeni is eigenlijk heel simpel: omdat de ploeg er al een wedstrijd heeft gespeeld dit EK, mag het niet ng een keer in het stadion trainen. Dat is alleen weggelegd voor landen die de locatie (nog) niet kennen.

w/

Nederland mag wel
Daarom mag Nederland wl afsluitend trainen in het stadion van Bayern Mnchen. Oranje speelde tijdens het EK de groepswedstrijden in Hamburg, Leipzig en Berlijn. In Mnchen werd er nog niet eerder gespeeld. Nederland mag op 1 juli na de persconferenties dus op het heilige gras kennismaken met het veld en het stadion, Roemeni moet trainen op een ander complex in of om Mnchen.

Nederland niet in Berlijn
In de eventuele kwartfinale heeft Nederland dezelfde pech als Roemeni in de achtste finale. De kwartfinale waar Nederland eventueel in uitkomt, tegen de winnaar van Oostenrijk - Turkije, is namelijk op 6 juli in Berlijn. Dat was het stadion waar Nederland - Oostenrijk in de groepsfase ook werd gespeeld, toevalligerwijs. Dat duel verloor Oranje met 3-2, waardoor Oostenrijk Groep D won en Nederland als beste nummer drie alsnog doorging naar de knock-outfase.

Nederland - Oostenrijk
In de situatie dat zowel Oostenrijk als Nederland de achtste finale wint, dan mogen beide teams dus niet in het stadion van Hertha BSC trainen, omdat beide landen er al een duel hebben afgewerkt en het stadion dus al kennen. Roemeni en Turkije speelden beide nog niet in het olympisch stadion in Berlijn.

Dinsdag 2 juli.18:00 uur. Allianz Arena Mnchen.

w/

Weerbericht dinsdag 2 juli. Hier en daar een lachbui, afgewisseld met een donderscheet en een vallende Roemeense ster.

:T

[ Bericht 63% gewijzigd door capuchon_jongen op 27-06-2024 23:06:40 ]
  donderdag 27 juni 2024 @ 20:46:14 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214073372
quote:
Onder leiding van Ronald Koeman heeft Nederland een matige groepsfase achter de rug, met slechts 4 punten. Roemeni, gecoacht door Edward Iordănescu, heeft indruk gemaakt met hun solide verdediging en snelle counters, geleid door spelers als Florinel Coman.
In een moeilijkere poule 4 punten halen is matig, maar in een zwakkere poule maak je met 4 punten indruk. Interessant.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214073382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
In een moeilijkere poule 4 punten halen is matig, maar in een zwakkere poule maak je met 4 punten indruk. Interessant.
Ik denk dat je prima snapt waarom ik dit schrijf. :)
  donderdag 27 juni 2024 @ 20:51:08 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214073411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je prima snapt waarom ik dit schrijf. :)
Ik vind het een tikkeltje overdreven, het gedeelte over Roemenie, zo goed waren die ook weer niet de laatste 2 wedstrijden. Belgie, dat toch ook vrij matig is dit toernooi, kwam er regelmatig makkelijk doorheen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Forum Admin donderdag 27 juni 2024 @ 20:52:00 #5
35723 crew  GGMM
pi_214073414
- geen leuke feitjes
- geen stadion
- geen weerbericht
- geen polls
- wel een leuk persoonlijk stukje geschreven

4/10
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214073434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
- geen leuke feitjes
- geen stadion
- geen weerbericht
- geen polls
- wel een leuk persoonlijk stukje geschreven

4/10
Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag GGMM. Persoonlijk vind ik de OP niet extreem boeiend, maar als jij het belangrijk vindt sta ik er voor open. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 21:06:32 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_214073543

Nederland speelt tegen Roemeni in de achtste finales van het EK in Duitsland. De ontmoeting tussen de ploegen van Ronald Koeman en Edward Iordanescu staat gepland voor dinsdag 2 juli om 18.00 uur in Mnchen. De koppeling aan Roemeni en niet aan Engeland heeft Oranje te danken aan de overwinning van Georgi woensdagavond op Portugal (2-0) in Groep F.

Nederland gaat als een van de vier beste nummers drie door naar de knock-outfase van het EK. De ploeg van Koeman hield vier punten over aan de ontmoetingen met Polen (1-2) en vice-wereldkampioen Frankrijk (0-0), maar ging in de derde groepswedstrijd tegen Oostenrijk verrassend met 2-3 onderuit. Een dag eerder was Oranje dankzij de zege van Spanje op Albani (0-1) echter al zeker van een toegangsbewijs voor de achtste finales.
Nederland treft Roemeni in achtste finales EK 2024

Roemeni sloot de groepsfase van het EK af als winnaar van Groep E. Roemeni, Belgi, Slowakije en Oekrane deden amper voor elkaar onder, daar alle landen vier punten behaalden en zodoende gaf het doelsaldo de doorslag. De Roemenen wonnen met 3-0 van Oekrane, verloren met 2-0 van Belgi en speelden gelijk tegen Slowakije: 1-1.

Nederland en Roemeni stonden eerder veertien keer tegenover elkaar. De statistieken zijn overduidelijk in het voordeel van Nederland: tien overwinningen, drie remises en slechts n nederlaag. Oranje scoorde 29 keer, Roemeni maar drie (!) keer. Het grote doelpuntenverschil komt mede door de eerste onderlinge ontmoeting ooit in mei 1924. Nederland won op de Olympische Spelen met liefst 6-0 van de Roemenen.

Roemeni boekte de enige zege op Nederland in de kwalificatie voor het EK van 2008. De ontmoeting op Roemeense bodem eindigde in oktober 2007 in 1-0. Nadien had Nederland vaak geen kind aan de Roemenen. Oranje won achtereenvolgens met 2-0, 1-4, 4-0 en 0-3. De laatste interland was een vriendschappelijke ontmoeting in november 2017.

w/

Het Nederlands elftal is als nummer drie geindigd in Groep D op het EK voetbal. Dat betekent dat de weg naar de achtste finales bekend is. Tegen de verhoudingen in is Roemeni daar als tegenstander uitgerold.

Nederland had zichzelf een goede dienst kunnen bewijzen door niet te verliezen van Oostenrijk. Dan had het een op papier makkelijkere tegenstander kunnen treffen, de nummer twee van Groep F. Maar achteraf heeft Nederland vl geluk gehad en speelt het tegen Roemeni. En in de kwartfinale daarna speelt het - als het Roemeni verslaat - tegen Turkije of... Oostenrijk.

Nederland moest hopen op een goed resultaat van Tsjechi of Georgi bij de laatste groepswedstrijden van het EK. En Georgi hielp Nederland een flink handje door van Portugal te winnen. Door die zege neemt Oranje het in de achtste finales niet op tegen Engeland, maar tegen Roemeni.

w/

Waarom speelt Nederland niet tegen Engeland?
Het leek erop dat Oranje tegen Engeland zou uitkomen in de achtste finales. Nederland was derde geworden in de poule en wist toen direct zeker dat het ook al zeker zou zijn van de knock-outfase. Door de andere nummers drie die op dat moment op doorgaan stonden, werd Nederland aan Engeland geloot.

Alleen Georgi en Tsjechi konden nog roet in het eten gooien. Bij een zege zouden zij bij de beste nummers drie komen namens Groep F en zo Hongarije uit het toernooi knikkeren. En zo geschiedde. De UEFA bepaalde op voorhand dat dit de loting zou worden als de landen uit de groepen C, D, E en F de beste nummers drie zouden worden.

Roemeni
Roemeni speelde woensdagavond gelijk tegen Slowakije. Omdat Belgi tegelijkertijd niet kon winnen van Oekrane, plaatste Roemeni zich als groepshoofd. En dat terwijl alle landen in Groep E op vier punten eindigden. En zo speelt het op het oog kleine Roemeni tegen het 'grote' Nederland.

w/

De nationale ploeg van Roemeni mag de dag voor de achtste finale van het EK tegen Nederland niet in het stadion trainen. De Allianz Arena is de locatie van de wedstrijd, maar alleen Nederland mag daar maandag 1 juli de afsluitende training afwerken.

Dat meldt het Roemeense medium GSP. De reden voor de 'verboden toegang' van Roemeni is eigenlijk heel simpel: omdat de ploeg er al een wedstrijd heeft gespeeld dit EK, mag het niet ng een keer in het stadion trainen. Dat is alleen weggelegd voor landen die de locatie (nog) niet kennen.

w/

Nederland mag wel
Daarom mag Nederland wl afsluitend trainen in het stadion van Bayern Mnchen. Oranje speelde tijdens het EK de groepswedstrijden in Hamburg, Leipzig en Berlijn. In Mnchen werd er nog niet eerder gespeeld. Nederland mag op 1 juli na de persconferenties dus op het heilige gras kennismaken met het veld en het stadion, Roemeni moet trainen op een ander complex in of om Mnchen.

Nederland niet in Berlijn
In de eventuele kwartfinale heeft Nederland dezelfde pech als Roemeni in de achtste finale. De kwartfinale waar Nederland eventueel in uitkomt, tegen de winnaar van Oostenrijk - Turkije, is namelijk op 6 juli in Berlijn. Dat was het stadion waar Nederland - Oostenrijk in de groepsfase ook werd gespeeld, toevalligerwijs. Dat duel verloor Oranje met 3-2, waardoor Oostenrijk Groep D won en Nederland als beste nummer drie alsnog doorging naar de knock-outfase.

Nederland - Oostenrijk
In de situatie dat zowel Oostenrijk als Nederland de achtste finale wint, dan mogen beide teams dus niet in het stadion van Hertha BSC trainen, omdat beide landen er al een duel hebben afgewerkt en het stadion dus al kennen. Roemeni en Turkije speelden beide nog niet in het olympisch stadion in Berlijn.

Dinsdag 2 juli.18:00 uur. Allianz Arena Mnchen.

w/

Weerbericht dinsdag 2 juli. Hier en daar een lachbui, afgewisseld met een donderscheet en een vallende Roemeense ster.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 27-06-2024 21:38:10 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 juni 2024 @ 21:21:43 #8
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214073682
Weerbericht?
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 21:42:18 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_214073982
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weerbericht?
Done. Nog meer wensen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214074436
Goed topic. Bedankt, TS. :7

donderdag 27 juni 2024 @ 22:13:32 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214074459
Tongescu _O_
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 22:17:32 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074505
quote:
5s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:13 schreef Kopiko het volgende:
Tongescu _O_
:D

pi_214074513
Er zijn twee topics.. wat nu? Een van jullie beiden heeft noeste arbeid zitten verrichten voor jan lul
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 22:23:00 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074562
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn twee topics.. wat nu? Een van jullie beiden heeft noeste arbeid zitten verrichten voor jan lul
:{

Mergen :? :)

donderdag 27 juni 2024 @ 22:31:41 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214074627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee vandaag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:35:14 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214074655
Gaat waarschijnlijk ongeveer 20 graden worden met een kans op regen in Mnchen
pi_214074665
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.
No bitch to me
pi_214074674
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Momo het volgende:
Gaat waarschijnlijk ongeveer 20 graden worden met een kans op regen in Mnchen
Intermediates of full wets?
  Forum Admin donderdag 27 juni 2024 @ 22:41:01 #19
35723 crew  GGMM
pi_214074693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Done

Alleen is dan alsnog de eerste de OP, maar dan gaat je post iig niet verloren :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 27 juni 2024 @ 22:43:05 #20
35723 crew  GGMM
pi_214074718
En nu staat Tong80 in de lijst als TS maar is de eerste post van Pietje

Blijven doneren.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 22:43:35 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Done

Alleen is dan alsnog de eerste de OP, maar dan gaat je post iig niet verloren :)
Die op kun je toch gewoon in deze OP plaatsen :?

Forum Admin donderdag 27 juni 2024 @ 22:44:16 #22
35723 crew  GGMM
pi_214074730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Die op kun je toch gewoon in deze OP plaatsen :?

Kan, maar dan is Pietje z'n verhaal(tje) weg waar hij ook tijd en moeite in heeft gestoken.

Ik zou zeggen kom samen tot een acceptabele oplossing, dan voer ik hem uit!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 22:44:22 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074732
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
En nu staat Tong80 in de lijst als TS maar is de eerste post van Pietje

Blijven doneren.
:?

Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 22:45:03 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074740
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Kan, maar dan is Pietje z'n verhaal(tje) weg waar hij ook tijd en moeite in heeft gestoken.

Ik zou zeggen kom samen tot een acceptabele oplossing, dan voer ik hem uit!
Jij bent de mod. Mij lijkt het simpel. Geen halszaak verder.

pi_214074867
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 23:04:27 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_214074892
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
Daar dachten ze in 2008 in Portugal anders over.

Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 23:08:09 #27
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214074921
Ik heb de OP’s maar samen gevoegd
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214074931
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Portugal won er het EK mee, en ik heb ze niet horen klagen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214075041
De NOS dacht, laten we de Roemenen even een beetje extra motiveren en ze laten denken dat wij hier allemaal massaal opgelucht waren. :')

https://nos.nl/l/2526395
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 23:23:17 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075059
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb de OP’s maar samen gevoegd
Jij begrijpt het. :)

donderdag 27 juni 2024 @ 23:54:55 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214075230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag GGMM. Persoonlijk vind ik de OP niet extreem boeiend, maar als jij het belangrijk vindt sta ik er voor open. :)
Een poll graag.
pi_214075427
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
De NOS dacht, laten we de Roemenen even een beetje extra motiveren en ze laten denken dat wij hier allemaal massaal opgelucht waren. :')

https://nos.nl/l/2526395
Je verwacht het niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 01:40:12 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 01:08 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Je verwacht het niet.
Wat niet ? Er staat toch niks vreemds in ? Wat zegt de Roemeense media dan ?

pi_214075716
Daley Blind erbij ter ondersteuning van de opbouw, en het wordt 2-0. Anders vrees ik een drama 1-3
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_214076438
Ik denk dat Nederland nog best wel redelijk voor de dag komt maar toch geen afstand kan nemen. Uiteraard wordt de penalty serie verloren.
pi_214076490
Roemeni kon niet eens van Liechtenstein winnen dan wel ertegen scoren, een eenvoudige 3-0 voor Oranje :B w/
pi_214076670
Als Nederland nu nog niet gebrand is op eerherstel, dan weet ik het ook niet meer. Gewoon vlammen en met rust al 2-0 voor staan zou ook wel eens lekker zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 28 juni 2024 @ 08:55:07 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214076694
POLL
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 16:08:39 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_214081112

Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 juni 2024 @ 17:16:08 #40
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214081771
twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 28 juni 2024 @ 17:19:37 #41
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214081820
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 17:16 schreef Paul het volgende:
[ x ]
Zwayer hier Oranje uit.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 17:25:26 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214081890
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 17:16 schreef Paul het volgende:
[ x ]
Dit is gespeeld.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 17:25:49 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_214081895
2-4 voor Nederland.

pi_214082069
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 17:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Zwayer hier Oranje uit.
Is dat topic er nu nog niet?
pi_214082410
Hup Roemeni
pi_214085110

Dit vond ik een gigantisch leuk feitje. Dat wist ik helemaal niet. :)
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 juni 2024 @ 04:33:34 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_214085840
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Dit vond ik een gigantisch leuk feitje. Dat wist ik helemaal niet. :)
Staat in mijn post.

pi_214086055
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 04:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Staat in mijn post.

Wellicht had ik de quote optie even moeten gebruiken.

Was ook een reactie op namelijk :)
pi_214086382
---------- Verbruggen -------------

Frimpong --- Dijk --- Ake ---- Maatsen

-----Schouten ----------- Blind -------

---------------- Simons -----------

--- Malen ---- Weghorst ---- Gakpo

Wishful thinking :)
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 29 juni 2024 @ 08:54:44 #50
80791 crew  Paul
pi_214086418
---------- Verbruggen -------------

Frimpong --- Dijk --- Ake ---- Maatsen

-----Schouten ----------- Gravenberch-------

---------------- Simons -----------

--- Malen ---- Zirkzee ---- Gakpo

Wishful thinking :)
pi_214087324
Roemeni speelt 4-5-1

Verbruggen
Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak
Frimpong, Schouten, Gakpo, Reijnders, Simons
Depay
pi_214093086
Koeman moet zijn team gewoon dreigen om het stokje over te dragen aan Mona Keijzer. Gaan we eens zien hoe ze dan spelen…
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 juni 2024 @ 20:13:19 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_214093861
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 19:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Koeman moet zijn team gewoon dreigen om het stokje over te dragen aan Mona Keijzer. Gaan we eens zien hoe ze dan spelen…
Volendam is idd gedegradeerd En dan Veerman opstellen :?

pi_214099943
Hup Roemeni.
  zondag 30 juni 2024 @ 10:46:42 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214100176
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 10:18 schreef Zipportal het volgende:
Hup Roemeni.
Stukje boevenbende.
pi_214100214
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Stukje boevenbende.
Toeslagenaffaire.

Gr gr Wijnalsdjsjum
  zondag 30 juni 2024 @ 11:04:49 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214100337
quote:
Hup Roemeni.
:')
pi_214100488
Referee:
Felix Zwayer (Germany)

Assistant referees:
Stefan Lupp (Germany)
Marco Achmller (Germany)

Fourth official:
Daniel Siebert (Germany)

Video assistant referee:
Bastian Dankert (Germany)

Assistant video assistant referees:
Christian Dingert (Germany)
Jrme Brisard (France)
  Moderator zondag 30 juni 2024 @ 11:29:48 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214100515
Bergwijn - Brobbey - Malen

Blind - Gakpo - Gravenberch

Maatsen - Ak - de Ligt - Frimpong

Verbruggen
  Moderator zondag 30 juni 2024 @ 11:33:55 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214100518
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Verbruggen
Leuke troll.
pi_214100525
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Leuke troll.
Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.
  Moderator zondag 30 juni 2024 @ 11:35:26 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214100529
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.
Nee, gewoon nee.
  zondag 30 juni 2024 @ 11:36:48 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214100543
quote:

Verbruggen
Ik proef een lichte voorkeur voor Amsterdam.
  zondag 30 juni 2024 @ 11:37:33 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214100555
Het gaat overigens 'gewoon'

Gakpo Depay Frimpong

Simons
Schouten/Reijnders

Ak V Dijk De Vrij Dumbfries

Verbruggen

worden.
  maandag 1 juli 2024 @ 06:26:29 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214113046
quote:

Verbruggen
Stukje restverdedigingsproblematiek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 1 juli 2024 @ 07:44:45 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214113320
quote:

Verbruggen
Wel een leuk concept, spelen zonder verdedigende spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214113550
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat overigens 'gewoon'

Gakpo Depay Frimpong

Simons
Schouten/Reijnders

Ak V Dijk De Vrij Dumbfries

Verbruggen

worden.
Geen Malen ipv Frimpong?
pi_214113751
Dit heeft alles in zich om een schandalige afslachting voor Nederland te worden
pi_214113875
quote:
Hup Roemeni.
Hai Romnia!
lol
  maandag 1 juli 2024 @ 10:42:53 #71
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214114499
quote:

Verbruggen
*cries in Feyenoord*
graag op anoniem
pi_214114510
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:42 schreef KingRoland het volgende:

[..]
*cries in Feyenoord*
Ak en Maatsen komen uit de jeugd daar, mij kan geen clubvoor of afkeur verweten worden.
pi_214114616
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.
1-1 en dan winnen in de verlenging aub dan mag het 2-1 of 3-1 worden
ik moet vanaf nu zo'n beetje alles goed hebben om de secretaresse nog in te halen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214114643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Helaas, Polen was geluk, Frankrijk een incident en Oostenrijk de realiteit.
pi_214114659
Moeizame 2-1 winst voor Nederland
pi_214114679
Gelijkspel en er uit met penalties.
pi_214114718
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Dit heeft alles in zich om een schandalige afslachting voor Nederland te worden
:? :?

die Karpatenkoppen hebben in 14 pogingen ooit 1 keer van ons kunnen winnen, de kans is vrij klein dat het nog een keer lukt , zo slecht zijn we ook weer niet.... kijk alle goede landen hebben dit EK wat problemen, Duitsland kwam achter tegen Denemarken (die afgekeurde goal had kunnen tellen), Engeland was aan het prutsen, Spanje kwam achter....

De kwartfinale wordt gewoon weer Spanje, Duitsland, Engeland, Nederland, Frankrijk, Portugal, waarbij alleen Belgie en Italie ontbreken, die worden dan ingevuld door Zwitserland en Oostenrijk/Turkije

En dan lijkt het weer business as usual.
  maandag 1 juli 2024 @ 11:12:05 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214114746
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:10 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
:? :?

die Karpatenkoppen hebben in 14 pogingen ooit 1 keer van ons kunnen winnen, de kans is vrij klein dat het nog een keer lukt , zo slecht zijn we ook weer niet.... kijk alle goede landen hebben dit EK wat problemen, Duitsland kwam achter tegen Denemarken (die afgekeurde goal had kunnen tellen), Engeland was aan het prutsen, Spanje kwam achter....

De kwartfinale wordt gewoon weer Spanje, Duitsland, Engeland, Nederland, Frankrijk, Portugal, waarbij alleen Belgie en Italie ontbreken, die worden dan ingevuld door Zwitserland en Oostenrijk/Turkije

En dan lijkt het weer business as usual.
Nederland heeft al sinds 2008 geen kwartfinale meer gehaald

Business as usual.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214114800
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Business as usual.
Als we dit soort nietszeggende statistieken erbij moeten gaan halen...
pi_214114816
quote:

[..]

Business as usual.
In de tussentijd wel 2 keer bij de laatste vier op het WK w/ w/
pi_214114830
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:20 schreef TLC het volgende:

[..]
In de tussentijd wel 2 keer bij de laatste vier op het WK w/ w/
En nog een kwartfinale erbij in 2022. :)
  maandag 1 juli 2024 @ 11:24:33 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214114849
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als we dit soort nietszeggende statistieken erbij moeten gaan halen...
Jij bent toch van de nietszeggende statistieken? :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juli 2024 @ 11:30:01 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214114908
Eigenlijk sinds 2014 geen acceptabel toernooi meer gespeeld dus dat Nederland relatief ver komt zou ik zeker niet business as usual noemen, dat was alles.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214114951
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk sinds 2014 geen acceptabel toernooi meer gespeeld dus dat Nederland relatief ver komt zou ik zeker niet business as usual noemen, dat was alles.
Tja, we hebben ook enkel het EK 2021 gespeeld sindsdien.
  maandag 1 juli 2024 @ 11:34:49 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214114972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Inclusief WK’s
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214114994
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
WK 2022. En dat was een meer dan acceptabel toernooi, alleen volgens Caland niet.
pi_214115008
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
WK 2022. En dat was een meer dan acceptabel toernooi, alleen volgens Caland niet.
Vind ik ook, kwartfinale spelen is netjes.
  maandag 1 juli 2024 @ 11:39:12 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115022
quote:

[..]
Ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om ooit nog in een grotere lollerpoule dan toen terecht te komen. En zelfs daarin geen enkel wedstrijd een redelijk niveau gehaald. VS aardig en tegen de eerste beste tegenstander eruit nadat je 80 minuten zoek werd gespeeld.

Maar deze discussie hadden we al eens gevoerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115037
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vind ik ook, kwartfinale spelen is netjes.
Vrij veel goals gemaakt, de latere wereldkampioen op 2-2 houden, het achterin goed dichthouden en verder de wedstrijden winnen die je moet winnen.

Veel meer zat er niet in.
pi_214115053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om ooit nog in een grotere lollerpoule dan toen terecht te komen. En zelfs daarin geen enkel wedstrijd een redelijk niveau gehaald. VS aardig en tegen de eerste beste tegenstander eruit nadat je 80 minuten zoek werd gespeeld.

Maar deze discussie hadden we al eens gevoerd.
Nou, het WK 2026 gaat naar 48 landen, 12 poules waarvan er 32 doorstoten. Dat wordt helemaal lachwekkend.
pi_214115058
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Nou, het WK 2026 gaat naar 48 landen, 12 poules waarvan er 32 doorstoten. Dat wordt helemaal lachwekkend.
Is dat met een extra ronde dan?
  maandag 1 juli 2024 @ 11:42:49 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115060
quote:

[..]
I know. Maar zelfs dan wordt het moeilijk om Senegal, Ecuador en Qatar te evenaren qua makkelijksheidsgraad.

Dat was echt een geweldige loting _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115063
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is dat met een extra ronde dan?
8 beste nummers 3 en dan de knockout ronde in met 32 teams.
  maandag 1 juli 2024 @ 11:45:52 #95
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214115084
quote:

[..]
Acceptabel :') , 4x tegen de lamme en de blinde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214115092
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja je hebt je tegenstanders niet voor het uitkiezen. Wat is nou eigenlijk je verwijt? Dat we makkelijk geloot hebben?
  maandag 1 juli 2024 @ 11:48:38 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja je hebt je tegenstanders niet voor het uitkiezen. Wat is nou eigenlijk je verwijt? Dat we makkelijk geloot hebben?
Dat speelt zeker mee in toernooivoetbal ja. Als Koeman per ongeluk van Roemeni en Turkije wint gaan we hopelijk ook niet opeens doen alsof hij een wereldprestatie heeft afgeleverd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115144
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat speelt zeker mee in toernooivoetbal ja. Als Koeman per ongeluk van Roemeni en Turkije wint gaan we hopelijk ook niet opeens doen alsof hij een wereldprestatie heeft afgeleverd.
Koeman heeft al van een matige tegenstander als Oostenrijk (niveau Verenigde Staten) verloren dus hij staat sowieso al met 1-0 achter ten opzichte van het WK dan.
pi_214115173
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk dat niemand daar echt nog over praat dan. Nederland in 88 kwam met zeer veel moeite door de groep heen en werden uiteindelijk kampioen.
  maandag 1 juli 2024 @ 12:00:17 #100
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214115193
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Koeman heeft al van een matige tegenstander als Oostenrijk (niveau Verenigde Staten) verloren dus hij staat sowieso al met 1-0 achter ten opzichte van het WK dan.

Ik schat Oostenrijk een stuk hoger in.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214115257
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
gezeik over lotingen is echt niveau groep 3 en vooral zeuren om het zeuren.
pi_214115274
Het mooiste scenario is natuurlijk morgenavond winnen en dan zaterdag revanche op Oostenrijk. Bij een wedstrijd tussen Nederland en Turkije kun je fikse problemen verwachten in de binnensteden (wie er ook wint).
  maandag 1 juli 2024 @ 12:11:38 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115318
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Het mooiste scenario is natuurlijk morgenavond winnen en dan zaterdag revanche op Oostenrijk. Bij een wedstrijd tussen Nederland en Turkije kun je fikse problemen verwachten in de binnensteden (wie er ook wint).
Dat zal ook wel meevallen, niet dat dan de harde kernen van Nederlandse clubs oranje dan wel opeens boeiend vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115330
quote:

[..]

Business as usual.
edit: sorry ik zit te werken en ik had niet gezien dat jullie hier al 25 posts aan gewijd hadden...

maar nu moeten ze dus tegen een Roemeni, met ng veel slechtere stats, dus nu halen ze het weer eens wel.
(ook 2de, 3de en kwartfinale op WK's sinds 2010 overigens)
pi_214115338
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:13 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
maar nu moeten ze dus tegen een Roemeni, met ng veel slechtere stats, dus nu halen ze het weer eens wel.
(ook 2de, 3de en kwartfinale op WK's sinds 2010 overigens)
Jaaaa
Het is maar een pauper voetballand wij gaan winneen hopsakee
lol
pi_214115339
twitter

Wordt tijd weer eens gewoon 2-0 te winnen binnen 90 min.
  maandag 1 juli 2024 @ 12:16:33 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115345
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]

Koeman kan alle RECORDS gaan breken :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115362
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Jaaaa
Het is maar een pauper voetballand wij gaan winneen hopsakee
ik geef ons wel 80% kans ja (na verlenging, 1-1 in reguliere speeltijd)
pi_214115375
Ik hoop vooral gewoon een Oranje gezien dat er gvd opklapt (zonder het hoofd te verliezen) en laat zien dat het kwalitatief meer dan genoeg potentie heeft.
pi_214115399
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel acceptabel..Argentini was beter (geen schande) maar met een beetje geluk hadden we die gepakt
  maandag 1 juli 2024 @ 12:28:08 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214115410
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel acceptabel..Argentini was beter (geen schande) maar met een beetje geluk hadden we die gepakt
Je speelde juist met bizar veel geluk nog gelijk

Met een beetje geluk had Drank van Tsjechie gewonnen. Het telt alleen niet echt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214115413
Mijn kaartjes verkocht met dikke winst.

Goede handel zeg.
  maandag 1 juli 2024 @ 12:34:28 #113
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214115470
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Daarvoor hadden we geen tegenstand, dit was het eerste land dat kon voetballen.
  maandag 1 juli 2024 @ 12:36:21 #114
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214115477
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Goede handel zeg.
Woekerhandelaar gespot.
pi_214115484
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Woekerhandelaar gespot.
@Bezsen was mijn baas niet dus kon geen vrij regelen.
pi_214115495
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Koeman kan alle RECORDS gaan breken :)
De 100 meter horden _O_
200 Meter vrije slag _O_
De 300 meter horlepiep dansen op 1 been _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_214115514
quote:
[ x ]

Dat is wel een bijzonder treurig statistiek
* Verwijderd *
pi_214115806
quote:
[ x ]

1992 Denemarken
1996 Frankrijk
2000 op eigen bodem werd nog wel gewonnen van Joegoslavi, daarna Itali met pingels
2004 Zweden na pingels verslagen, toen kwam Portugal
2008 Rusland
2012 Welke knockout wedstrijd?
2016 Welk EK?
2020 Tsjechi
pi_214115835
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:45 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Dat is wel een bijzonder treurig statistiek
1992 eruit in de halve finale tegen Denemarken na pingels.
1996 eruit in de kwartfinale tegen Frankrijk na pingels.
2000 was natuurlijk in eigen land en telt niet mee voor deze statistiek, ook al was het maar n potje (Joegoslavi). Over Itali wil ik het niet hebben.
2004, gewonnen van Zweden in de kwartfinale na pingels, eruit tegen Portugal in de halve finale.
2008, eruit in de kwartfinale tegen Rusland na verlenging.
2012, eruit in de groepsfase met Portugal, Duitsland en Denemarken.
2016, niet gekwalificeerd.
2021, eruit tegen Tsjechi in de achtste finale.

Gvd, het wordt wel weer eens tijd ja.
  maandag 1 juli 2024 @ 13:57:20 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214115928
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Goede handel zeg.
Gerapporteerd aan de UEFA.
pi_214116275
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 13:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gerapporteerd aan de UEFA.
Overruled door de FIFA

Gr gr Infantino & Sepp Blatter
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 juli 2024 @ 14:49:45 #122
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214116333
quote:
[ x ]

1-0 mag ook
AZ
ALKMAAR
pi_214116943
quote:

[..]
32 ja? Lol.

Doe gewoon 1028 landen en KO systeem. Ja we vinden heus wel 1028 landen maak je geen enkele zorgen.

Beschermde loting voor de top 16 van de FIFA Ranking.
pi_214117285
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 15:58 schreef Nober het volgende:

[..]
32 ja? Lol.

Doe gewoon 1028 landen en KO systeem. Ja we vinden heus wel 1028 landen maak je geen enkele zorgen.

Beschermde loting voor de top 16 van de FIFA Ranking.
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 175-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).

Vervolgens doe je de overblijvende 192 landen in 32 poules van 6 landen. De FIFA-nummers 1 t/m 32 voeren dan een poule aan. Al die landen spelen een keer tegen elkaar, dus 5 wedstrijden per team, of 15 wedstrijden per poule. In totaal dus 32 * 15 = 480 wedstrijden, allemaal live op tv, inclusief prachtige publiekstrekkers als Lesotho-Cambodja of Zuid-Soedan tegen Jemen. De groepswinnaars gaan door naar de knockoutfase.

[ Bericht 0% gewijzigd door TAmaru op 01-07-2024 16:43:56 ]
Mja
pi_214117298
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 174-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).

Vervolgens doe je de overblijvende 192 landen in 32 poules van 6 landen. De FIFA-nummers 1 t/m 32 voeren dan een poule aan. Al die landen spelen een keer tegen elkaar, dus 5 wedstrijden per team, of 15 wedstrijden per poule. In totaal dus 32 * 15 = 480 wedstrijden, allemaal live op tv, inclusief prachtige publiekstrekkers als Lesotho-Cambodja of Zuid-Soedan tegen Jemen. De groepswinnaars gaan door naar de knockoutfase.
hallo @capuchon_jongen
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 16:48:20 #126
Belg
pi_214117392
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 175-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).

goed idee _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 16:48:32 #127
Belg
pi_214117397
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
hallo @:capuchon_jongen
Hij heeft wel een goed idee
  maandag 1 juli 2024 @ 20:33:02 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214121057
Er zijn weer harde woorden gevallen, dit kan niet meer misgaan!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214121565
Na morgen is het Roemeniet :+
  Trouwste user 2022 maandag 1 juli 2024 @ 21:22:42 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_214121753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:13 schreef TLC het volgende:
Na morgen is het Roemeniet :+
Ze druipen roemloos af. ;)

pi_214121804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Er zijn weer harde woorden gevallen, dit kan niet meer misgaan!
Acum ori niciodata
Hai Romania
lol
pi_214122002
Ik vrees dat de Roemeense vechtlust onze koorknaapjes de das om gaat doen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juli 2024 @ 22:31:42 #133
80791 crew  Paul
pi_214123147
Wie doet commentaar?
pi_214125171
Metschdej !! :B w/
pi_214125184
Roemeni bespaart ons de afgang om nogmaals van Oostenrijk te verliezen.
pi_214125290
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie doet commentaar?
Hugo Walker
  dinsdag 2 juli 2024 @ 07:29:56 #137
66130 Erasmusch
easy easy
pi_214125411

[ Bericht 100% gewijzigd door Erasmusch op 02-07-2024 09:58:45 (Verkocht ) ]
pi_214125513
MATCHDAY! *O*
  dinsdag 2 juli 2024 @ 08:05:29 #139
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214125514
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214125518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
Dat is nou net het probleem (soms) met het Nederlandse Elftal: die gaan mee in het spel van de tegenstander en zijn af en toe zo dom om dus een vechtwedstrijd te gaan voetballen, terwijl ze dat helemaal niet kunnen.
pi_214125796
Inb4 de vroege tegen-(eigen)goal
pi_214125804
quote:
*Roemenen
lol
pi_214125938
quote:
Wij ook niet.
pi_214126052
Dit gaat een zeer pijnlijke uitschakeling worden voor Nederland.
pi_214126056
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 09:56:50 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_214126201
quote:
Nigel de Jong is een destructieve speler en bestuurder. Met z'n grincha gelul. Met Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona win je kampioenschappen. Met spelers als de Jong word je de schande van een toernooi. Nederland heeft zich altijd onderscheiden als klein land door aanvallend en technisch voetbal. Dan ga je een keer op je muil, maar uiteindelijk ben je spekkoper.

dinsdag 2 juli 2024 @ 10:00:20 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214126223
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie doet commentaar?
Jan Roelfs.
pi_214126243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jan Roelfs.
En de goal. De goal voor Roemeni.
pi_214126261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:03 schreef byah het volgende:
Inb4 de vroege tegen-(eigen)goal
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
pi_214126295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar:

quote:
fcupdate
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

psvinside
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalprimeur
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Roemeni: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Malen, Simons, Gakpo; Depay

voetbalzone

fr12
Vermoedelijke opstelling
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo

sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Reijnders, Schouten, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo

Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo

fr-fans
Vermoedelijke opstelling:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo

voetbal.headliner
De vermoedelijke opstelling van Oranje wordt als volgt verwacht: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalverslaafd
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen, Ak, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Reijnders, Schouten, Simons, Gakpo, Depay, Malen

eurosport
VERMOEDELIJKE OPSTELLING NEDERLAND TEGEN ROEMENI
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Reijnders, Simons, Schouten; Malen, Memphis, Gakpo

msn

nieuwsblad
Vermoedelijke opstelling Roemeni (4-3-3): Niță - Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu - M. Marin, R. Marin, Stanciu - Man, Mihăilă, Drăguș

Vermoedelijke opstelling Nederland (4-3-3): Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak - Schouten, Simons, Reijnders - Frimpong, Depay, Gakpo

bet365
Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Roemeni
Opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

hln
Vermoedelijke opstellingen
Nederland
Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak - Reijnders, Schouten - Malen, Xavi, Gakpo - Memphis

Roemeni
Nita - Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu - R. Marin, S. Marin, Stanciu - Hagi, Dragus, Coman

sports mole
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

sportstar
ROMANIA VS NETHERLANDS PREDICTED LINEUPS

Romania predcited lineup (4-3-3): Nita, Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu, R. Marin, S. Marin, Stanciu, Hagi, Dragus, Coman

Netherlands predicted lineup (4-3-3): Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake, Schouten, Simons, Reijnders, Frimpong, Depay, Gakpo

cbs sports
Possible Romania XI: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Possible Netherlands XI: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

uefa
Predicted line-up: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Depay, Gakpo

Predicted line-up: Niță; Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu; M. Marin, R. Marin, Stanciu; Man, Mihăilă, Drăguș

footballcritic
Romania's possible starting lineup: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Netherlands' possible starting lineup: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

gistmania
Romania possible starting lineup:
Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

footballwhispers
Predicted lineup: Nita (GK), Ratiu, Dragusin, Burca, Rus, M. Marin, Hagi, R. Marin, Stanciu, Coman, Dragus

Predicted lineup: Verbruggen (GK), Geertruida, de Vrij, van Dijk, Ake, Reijnders, Schouten, Veerman, Simons, Gakpo, Depay
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:11:21 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214126307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat een zeer pijnlijke uitschakeling worden voor Nederland.
Dit onderste deel van het bracket is echt loller.
pi_214126700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nigel de Jong is een destructieve speler en bestuurder. Met z'n grincha gelul. Met Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona win je kampioenschappen. Met spelers als de Jong word je de schande van een toernooi. Nederland heeft zich altijd onderscheiden als klein land door aanvallend en technisch voetbal. Dan ga je een keer op je muil, maar uiteindelijk ben je spekkoper.

Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten en Maradona in staat stellen te shinen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-07-2024 11:30:24 ]
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:59:34 #153
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214126718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona in staat stellen te shinen.
En dat grinta verhaal kwam van Marco zelf. (lol)
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 11:00:07 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_214126723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona in staat stellen te shinen.
Complete nonsens. Waterdragers zijn een welkome toevoeging.

Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 11:00:40 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_214126730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
En dat grinta verhaal kwam van Marco zelf. (lol)
Nee hoor.

Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.

De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."

Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentini is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."

https://www.msn.com/nl-nl(...)en-reden/ar-BB1k0Cu2

dinsdag 2 juli 2024 @ 11:08:19 #156
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214126800
Zelfs Belgi won vrij eenvoudig van Roemeni.
AZ
ALKMAAR
pi_214127073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor.

Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.

De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."

Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentini is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."

Visionair Nigel wil terug naar de jaren '90 met rechtsbenige rechtsbuitens die echt belachelijk makkelijk te verdedigen zijn.
pi_214127098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
Portugal.
pi_214127180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Portugal.
En Duitsland. En Frankrijk.

Eigenlijk alleen Spanje en Engeland dus :')
pi_214127189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:

[..]
:') 3 van de 5 toplanden hebben geen goal tegen gehad tegen een mindere tegenstander. In de categorie 'meest vergezochte statistiek ooit' komt deze wel hoog.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2024 11:49:26 ]
pi_214127243
Maar goed, ik heb er wel zin in :Y

Als je net zo kut voetbalt als tegen Oostenrijk, pleur dan maar lekker op uit het toernooi. En als het beter gaat, dan pak je die Roemenen gewoon.
pi_214127259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, ik heb er wel zin in :Y

Als je net zo kut voetbalt als tegen Oostenrijk, pleur dan maar lekker op uit het toernooi. En als het beter gaat, dan pak je die Roemenen gewoon.
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:02:56 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor.

Jawel hoor, maar je hebt de uitzending gister niet gezien dus.
pi_214127392
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen. Er mist een leider die door het vuur gaat.

Ik verwacht 60% balbezit maar minstens 2 goals tegen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:12:41 #165
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214127396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.
pi_214127402
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.
Dat is wel een scenario ja. Je moeten hopen dat je er inderdaad snel doorheen kunt komen en het niet te lang 0-0 blijft. Verwacht ook dat de Roemenen countervoetbal gaan spelen.
pi_214127449
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:08 schreef Durmada het volgende:
Zelfs Belgi won vrij eenvoudig van Roemeni.
Belgi won ook in Oostenrijk vorig jaar oktober. Gaan ver komen dit EK.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:37:52 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214127603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef byah het volgende:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen.
Kwartfinale tegen Argentini gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in Belgi jaloers op.
pi_214127614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:37 schreef VoMy het volgende:

[..]
Kwartfinale tegen Argentini gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in Belgi jaloers op.
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:41:08 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214127626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.
Ah, vechten is een gevoel dat vaag wordt gehouden zodat de klager over het gebrek aan "vechten" altijd gelijk heeft?

Uiteindelijk werd ook tegen Argentini gewoon nog een verlenging uit het vuur gesleept.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:46:39 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127678
quote:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi.
:D :D :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Portugal.
Portugal kon berhaupt niets forceren in reguliere tijd

Duitsland ook niet zie ik nu.
Was dan toevallig de laatste dagen van toepassing
pi_214127792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
:') 3 van de 5 toplanden hebben geen goal tegen gehad tegen een mindere tegenstander. In de categorie 'meest vergezochte statistiek ooit' komt deze wel hoog.
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.

En Portugal moest verlengen om verder te komen.
Misschien ook net de vraag wie je als de toplanden defineert.
pi_214127814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:01 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.

En Portugal moest verlengen om verder te komen.
Misschien ook net de vraag wie je als de toplanden defineert.
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
pi_214127833
quote:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen. Er mist een leider die door het vuur gaat.

Ik verwacht 60% balbezit maar minstens 2 goals tegen.
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
pi_214127852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
pi_214127854
Oh, ik mis waarschijnlijk het begin (sowieso eerste helft) van deze wedstrijd en ook een groot deel van OOS-TUR. :{
Wel een scherm aanwezig in het restaurant maar in een andere ruimte. Snel dooreten dus.

Zal sowieso niet meeposten vanavond.

Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk. ;(

n voordeel voor jullie: ik doe niet mee aan hex vanavond. @Coco @Oriente @Vllig Lsgelst @Wappie Wout @Keplerer nogwatnogwat
Vooruit, 2 voordelen dan: ik zal mijn werkgever helemaal kaalvreten en drinken vanavond. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_214127857
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.
Zoiets skip je dan toch?
pi_214127865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
:D volgende keer ff checken ipv posten met alleen voorgaande dagen in gedachte :@
pi_214127884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun lijden verlost. Veel supporters stonden ook al buiten.
pi_214127886
quote:
"Hoi chef, lijkt het je niet verstandig om dat etentje een andere keer te doen i.v.m. voetbal? Mocht het alsnog doorgaan, ben ik er in elk geval niet bij. Gr gr Salina"

Niet zo moeilijk toch?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:20:22 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127887
ANNOUNCE de tietenman.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:20:52 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal uit is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun leiden verlost.
Ik denk dat @GGMM en @onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zoiets skip je dan toch?
Nah, ik ga niet zomaar afzeggen.
Ze hadden andere datum kunnen proberen te faxen maar zo vlak voor de zomer wordt dat lastig. Ga er gewoon heen. Misschien wel eens lollig om de tweede helft te kijken met collega's. Anders kijk ik toch maar thuis in mijn eentje.

Voor de 1e helft zal er vast wel iemand de telefoon met een stream aanzetten.

Sfeer. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_214127899
pi_214127901
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat @:ggmm en @:onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.
pi_214127906
twitter
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:23:06 #188
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127908
VAN LINKS NAAAR RECHTS

twitter
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:23:30 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127911
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:23:58 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
VAN LINKS NAAAR RECHTS

[ x ]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:26:38 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:27:17 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.
Dit noem je ook wel een bubbel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:27:55 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127946
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127948
quote:
Oh, ik mis waarschijnlijk het begin (sowieso eerste helft) van deze wedstrijd en ook een groot deel van OOS-TUR. :{
Wel een scherm aanwezig in het restaurant maar in een andere ruimte. Snel dooreten dus.

Zal sowieso niet meeposten vanavond.

n voordeel voor jullie: ik doe niet mee aan hex vanavond. @:Coco @:Oriente @:Vllig Lsgelst @:Wappie Wout @:Keplerer nogwatnogwat
Vooruit, 2 voordelen dan: ik zal mijn werkgever helemaal kaalvreten en drinken vanavond. :Y)
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt. :)
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:28:43 #196
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:29:41 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:

[..]
O was jij dat steeds met die belachelijke namen (Vooruit, vond die Keplerer nog wat nog wat wel grappig)?
Nooit geweten.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:30:20 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!
HOLLAND HOLLAND HOLLAND
pi_214127969
quote:
02-07-2024 @ 13:00:11

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 18:00 Mnchen] Roemeni - Nederland #1"
Lekker begin van de dag!
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:31:27 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214127972
Oranje en geel op de tribunes is wel kleurrijk en een mooie combi :)
pi_214127976
Ik heb er zin in, de wedstrijdspanning begint een beetje te komen :)
pi_214128009
Speelt Nederland in het blauw trouwens?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:38:04 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214128019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Die kans lijkt me redelijk aanwezig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214128040
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Die kans lijkt me redelijk aanwezig.
Prima shirt, in elk geval hebben ze daar al een keer in gewonnen.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 13:43:06 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_214128056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ik zal jou eens taggen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:46:17 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214128078
TIETENMANGOD gespot.

twitter
pi_214128215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Ja.
pi_214128226
In het kader van de borrelpraatanalyses:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2024 14:09:54 ]
pi_214128237
quote:
Ik walg van mezelf maar ik ben het eens met Mark :r
pi_214128238
Ma Weghorst is trots:

dinsdag 2 juli 2024 @ 14:13:57 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214128248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ma Weghorst is trots:

[ afbeelding ]
Ook de moeder van Weghorst is een walgelijke act.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2024 @ 14:30:50 #213
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_214128358
Weghorstgod
  dinsdag 2 juli 2024 @ 14:31:13 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214128362
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 18:00 Mnchen] Roemeni - Nederland #1"

@GGMM @Slobeend check dit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 juli 2024 @ 14:32:19 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214128369
Wout gaat ONS naar de volgende ronde brengen.
pi_214128411
Xavi Simons staat overigens in de belangstelling van Bayern Mnchen.
pi_214128414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Xavi Simons staat overigens in de belangstelling van Bayern Mnchen.
Dat is geen goed teken anno 2024.
pi_214128419
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wout gaat ONS naar de volgende ronde brengen.
Dan snap ik waarom die een snipperdag aan het nemen is in de tour.
pi_214128425
MarinGOD
lol
pi_214128429
quote:
Het is lastig om dit serieus te nemen met dat rare Limburgse accentje.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 14:54:47 #221
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_214128527
Easy
pi_214128590
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:08:44 #223
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_214128616
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’

Het valt niet alleen ons op gezien dit artikel van de NOS gisteren.
Er zijn dus landen die het meer gecordineerd hebben met aanjagers etc. tel daar nog eens een groter percentage bioscooppubliek bij op en je hebt tribunes vol waar men niet veel verder komt dan HOLLAND-HOLLAND en het inzetten van de wave.
  Moderator dinsdag 2 juli 2024 @ 15:21:54 #224
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214128720
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @maxi-mus
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:26:05 #225
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214128751
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus
Gek dat het roeleert. Dacht dat Elshoff de vaste Oranje commentator was.
pi_214128766
Ik denk 2-1 voor de Roemenen helaas, onze arrogante ventjes gaan deze Oostblokkerts finaal onderschatten!
pi_214128775
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’

Het valt niet alleen ons op gezien dit artikel van de NOS gisteren.
Er zijn dus landen die het meer gecordineerd hebben met aanjagers etc. tel daar nog eens een groter percentage bioscooppubliek bij op en je hebt tribunes vol waar men niet veel verder komt dan HOLLAND-HOLLAND en het inzetten van de wave.
"Ik zou de leiders proberen te identificeren die een aanjaagfunctie hebben. Mensen die desnoods met de rug naar het veld toe staan om het publiek op te jutten"

Gras opvreten, desnoods de modder - vibes
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:28:45 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_214128786
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Oh.
pi_214128787
Als we van dit stel troglodieten verliezen dan weet ik het ook niet meer.
pi_214128791
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus
En de goal. De goal voor Gakpo.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:31:02 #231
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214128807
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
_O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_214128813
Weg Wouthorst _O_
pi_214128840
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.
pi_214128882
Ik ben er dan wel weer een jaartje of 4 klaar mee lol.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:47:20 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214128892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.
Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnen :')
  dinsdag 2 juli 2024 @ 15:50:28 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214128913
Ja ik kijk ook *O*
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juli 2024 @ 15:53:46 #237
367000 roos94
pi_214128930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik kijk ook *O*
Kijken er ook meisjes met je mee die van paarden houden?
pi_214128931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnen :')
The horrorrrr
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juli 2024 @ 15:54:15 #239
367000 roos94
pi_214128934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Zei men van Osterreich ook.
pi_214128940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zei men van Ostenrich ook.
Nee, Oostenrijk is gewoon een stugge solide ploeg. Roemeni moet je op kwaliteit gewoon zoek kunnen spelen en anders moet je gewoon opdoeken.
pi_214129034
Zo en meer ga ik deze pot niet jinxen haha.
pi_214129139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
VAN LINKS NAAAR RECHTS

[ x ]
Elke keer hetzelfde filmpje :')
pi_214129167
Oranje supporters.

Clowns. :')
pi_214129243
begint wel een beetje een act te worden.
pi_214129262
veel jaloerse mensen hier die liever een feestje hadden gehad in Munchen :-)
pi_214129276
Opstelling volgens Voetbalzone:

Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak, Schouten, Simons, Reijnders, Malen, Memphis, Gakpo

https://www.voetbalzone.n(...)dere-posities/436803
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:30:45 #247
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214129277
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
Al kreeg ik geld toe. :r
pi_214129292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Kun je wel een lekker biertje voor halen.
pi_214129318
quote:
zure bommen genot.
pi_214129324

OPVRETEN DIE OOSTBLOKKERS
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 16:34:00 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_214129337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk 2-1 voor de Roemenen helaas, onze arrogante ventjes gaan deze Oostblokkerts finaal onderschatten!
Wie zijn er arrogant :? Waren ze dat maar. Ze zijn veel te timide. :{

Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 16:34:35 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_214129350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 15:53 schreef roos94 het volgende:

[..]
Kijken er ook meisjes met je mee die van paarden houden?

dinsdag 2 juli 2024 @ 16:34:54 #253
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214129358
Dit wordt helemaal niks
Makkelijk eerste
pi_214129369
Oranje supporters doen het alleen goed als er een liedje voor ze aangezet word. Misschien moeten ze zo'n capo idioot neerzetten zoals bij ajax, maar dan weet je iig zeker dat ik nooit een wedstrijd zal bezoeken :')
* Verwijderd *
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 16:35:26 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_214129372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit wordt helemaal niks
That's the spirit _O_

pi_214129388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waar is de chutzpah, het gogme :p
pi_214129397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jij moet vast stinkend rijk zijn omdat je je voordoet als een supporter van Feyenoord.
pi_214129401
Veel plezier straks allen w/ w/
pi_214129406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Oranje supporters doen het alleen goed als er een liedje voor ze aangezet word. Misschien moeten ze zo'n capo idioot neerzetten zoals bij ajax, maar dan weet je iig zeker dat ik nooit een wedstrijd zal bezoeken :')
Het is jammer dat ze in het stadion altijd minder doen de Oranjefans ja.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:37:28 #260
474254 GurneyIsBestOke
pi_214129415
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Jij moet vast stinkend rijk zijn omdat je je voordoet als een supporter van Feyenoord.
@TweedeKlum is gewoon een echte hoor.
Makkelijk eerste
pi_214129431
Onze leeuwen gaan een top pot spelen zodat iedereen er weer in gelooft en dan in de kwarts er kansloos af.
pi_214129432
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:tweedeklum is gewoon een echte hoor.
pi_214129440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Onze leeuwen gaan een top pot spelen zodat iedereen er weer in gelooft en dan in de kwarts er kansloos af.
Een soort EK 2000 of 2008 dan.
pi_214129441
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:41:13 #265
474254 GurneyIsBestOke
pi_214129463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen dit Roemeni de meest logische opstelling (behalve Dumfries uiteraard) maar alsnog slecht gevoel.
Makkelijk eerste
pi_214129523
laten we hopen dat Gakpo z'n gouden pik heeft opgepoetst.
pi_214129529
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Tegen dit Roemeni de meest logische opstelling (behalve Dumfries uiteraard) maar alsnog slecht gevoel.
Het middenveld blijft twijfelachtig. Als je daarin (weer) overlopen wordt kun je in de problemen komen.
  Forum Admin dinsdag 2 juli 2024 @ 16:45:41 #268
35723 crew  GGMM
pi_214129543
0-2 gepoeld
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 16:45:47 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_214129545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het middenveld blijft twijfelachtig. Als je daarin (weer) overlopen wordt kun je in de problemen komen.
Weinig body daar idd. Maar eens kijken wat Xavi in deze rol doet.

Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 16:46:12 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_214129551
2-4 voor Nederland.

pi_214129559
Ik heb geen zin in verlenging en al helemaal geen zin in strafschoppen dus laten ze er aub eens voor zorgen dat ze het in reguliere speeltijd afmaken.
Zonder wrijving geen glans
pi_214129598
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen zin in verlenging en al helemaal geen zin in strafschoppen dus laten ze er aub eens voor zorgen dat ze het in reguliere speeltijd afmaken.
1-0 Roemeni staat genoteerd.
pi_214129630
1-3 Nederland, kutpot om te zien, 8 gele kaarten.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:50:31 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214129634
Laat ik gek doen en een keer een ruime zege voor Nederland voorspellen: 0-3.
pi_214129638
Bergwijn? LMAO
pi_214129640
Fucking Bergwijn :')
pi_214129647
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het is jammer dat ze in het stadion altijd minder doen de Oranjefans ja.
Het is gewoon een beetje triest

Hup holland hup :')
* Verwijderd *
pi_214129651
BERGWIJN JAAAAA!

WE GAAN WINNEN!

AJACIED OP HET VELD

TOETERTJES!
pi_214129656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:50 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Bergwijn? LMAO
eeeeh die bankt?

edit: Godverdomme.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:52:44 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_214129667
Bergwijn _O-
Oh.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:53:03 #281
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214129675
Koeman klootzak.
pi_214129680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
eeeeh die bankt?

edit: Godverdomme.
Hm, foutje van flashscore?
  Forum Admin dinsdag 2 juli 2024 @ 16:53:50 #283
35723 crew  GGMM
pi_214129689
Gelukkig heeft Koeman het """probleem op het middenveld""" opgelost door gewoon weer Dumfries op te stellen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214129692
Nou ik ga mijn verdriet denk ik maar verdrinken met een...
pi_214129693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]
Hm, foutje van flashscore?
Foutje van Koeman
pi_214129696

Volgens AD geen Bergwijn :?
pi_214129700
ik zag em ook niet maar ?
pi_214129701
twitter

Foutje van de OnsOranje social media stagiair? Toch? Toch? :'(
pi_214129707
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zijn allemaal wandelgangopstellingen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:55:08 #290
474254 GurneyIsBestOke
pi_214129713
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Er zijn geen andere opties toch? Lijkt mij meer dan logisch dat Veerman en Gravenberch niet spelen en Wijnaldum is walgelijk.

Geert of Maatsen opstellen had gekund als ‘extra mannetje op het middenveld’ maar dan moet je vrij veel aanpassen aan de rest van het team (dus de Vrij op de bank of Frimpong op rechtsbuiten). Dus dan dit maar alhoewel ik Dumfries in deze vorm nooit zou opstellen.
Makkelijk eerste
pi_214129734
draadje zonder eind
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:56:05 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_214129736
O nee, Bergwijn???
Makkelijk eerste
pi_214129740
Bergwijn? Speelt hij soms bij Ajax? :')
zie email 27 oktober
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:56:27 #295
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214129742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]

Die zitten er sowieso altijd naast.
pi_214129747
Wat een middenveld :{

En Bergwijn :N

Nachtkaars
pi_214129749
Bergwijn :') wordt weer fc oogaids
No bitch to me
pi_214129751
Ik hoop dat Koeman beter weet.
pi_214129767
quote:
Om als een josti met m’n dikke nep tieten van links naar rechts te springen? Nee bedankt.

dinsdag 2 juli 2024 @ 16:57:58 #300
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214129768
Bergwijn _O-
Je bent een waardeloze agent.
pi_214129771
Hup roemenie
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties