Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Zoiets skip je dan toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun lijden verlost. Veel supporters stonden ook al buiten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
"Hoi chef, lijkt het je niet verstandig om dat etentje een andere keer te doen i.v.m. voetbal? Mocht het alsnog doorgaan, ben ik er in elk geval niet bij. Gr gr Salina"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.![]()
Ik denk dat @GGMM en @onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal uit is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun leiden verlost.
Nah, ik ga niet zomaar afzeggen.quote:
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat @:ggmm en @:onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV en Nederland hadden daar volgens mij geen problemen mee in 88 en 89.
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Dit noem je ook wel een bubbel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hadden de cup voor een belangrijk deel te danken aan het kampioensteam van PSV, maar we speelden ook wel zeer overtuigend. De goals van Gullit en Van Basten gaan nog op social media wereldwijd rond. De Sovjet Unie waartegen Van Basten de winnende scoorde had destijds, in de jaren '80 misschien wel de beste keeper ter wereld.
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach als die mensen daar nou een hoop lol aan beleven. Lijken me types die verder ook niet zoveel hebben in het leven.
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Oh, ik mis waarschijnlijk het begin (sowieso eerste helft) van deze wedstrijd en ook een groot deel van OOS-TUR.![]()
Wel een scherm aanwezig in het restaurant maar in een andere ruimte. Snel dooreten dus.
Zal sowieso niet meeposten vanavond.
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.![]()
Één voordeel voor jullie: ik doe niet mee aan hex vanavond. @:Coco @:Oriente @:Völlig Lösgelöst @:Wappie Wout @:Keplerer nogwatnogwat
Vooruit, 2 voordelen dan: ik zal mijn werkgever helemaal kaalvreten en drinken vanavond.
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima dit gehos, alleen altijd zo jammer dat als ze eenmaal het stadion binnen zijn ze hun muil dichthouden en gaan zitten.
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederland mist goede liedjes. En PASSIE.
O was jij dat steeds met die belachelijke namen (Vooruit, vond die Keplerer nog wat nog wat wel grappig)?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk dat je mij in totaal 4 keer tagt.
HOLLAND HOLLAND HOLLANDquote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |