In een moeilijkere poule 4 punten halen is matig, maar in een zwakkere poule maak je met 4 punten indruk. Interessant.quote:Onder leiding van Ronald Koeman heeft Nederland een matige groepsfase achter de rug, met slechts 4 punten. Roemeni, gecoacht door Edward Iordănescu, heeft indruk gemaakt met hun solide verdediging en snelle counters, geleid door spelers als Florinel Coman.
Ik denk dat je prima snapt waarom ik dit schrijf.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In een moeilijkere poule 4 punten halen is matig, maar in een zwakkere poule maak je met 4 punten indruk. Interessant.
Ik vind het een tikkeltje overdreven, het gedeelte over Roemenie, zo goed waren die ook weer niet de laatste 2 wedstrijden. Belgie, dat toch ook vrij matig is dit toernooi, kwam er regelmatig makkelijk doorheen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je prima snapt waarom ik dit schrijf.
Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag GGMM. Persoonlijk vind ik de OP niet extreem boeiend, maar als jij het belangrijk vindt sta ik er voor open.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
- geen leuke feitjes
- geen stadion
- geen weerbericht
- geen polls
- wel een leuk persoonlijk stukje geschreven
4/10
Done. Nog meer wensen ?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn twee topics.. wat nu? Een van jullie beiden heeft noeste arbeid zitten verrichten voor jan lul
Intermediates of full wets?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Momo het volgende:
Gaat waarschijnlijk ongeveer 20 graden worden met een kans op regen in Mnchen
Die op kun je toch gewoon in deze OP plaatsenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done
Alleen is dan alsnog de eerste de OP, maar dan gaat je post iig niet verloren
Kan, maar dan is Pietje z'n verhaal(tje) weg waar hij ook tijd en moeite in heeft gestoken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die op kun je toch gewoon in deze OP plaatsen
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
En nu staat Tong80 in de lijst als TS maar is de eerste post van Pietje
Blijven doneren.
Jij bent de mod. Mij lijkt het simpel. Geen halszaak verder.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan, maar dan is Pietje z'n verhaal(tje) weg waar hij ook tijd en moeite in heeft gestoken.
Ik zou zeggen kom samen tot een acceptabele oplossing, dan voer ik hem uit!
Daar dachten ze in 2008 in Portugal anders over.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
Portugal won er het EK mee, en ik heb ze niet horen klagenquote:Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb de OP’s maar samen gevoegd
Een poll graag.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag GGMM. Persoonlijk vind ik de OP niet extreem boeiend, maar als jij het belangrijk vindt sta ik er voor open.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
De NOS dacht, laten we de Roemenen even een beetje extra motiveren en ze laten denken dat wij hier allemaal massaal opgelucht waren.![]()
https://nos.nl/l/2526395
Wat niet ? Er staat toch niks vreemds in ? Wat zegt de Roemeense media dan ?quote:
Staat in mijn post.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nationale ploeg van Roemeni mag de dag voor de achtste finale van het EK tegen Nederland niet in het stadion trainen. De Allianz Arena is de locatie van de wedstrijd, maar alleen Nederland mag daar maandag 1 juli de afsluitende training afwerken.
Dit vond ik een gigantisch leuk feitje. Dat wist ik helemaal niet.
Volendam is idd gedegradeerd En dan Veerman opstellenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Koeman moet zijn team gewoon dreigen om het stokje over te dragen aan Mona Keijzer. Gaan we eens zien hoe ze dan spelen…
Leuke troll.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergwijn - Brobbey - Malen
Blind - Gakpo - Gravenberch
Maatsen - Ak - de Ligt - Frimpong
Verbruggen
Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.
Ik proef een lichte voorkeur voor Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen
Stukje restverdedigingsproblematiek.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen
Wel een leuk concept, spelen zonder verdedigende spelers.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen
Geen Malen ipv Frimpong?quote:Op zondag 30 juni 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat overigens 'gewoon'
Gakpo Depay Frimpong
Simons
Schouten/Reijnders
Ak V Dijk De Vrij Dumbfries
Verbruggen
worden.
*cries in Feyenoord*quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen
1-1 en dan winnen in de verlenging aub dan mag het 2-1 of 3-1 wordenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.
Helaas, Polen was geluk, Frankrijk een incident en Oostenrijk de realiteit.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.
quote:Op maandag 1 juli 2024 09:00 schreef byah het volgende:
Dit heeft alles in zich om een schandalige afslachting voor Nederland te worden
Nederland heeft al sinds 2008 geen kwartfinale meer gehaaldquote:Op maandag 1 juli 2024 11:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]![]()
![]()
die Karpatenkoppen hebben in 14 pogingen ooit 1 keer van ons kunnen winnen, de kans is vrij klein dat het nog een keer lukt , zo slecht zijn we ook weer niet.... kijk alle goede landen hebben dit EK wat problemen, Duitsland kwam achter tegen Denemarken (die afgekeurde goal had kunnen tellen), Engeland was aan het prutsen, Spanje kwam achter....
De kwartfinale wordt gewoon weer Spanje, Duitsland, Engeland, Nederland, Frankrijk, Portugal, waarbij alleen Belgie en Italie ontbreken, die worden dan ingevuld door Zwitserland en Oostenrijk/Turkije
En dan lijkt het weer business as usual.
Als we dit soort nietszeggende statistieken erbij moeten gaan halen...quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland heeft al sinds 2008 geen kwartfinale meer gehaald
Business as usual.
In de tussentijd wel 2 keer bij de laatste vier op het WKquote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Business as usual.
En nog een kwartfinale erbij in 2022.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:20 schreef TLC het volgende:
[..]
In de tussentijd wel 2 keer bij de laatste vier op het WK![]()
Jij bent toch van de nietszeggende statistieken?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als we dit soort nietszeggende statistieken erbij moeten gaan halen...
Tja, we hebben ook enkel het EK 2021 gespeeld sindsdien.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk sinds 2014 geen acceptabel toernooi meer gespeeld dus dat Nederland relatief ver komt zou ik zeker niet business as usual noemen, dat was alles.
Inclusief WK’squote:Op maandag 1 juli 2024 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, we hebben ook enkel het EK 2021 gespeeld sindsdien.
WK 2022. En dat was een meer dan acceptabel toernooi, alleen volgens Caland niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, we hebben ook enkel het EK 2021 gespeeld sindsdien.
Vind ik ook, kwartfinale spelen is netjes.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
WK 2022. En dat was een meer dan acceptabel toernooi, alleen volgens Caland niet.
Ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om ooit nog in een grotere lollerpoule dan toen terecht te komen. En zelfs daarin geen enkel wedstrijd een redelijk niveau gehaald. VS aardig en tegen de eerste beste tegenstander eruit nadat je 80 minuten zoek werd gespeeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
WK 2022. En dat was een meer dan acceptabel toernooi, alleen volgens Caland niet.
Vrij veel goals gemaakt, de latere wereldkampioen op 2-2 houden, het achterin goed dichthouden en verder de wedstrijden winnen die je moet winnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind ik ook, kwartfinale spelen is netjes.
Nou, het WK 2026 gaat naar 48 landen, 12 poules waarvan er 32 doorstoten. Dat wordt helemaal lachwekkend.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg moeilijk gaat worden om ooit nog in een grotere lollerpoule dan toen terecht te komen. En zelfs daarin geen enkel wedstrijd een redelijk niveau gehaald. VS aardig en tegen de eerste beste tegenstander eruit nadat je 80 minuten zoek werd gespeeld.
Maar deze discussie hadden we al eens gevoerd.
Is dat met een extra ronde dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou, het WK 2026 gaat naar 48 landen, 12 poules waarvan er 32 doorstoten. Dat wordt helemaal lachwekkend.
I know. Maar zelfs dan wordt het moeilijk om Senegal, Ecuador en Qatar te evenaren qua makkelijksheidsgraad.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou, het WK 2026 gaat naar 48 landen, 12 poules waarvan er 32 doorstoten. Dat wordt helemaal lachwekkend.
8 beste nummers 3 en dan de knockout ronde in met 32 teams.quote:
Acceptabelquote:Op maandag 1 juli 2024 11:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja je hebt je tegenstanders niet voor het uitkiezen. Wat is nou eigenlijk je verwijt? Dat we makkelijk geloot hebben?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Acceptabel, 4x tegen de lamme en de blinde.
Dat speelt zeker mee in toernooivoetbal ja. Als Koeman per ongeluk van Roemeni en Turkije wint gaan we hopelijk ook niet opeens doen alsof hij een wereldprestatie heeft afgeleverd.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja je hebt je tegenstanders niet voor het uitkiezen. Wat is nou eigenlijk je verwijt? Dat we makkelijk geloot hebben?
Koeman heeft al van een matige tegenstander als Oostenrijk (niveau Verenigde Staten) verloren dus hij staat sowieso al met 1-0 achter ten opzichte van het WK dan.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee in toernooivoetbal ja. Als Koeman per ongeluk van Roemeni en Turkije wint gaan we hopelijk ook niet opeens doen alsof hij een wereldprestatie heeft afgeleverd.
Denk dat niemand daar echt nog over praat dan. Nederland in 88 kwam met zeer veel moeite door de groep heen en werden uiteindelijk kampioen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee in toernooivoetbal ja. Als Koeman per ongeluk van Roemeni en Turkije wint gaan we hopelijk ook niet opeens doen alsof hij een wereldprestatie heeft afgeleverd.
quote:Op maandag 1 juli 2024 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman heeft al van een matige tegenstander als Oostenrijk (niveau Verenigde Staten) verloren dus hij staat sowieso al met 1-0 achter ten opzichte van het WK dan.
gezeik over lotingen is echt niveau groep 3 en vooral zeuren om het zeuren.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja je hebt je tegenstanders niet voor het uitkiezen. Wat is nou eigenlijk je verwijt? Dat we makkelijk geloot hebben?
Dat zal ook wel meevallen, niet dat dan de harde kernen van Nederlandse clubs oranje dan wel opeens boeiend vinden.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Het mooiste scenario is natuurlijk morgenavond winnen en dan zaterdag revanche op Oostenrijk. Bij een wedstrijd tussen Nederland en Turkije kun je fikse problemen verwachten in de binnensteden (wie er ook wint).
edit: sorry ik zit te werken en ik had niet gezien dat jullie hier al 25 posts aan gewijd hadden...quote:Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Business as usual.
Jaaaaquote:Op maandag 1 juli 2024 12:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar nu moeten ze dus tegen een Roemeni, met ng veel slechtere stats, dus nu halen ze het weer eens wel.
(ook 2de, 3de en kwartfinale op WK's sinds 2010 overigens)
Koeman kan alle RECORDS gaan brekenquote:Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Wordt tijd weer eens gewoon 2-0 te winnen binnen 90 min.
ik geef ons wel 80% kans ja (na verlenging, 1-1 in reguliere speeltijd)quote:Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jaaaa
Het is maar een pauper voetballand wij gaan winneen hopsakee
Uiteindelijk wel acceptabel..Argentini was beter (geen schande) maar met een beetje geluk hadden we die gepaktquote:Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Acceptabel, 4x tegen de lamme en de blinde.
Je speelde juist met bizar veel geluk nog gelijkquote:Op maandag 1 juli 2024 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel acceptabel..Argentini was beter (geen schande) maar met een beetje geluk hadden we die gepakt
Daarvoor hadden we geen tegenstand, dit was het eerste land dat kon voetballen.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel acceptabel..Argentini was beter (geen schande) maar met een beetje geluk hadden we die gepakt
Woekerhandelaar gespot.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn kaartjes verkocht met dikke winst.
Goede handel zeg.
De 100 meter hordenquote:
Dat is wel een bijzonder treurig statistiekquote:Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
1992 Denemarkenquote:Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
1992 eruit in de halve finale tegen Denemarken na pingels.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzonder treurig statistiek
Gerapporteerd aan de UEFA.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn kaartjes verkocht met dikke winst.
Goede handel zeg.
Overruled door de FIFAquote:
1-0 mag ookquote:Op maandag 1 juli 2024 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
32 ja? Lol.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 175-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).quote:Op maandag 1 juli 2024 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
32 ja? Lol.
Doe gewoon 1028 landen en KO systeem. Ja we vinden heus wel 1028 landen maak je geen enkele zorgen.
Beschermde loting voor de top 16 van de FIFA Ranking.
hallo @capuchon_jongenquote:Op maandag 1 juli 2024 16:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 174-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).
Vervolgens doe je de overblijvende 192 landen in 32 poules van 6 landen. De FIFA-nummers 1 t/m 32 voeren dan een poule aan. Al die landen spelen een keer tegen elkaar, dus 5 wedstrijden per team, of 15 wedstrijden per poule. In totaal dus 32 * 15 = 480 wedstrijden, allemaal live op tv, inclusief prachtige publiekstrekkers als Lesotho-Cambodja of Zuid-Soedan tegen Jemen. De groepswinnaars gaan door naar de knockoutfase.
goed ideequote:Op maandag 1 juli 2024 16:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 175-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).
Vervolgens doe je de overblijvende 192 landen in 32 poules van 6 landen. De FIFA-nummers 1 t/m 32 voeren dan een poule aan. Al die landen spelen een keer tegen elkaar, dus 5 wedstrijden per team, of 15 wedstrijden per poule. In totaal dus 32 * 15 = 480 wedstrijden, allemaal live op tv, inclusief prachtige publiekstrekkers als Lesotho-Cambodja of Zuid-Soedan tegen Jemen. De groepswinnaars gaan door naar de knockoutfase.
Hij heeft wel een goed ideequote:
Ze druipen roemloos af.quote:
Acum ori niciodataquote:Op maandag 1 juli 2024 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Er zijn weer harde woorden gevallen, dit kan niet meer misgaan!
Dat is nou net het probleem (soms) met het Nederlandse Elftal: die gaan mee in het spel van de tegenstander en zijn af en toe zo dom om dus een vechtwedstrijd te gaan voetballen, terwijl ze dat helemaal niet kunnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
*Roemenenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Nigel de Jong is een destructieve speler en bestuurder. Met z'n grincha gelul. Met Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona win je kampioenschappen. Met spelers als de Jong word je de schande van een toernooi. Nederland heeft zich altijd onderscheiden als klein land door aanvallend en technisch voetbal. Dan ga je een keer op je muil, maar uiteindelijk ben je spekkoper.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstanderquote:
Nog een paar:quote:
quote:fcupdate
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
psvinside
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
voetbalprimeur
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Roemeni: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo
voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Malen, Simons, Gakpo; Depay
voetbalzone
fr12
Vermoedelijke opstelling
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo
sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Reijnders, Schouten, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo
fr-fans
Vermoedelijke opstelling:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo
voetbal.headliner
De vermoedelijke opstelling van Oranje wordt als volgt verwacht: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
voetbalverslaafd
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen, Ak, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Reijnders, Schouten, Simons, Gakpo, Depay, Malen
eurosport
VERMOEDELIJKE OPSTELLING NEDERLAND TEGEN ROEMENI
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Reijnders, Simons, Schouten; Malen, Memphis, Gakpo
msn
nieuwsblad
Vermoedelijke opstelling Roemeni (4-3-3): Niță - Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu - M. Marin, R. Marin, Stanciu - Man, Mihăilă, Drăguș
Vermoedelijke opstelling Nederland (4-3-3): Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak - Schouten, Simons, Reijnders - Frimpong, Depay, Gakpo
bet365
Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Roemeni
Opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay
hln
Vermoedelijke opstellingen
Nederland
Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak - Reijnders, Schouten - Malen, Xavi, Gakpo - Memphis
Roemeni
Nita - Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu - R. Marin, S. Marin, Stanciu - Hagi, Dragus, Coman
sports mole
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay
sportstar
ROMANIA VS NETHERLANDS PREDICTED LINEUPS
Romania predcited lineup (4-3-3): Nita, Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu, R. Marin, S. Marin, Stanciu, Hagi, Dragus, Coman
Netherlands predicted lineup (4-3-3): Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake, Schouten, Simons, Reijnders, Frimpong, Depay, Gakpo
cbs sports
Possible Romania XI: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman
Possible Netherlands XI: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay
uefa
Predicted line-up: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ak; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Depay, Gakpo
Predicted line-up: Niță; Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu; M. Marin, R. Marin, Stanciu; Man, Mihăilă, Drăguș
footballcritic
Romania's possible starting lineup: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman
Netherlands' possible starting lineup: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay
gistmania
Romania possible starting lineup:
Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay
footballwhispers
Predicted lineup: Nita (GK), Ratiu, Dragusin, Burca, Rus, M. Marin, Hagi, R. Marin, Stanciu, Coman, Dragus
Predicted lineup: Verbruggen (GK), Geertruida, de Vrij, van Dijk, Ake, Reijnders, Schouten, Veerman, Simons, Gakpo, Depay
Dit onderste deel van het bracket is echt loller.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:38 schreef Scorpie het volgende:
Dit gaat een zeer pijnlijke uitschakeling worden voor Nederland.
Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten en Maradona in staat stellen te shinen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nigel de Jong is een destructieve speler en bestuurder. Met z'n grincha gelul. Met Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona win je kampioenschappen. Met spelers als de Jong word je de schande van een toernooi. Nederland heeft zich altijd onderscheiden als klein land door aanvallend en technisch voetbal. Dan ga je een keer op je muil, maar uiteindelijk ben je spekkoper.
En dat grinta verhaal kwam van Marco zelf. (lol)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona in staat stellen te shinen.
Complete nonsens. Waterdragers zijn een welkome toevoeging.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Compleet mee oneens, met mensen als Nigel win je kampioenschappen (en zonder niet) omdat dat soort jongens een Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona in staat stellen te shinen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat grinta verhaal kwam van Marco zelf. (lol)
Visionair Nigel wil terug naar de jaren '90 met rechtsbenige rechtsbuitens die echt belachelijk makkelijk te verdedigen zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.
De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."
Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentini is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."
https://www.msn.com/nl-nl(...)en-reden/ar-BB1k0Cu2
Portugal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, ik heb er wel zin in
Als je net zo kut voetbalt als tegen Oostenrijk, pleur dan maar lekker op uit het toernooi. En als het beter gaat, dan pak je die Roemenen gewoon.
Jawel hoor, maar je hebt de uitzending gister niet gezien dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.
De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."
Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentini is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."
https://www.msn.com/nl-nl(...)en-reden/ar-BB1k0Cu2
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.
Dat is wel een scenario ja. Je moeten hopen dat je er inderdaad snel doorheen kunt komen en het niet te lang 0-0 blijft. Verwacht ook dat de Roemenen countervoetbal gaan spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.
Belgi won ook in Oostenrijk vorig jaar oktober. Gaan ver komen dit EK.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:08 schreef Durmada het volgende:
Zelfs Belgi won vrij eenvoudig van Roemeni.
Kwartfinale tegen Argentini gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in Belgi jaloers op.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef byah het volgende:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen.
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kwartfinale tegen Argentini gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in Belgi jaloers op.
Ah, vechten is een gevoel dat vaag wordt gehouden zodat de klager over het gebrek aan "vechten" altijd gelijk heeft?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef byah het volgende:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi.
Portugal kon berhaupt niets forceren in reguliere tijdquote:
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]3 van de 5 toplanden hebben geen goal tegen gehad tegen een mindere tegenstander. In de categorie 'meest vergezochte statistiek ooit' komt deze wel hoog.
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.
En Portugal moest verlengen om verder te komen.
Misschien ook net de vraag wie je als de toplanden defineert.
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef byah het volgende:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen. Er mist een leider die door het vuur gaat.
Ik verwacht 60% balbezit maar minstens 2 goals tegen.
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Zoiets skip je dan toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun lijden verlost. Veel supporters stonden ook al buiten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
"Hoi chef, lijkt het je niet verstandig om dat etentje een andere keer te doen i.v.m. voetbal? Mocht het alsnog doorgaan, ben ik er in elk geval niet bij. Gr gr Salina"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.![]()
Ik denk dat @GGMM en @onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal uit is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun leiden verlost.
Nah, ik ga niet zomaar afzeggen.quote:
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ggmm en @:onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Dit noem je ook wel een bubbel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Oh, ik mis waarschijnlijk het begin (sowieso eerste helft) van deze wedstrijd en ook een groot deel van OOS-TUR.![]()
Wel een scherm aanwezig in het restaurant maar in een andere ruimte. Snel dooreten dus.
Zal sowieso niet meeposten vanavond.
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.![]()
n voordeel voor jullie: ik doe niet mee aan hex vanavond. @:Coco @:Oriente @:Vllig Lsgelst @:Wappie Wout @:Keplerer nogwatnogwat
Vooruit, 2 voordelen dan: ik zal mijn werkgever helemaal kaalvreten en drinken vanavond.
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.
O was jij dat steeds met die belachelijke namen (Vooruit, vond die Keplerer nog wat nog wat wel grappig)?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.
HOLLAND HOLLAND HOLLANDquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!
Lekker begin van de dag!quote:02-07-2024 @ 13:00:11
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 18:00 Mnchen] Roemeni - Nederland #1"
Die kans lijkt me redelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Speelt Nederland in het blauw trouwens?
Ik zal jou eens taggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Speelt Nederland in het blauw trouwens?
Ik walg van mezelf maar ik ben het eens met Markquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In het kader van de borrelpraatanalyses:
Dat is geen goed teken anno 2024.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Xavi Simons staat overigens in de belangstelling van Bayern Mnchen.
Dan snap ik waarom die een snipperdag aan het nemen is in de tour.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wout gaat ONS naar de volgende ronde brengen.
Het is lastig om dit serieus te nemen met dat rare Limburgse accentje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In het kader van de borrelpraatanalyses:
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
Gek dat het roeleert. Dacht dat Elshoff de vaste Oranje commentator was.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus
"Ik zou de leiders proberen te identificeren die een aanjaagfunctie hebben. Mensen die desnoods met de rug naar het veld toe staan om het publiek op te jutten"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’
Het valt niet alleen ons op gezien dit artikel van de NOS gisteren.
Er zijn dus landen die het meer gecordineerd hebben met aanjagers etc. tel daar nog eens een groter percentage bioscooppubliek bij op en je hebt tribunes vol waar men niet veel verder komt dan HOLLAND-HOLLAND en het inzetten van de wave.
En de goal. De goal voor Gakpo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Als we van dit stel troglodieten verliezen dan weet ik het ook niet meer.
Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.
The horrorrrrquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnen
Zei men van Osterreich ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Als we van dit stel troglodieten verliezen dan weet ik het ook niet meer.
Nee, Oostenrijk is gewoon een stugge solide ploeg. Roemeni moet je op kwaliteit gewoon zoek kunnen spelen en anders moet je gewoon opdoeken.quote:
Al kreeg ik geld toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
veel jaloerse mensen hier die liever een feestje hadden gehad in Munchen :-)
zure bommen genot.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
Wie zijn er arrogantquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk 2-1 voor de Roemenen helaas, onze arrogante ventjes gaan deze Oostblokkerts finaal onderschatten!
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kijken er ook meisjes met je mee die van paarden houden?
That's the spiritquote:
Het is jammer dat ze in het stadion altijd minder doen de Oranjefans ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Oranje supporters doen het alleen goed als er een liedje voor ze aangezet word. Misschien moeten ze zo'n capo idioot neerzetten zoals bij ajax, maar dan weet je iig zeker dat ik nooit een wedstrijd zal bezoeken
@TweedeKlum is gewoon een echte hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij moet vast stinkend rijk zijn omdat je je voordoet als een supporter van Feyenoord.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tweedeklum is gewoon een echte hoor.
Een soort EK 2000 of 2008 dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Onze leeuwen gaan een top pot spelen zodat iedereen er weer in gelooft en dan in de kwarts er kansloos af.
Tegen dit Roemeni de meest logische opstelling (behalve Dumfries uiteraard) maar alsnog slecht gevoel.quote:
Het middenveld blijft twijfelachtig. Als je daarin (weer) overlopen wordt kun je in de problemen komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen dit Roemeni de meest logische opstelling (behalve Dumfries uiteraard) maar alsnog slecht gevoel.
Weinig body daar idd. Maar eens kijken wat Xavi in deze rol doet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het middenveld blijft twijfelachtig. Als je daarin (weer) overlopen wordt kun je in de problemen komen.
1-0 Roemeni staat genoteerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
Ik heb geen zin in verlenging en al helemaal geen zin in strafschoppen dus laten ze er aub eens voor zorgen dat ze het in reguliere speeltijd afmaken.
Het is gewoon een beetje triestquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze in het stadion altijd minder doen de Oranjefans ja.
Hm, foutje van flashscore?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeeh die bankt?
edit: Godverdomme.
Dat zijn allemaal wandelgangopstellingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens AD geen Bergwijn
Er zijn geen andere opties toch? Lijkt mij meer dan logisch dat Veerman en Gravenberch niet spelen en Wijnaldum is walgelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het middenveld blijft twijfelachtig. Als je daarin (weer) overlopen wordt kun je in de problemen komen.
Die zitten er sowieso altijd naast.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens AD geen Bergwijn
Om als een josti met m’n dikke nep tieten van links naar rechts te springen? Nee bedankt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |