Volendam is idd gedegradeerd En dan Veerman opstellenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Koeman moet zijn team gewoon dreigen om het stokje over te dragen aan Mona Keijzer. Gaan we eens zien hoe ze dan spelen…

Leuke troll.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergwijn - Brobbey - Malen
Blind - Gakpo - Gravenberch
Maatsen - Ak - de Ligt - Frimpong
Verbruggen

Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.quote:

Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon een prima elftal. Ik heb in drie wedstrijden niets gezien wat suggereert dat de mensen die ik eruit haal erin moeten staan.

Ik proef een lichte voorkeur voor Amsterdam.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen

Stukje restverdedigingsproblematiek.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen

Wel een leuk concept, spelen zonder verdedigende spelers.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen

Geen Malen ipv Frimpong?quote:Op zondag 30 juni 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat overigens 'gewoon'
Gakpo Depay Frimpong
Simons
Schouten/Reijnders
Ak V Dijk De Vrij Dumbfries
Verbruggen
worden.

*cries in Feyenoord*quote:Op zondag 30 juni 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verbruggen

1-1 en dan winnen in de verlenging aub dan mag het 2-1 of 3-1 wordenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.

Helaas, Polen was geluk, Frankrijk een incident en Oostenrijk de realiteit.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef TornadoDK het volgende:
Laten we hopen dat Oostenrijk een incident is en dat we dit matige ploegje gewoon met 3-0 ofzo naar huis sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |