Die kans lijkt me redelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Speelt Nederland in het blauw trouwens?
Ik zal jou eens taggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Speelt Nederland in het blauw trouwens?
Ik walg van mezelf maar ik ben het eens met Markquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In het kader van de borrelpraatanalyses:
Dat is geen goed teken anno 2024.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Xavi Simons staat overigens in de belangstelling van Bayern München.
Dan snap ik waarom die een snipperdag aan het nemen is in de tour.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wout gaat ONS naar de volgende ronde brengen.
Het is lastig om dit serieus te nemen met dat rare Limburgse accentje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
In het kader van de borrelpraatanalyses:
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
Gek dat het roeleert. Dacht dat Elshoff de vaste Oranje commentator was.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |