Daar dachten ze in 2008 in Portugal anders over.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
Portugal won er het EK mee, en ik heb ze niet horen klagenquote:Op donderdag 27 juni 2024 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik voorspel een stunt van roemenie. Eerlijk gezegd gun ik het koeman en zijn zeer matige elftal ook niet. Als je 3e wordt moet je er gewoon uit liggen
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb de OP’s maar samen gevoegd
Een poll graag.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag GGMM. Persoonlijk vind ik de OP niet extreem boeiend, maar als jij het belangrijk vindt sta ik er voor open.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:20 schreef Em31 het volgende:
De NOS dacht, laten we de Roemenen even een beetje extra motiveren en ze laten denken dat wij hier allemaal massaal opgelucht waren.![]()
https://nos.nl/l/2526395
Wat niet ? Er staat toch niks vreemds in ? Wat zegt de Roemeense media dan ?quote:
Staat in mijn post.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De nationale ploeg van Roemenië mag de dag voor de achtste finale van het EK tegen Nederland niet in het stadion trainen. De Allianz Arena is de locatie van de wedstrijd, maar alleen Nederland mag daar maandag 1 juli de afsluitende training afwerken.
Dit vond ik een gigantisch leuk feitje. Dat wist ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |